မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


17 February 2010

2 တူေလးတစ္ေကာင္ အေၾကာင္း


ကၽြန္ေတာ္႔မွာ တူေလး တစ္ေကာင္ရွိပါတယ္.။ အဲ..တစ္ေယာက္လို႔ မေျပာပဲ တစ္ေကာင္လို႔ ေျပာရတဲ႔အေၾကာင္းကလည္း ရွိပါေသးတယ္.။ ေမ်ာက္ရႈံးေအာင္ ေဆာ႔တဲ႔ေကာင္ ဒါေၾကာင္႔ တူေလး တစ္ေကာင္လို႔ပဲ ေျပာလိုက္ပါတယ္.။ သူက ကၽြန္ေတာ္႕အကိုဝမ္းကြဲရဲ႕ သားဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕တူ ဝမ္းကြဲေပါ႔..။ ဒီေကာင္ကလည္း အေၾကာက ခပ္တင္းတင္းဗ်..။ ဒါေပမဲ႔ တစ္ေဆြလံုး တစ္မ်ိဳးလံုးမွာ ရုပ္အေခ်ာဆံုး ကၽြန္ေတာ္႕ကိုပဲ ေၾကာက္တယ္...ဟီး.။ က်န္တာ ဘယ္သုူမွ ေျပာလို႔ရတာ မဟုတ္ဘူး..။

အဲ..တစ္ေန႕ ေက်ာင္းကေန ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီး ဦးက်ားေမာင္ ကိုယ္တိုင္ရဲ႕ လက္မွတ္နဲ႔ “ ေမာင္ျပည္႔စံုေက်ာ္ ၏ ပညာေရးအတြက္ ေဆြးေႏြးရန္ ” ဆိုျပီး ေခါင္းစဥ္တပ္ထားတဲ႔ ဖိတ္ေခၚစာကို ေတြ႔ရတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီဖိတ္ေခၚစာကို ဖတ္ျပီးေတာ႔ ေတာ္ေတာ္အံ့ၾသသြားတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္႕တူက ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တိုင္ စာျပေပးလို႔ အတန္းထဲမွာေရာ ၊ ေက်ာင္းမွာပါ ပထမပါ.။

ဒီေလာက္႔ စာေတာ္တာကို ဗ်ာ.။ သူ႕ကို ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ သူကေတာ႔ ဘာမွ မသိသလို မ်က္ႏွာနဲ႔..။ ဒီေတာ႔ သူ႕အေဖ နဲ႔ အေမကလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ကိုပဲ သြားခိုင္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္ပဲ ဆရာၾကီးနဲ႔ ေတြ႕ရဖို႕ သူ႕ေက်ာင္းကို သြားခဲ႔ပါတယ္.။

ကၽြန္ေတာ္႕ သူ႕ေက်ာင္းကို ေရာက္ျပီး ေက်ာင္းအုပ္ဆရာၾကီးနဲ႔ ေတြ႕ေတာ႔...ဆရာၾကီးက ကၽြန္ေတာ္႕ကို အံ့ၾသသလို လွမ္းၾကည္႔တယ္.။ ဒီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က..

ဆရာၾကီး...။ ကၽြန္ေတာ္႕က ေမာင္ျပည္႔စံုေက်ာ္ရဲ႕ မိဘေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူး.။ သူ႕ကို ေက်ာင္းစာ အပါအဝင္ ၊ အရာရာသင္ေပးေနတဲ႔ သူ႕ဦးေလးပါ.။ သူနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး ေဆြးေႏြးဖို႔ ဆုိလို႔ သူ႕မိဘေတြ မအားလို႔ ကၽြန္ေတာ္ လာတာပါ ဆရာၾကီး..။ ”

ဒီေတာ႔မွာ ဆရာၾကီးဦးက်ားေမာင္က မခံခ်ိ မခံသာ ခံစားေနရတဲ႔ မ်က္ႏွာနဲ႔...

“ ဟုတ္ပါတယ္..။ ေမာင္ရင္ရယ္. ။ မင္း တူေလးက ပညာေရးမွာ ထုူးခၽြန္ပါတယ္.။ အတန္းထဲမွာလည္း အျမဲတမ္း ပထမပါပဲ..။ ဒါေပမဲ႔..သူ ျပီးခဲ႔တဲ႔ လက အတန္းတြင္း စာေမးပြဲမွာ သူေျဖထားတာေတြက ေမးတာေတြ အတြက္ ဆရာမေတြ သင္ေပးထားတဲ႔ အေျဖနဲ႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား လြဲျပီးေျဖထားတယ္.။

