မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


21 February 2010

1 နာမည္ေျပာင္းျခင္း


ကၽြန္ေတာ္႔မွာ အရမ္းေတာ္တဲ႔ အေဖ တစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္.။ အေဖက စီပြားေရးသမားတစ္ေယာက္ပါ.။ ကၽြန္ေတာ္႕ကိုလည္း ငယ္ငယ္တုန္းက စီးပြားေရးသမား တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေစခ်င္ခဲ႔ပါတယ္.။ ဒါေပမဲ႔ ငယ္ေသးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း လူငယ္ေတြရဲ႕ အတိုင္း စိတ္ကူး ေပါက္ရာေလးေတြ လုပ္မိပါတယ္.။ ဥပမာ - ကဗ်ာေရး ၊ စာေရး ဘာညာေပါ႔ေလ.။ ဒါကို ေဖေဖက မၾကိဳက္ပါဘူး.။ ကၽြန္ေတာ္႕တို႕ အမ်ိဳးထဲမွာလည္း ဒီလို လူေတြ မရွိဘူးေပါ႔ေလ.။ အဲ..အဘိုးကေတာ႔ တရုတ္ေဆး ဆရာဝန္ဆိုေတာ႔ ေဆးၾကမ္းေတြ ေရးတယ္ .။ အဖိုးနဲ႔ အေနနီးလို႔ ဒီစာေရးတာ ဝါသနာ ပါလာတာလားလည္း မမွတ္မိေတာ႔ဘူး.။

တကယ္ေတာ႔..ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝမွာ စိတ္ထြက္ေပါက္ရယ္လို႔ တကယ္နည္းခဲ႔ ပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္ သူမ်ားေတြလို စက္ရုပ္ေတြ ၊ ကားေတြနဲ႔ မကစားတတ္ဘူး ။ ေသနတ္ကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဝါသနာပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ စာဖတ္ေနရတဲ႔ အခ်ိန္ဟာ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ မျငိမ္းခ်မ္းဆံုး အခ်ိန္ နဲ႔ စာေရးေနရတဲ႔ အခ်ိန္က အလြတ္လပ္ဆံုး အခ်ိန္ပါ.။ ဒါကို “ ဝါသနာ ” လို႔ ေခၚမလား.။

ဟုတ္ပါတယ္..။ စာေရးျခင္း ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝအတြက္ စိတ္ထြက္ေပါက္ ဝါသနာေလး တစ္ခုပါ.။ ဒါေပမဲ႔..ကၽြန္ေတာ္ အဓိက ဝါသနာကိုေတာ႔ ေဖေဖ အျမင္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး.။ အေဖတူသားလို႕ ေျပာၾကတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေဖေဖလိုပဲ ေပါက္ကရတီထြင္ခ်င္တယ္.။ ျပီးေတာ႔..ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝရဲ႕ အတတ္အလြယ္ဆံုး ဘာသာရပ္က Economic ဆိုတာကိုေတာ႔ ေဖေဖ မသိ ၊ မျမင္ႏိုင္ခဲ႔ဘူး.။

စီးပြားေရး ဝါသနာပါတာခ်င္း အတူတူ ေဖေဖ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ဘာလို႔ မျမင္ႏိုင္တာလဲ ဆိုရင္ ေဖေဖက Creative ကုိအားသန္တာေလ..။ ဒီေခတ္စကားနဲ႔ ေျပာရရင္ ေဖေဖက စြန္႔ဦးတီထြင္မႈ ကို ပဲ အားသန္ေနခဲ႔တယ္.။ ေဖေဖတစ္ခုခု တီထြင္ျပီးရင္ စီးပြားျဖစ္ေအာင္ ဆက္မလုပ္ဘူး.။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ စီးပြားပဲ ျဖစ္ခ်င္သူ.။ လုပ္ငန္းတစ္ခုမွာ တီထြင္သင္႔တယ္.။ ဒါေပမဲ႔ ...စီးပြားလည္း ျဖစ္ရမယ္ေလ.။ ကၽြန္ေတာ္က ဒီလို ခံယူတယ္.။ ေနာက္ထပ္ ေဖေဖ ကိုယ္႕ဖာသာကိုယ္ မျမင္ႏိုင္တာ တစ္ခုက “ တီထြင္ေနရတာဟာ ေဖေဖ႔ဝါသနာ ” ပါ.။

ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရလာေတာ႔ ေဖေဖလုပ္ငန္းေတြ ( ကၽြန္ေတာ္တို႕က စက္မႈ လုပ္ငန္း လုပ္ပါတယ္.။) ထံုးစံ အတိုင္း ဝင္လုပ္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ အျမင္ေတြကို ေျပာျပေတာ႔ ေဖေဖ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာထားေတြ ကြဲပါေတာ႔တယ္.။ ဒါေပမဲ႔..ကၽြန္ေတာ္ ဆက္မျငင္းခဲ႔ပါ။ လိုအပ္ရင္ေတာ႔ ေျပာေျပာေနခဲ႔ရတာပါပဲ.။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လုပ္ငန္းက အရမ္းေကာင္းပါတယ္.။ သားတစ္ေယာက္တည္း ရွိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကိုလည္း ေဖေဖက အားကိုးတာ သိေပမဲ႔ တီထြင္မႈေတြထက္ အဓိက စီးပြားျဖစ္ေရးကို ဦးစားေပးခ်င္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