မွားျပီး ေျဖတာလား..။ ဒါမွ မဟုတ္.. တမင္ေျဖတာလား.။ ဆရာၾကီးလည္း ဘယ္လိုေျပာရမွန္း မသိလို႔ အုပ္ထိန္းသူေတြကို ေခၚျပီး ေျပာခ်င္လို႔ ဆရာၾကီး ေခၚလိုက္တာပါ.။ ”

ျပီးေတာ႔ ဆရာၾကီးက ေဘးမွာ ရွိတဲ႔ ဖိုင္တြဲတစ္ခုၾကားက တစ္ရြက္ေလး တစ္ရြက္ကို ထုတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ကို လွမ္းေပးတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္ ယူဖတ္ၾကည္႔ လိုက္ေတာ႔ စာေၾကာင္းေတြမွာ ကြက္လပ္ေလးေတြနဲ႔ ေမးထားတာေလ..။ ဒီမွာ လိုတာေတြ ထပ္ထည္႔ျပီး ေျဖရမွာ အဲဒီလို ပံုစံမ်ိဳးေတြ.။ ဥပမာ - ညအခါ---------- ဆိုရင္ ---------- ေနရာမွာ လသာသာ ေပါ႔ဗ်ာ..။ ဒီလို.........။

ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ..............ေမးထားတာေတြက အမ်ားၾကီးေပါ႔ေလ.။ ဒီမွာ မင္နီၾကီးနဲ႔ ဝိုင္းထားတဲ႔ ေနရာေလးေတြက အေမးေလးေတြက ဒီလို...။

၁။ မိဘဆရာ ---------------

၂။ မာတာပီတု -------------


၃။ က်ားၾကီး ----------------


အဲဒီေမးခြန္းေလး ( ၃ ) ကို ကၽြန္ေတာ္႕တူ ဒီေကာင္က ဘယ္လို ေျဖထားလည္း ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔..ကၽြန္ေတာ္ ဆရာၾကီး ေျပာသလိုပါပဲ ကၽြန္ေတာ္လည္း မ်က္လံုးျပဴးသြားတယ္ ။ ပထမ ေမးခြန္းကုိ သူက...

၁။ မိဘဆရာ ေသပါ..။

ဟာ....ဒါ....ဒါ...က်န္ခဲ႔တာလား..။ တကယ္က ရိုေသပါ ျဖစ္ရမွာေလ...။ ဒီေကာင္ေတာ႔လား..။ ဒါနဲ႔ ေနာက္အေျဖကို ဆက္ဖတ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔..။

၂။ မာတာပီတု ဘူးနဲ႔ ထု ။

လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ျပီ.။ တကယ္အမွန္က မာတာပီတု အလုပ္အေကၽြးျပဳ ေလ.။ ဒါေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခန္႕မွန္း မိလိုက္တယ္.။ ဟိုတစ္ေန႕က သူ႕အေမက သူ႕ကို ေျပာလို႔ မရလို႔ ဆုိျပီး အနီးမွာ ရွိတဲ႔ ပလတ္စတစ္ဘူးေလး နဲ႔ ေခါင္းကိုထုလိုက္တာေလ.။ ဒါကို ေရးထားတာ ျဖစ္မယ္.။ ေနာက္ဆံုးအေျဖကိုေတာ႔ ဆရာၾကီးက အသည္းအနာဆံုးျဖစ္မယ္ ထင္တယ္.။ အေျဖမွန္က က်ားၾကီး ေျခရာၾကီး မဟုတ္လား..။ ဒါကို သူေျဖထားတာက ၾကည္႔ဦး..။

၃။ က်ားၾကီး ဆရာၾကီး .......တဲ႔ေလ.။ .

ဆရာၾကီးကေတာ႔ ရင္နာေနမွာပဲ..ဟုတ္တယ္ေလ..။ ဆရာၾကီး နာမည္က “ ဦးက်ားေမာင္ ” ေလ ။ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္.။ ဒီေကာင္ၾကီးလာရင္ ေသခ်ာတယ္ ကၽြန္ေတာ္႔ေျခရာ နင္းမဲ႔ေကာင္..ဟီး ။ အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ႔တူေလး အသက္ ၁၃ ႏွစ္ ၈ တန္းေရာက္ေနျပီ..တဲ႔.။

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္


http://zaw357.multiply.com/journal/item/657
မွာ 28.9.2009 ကေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

2 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Anonymous said...

အ၇မ္း၇ီ၇တယ္အိမ္ကတူေလးေတြကိုလြမ္းလို့ငိုခ်င္သလိုလည္းျဖစ္သြားတယ္

Yaw Mang said...

hahahaha...

Dar lae kyite tal....:):)

I was exactly like that except that i didn't have an uncle like you. But i was an uncle like that!!!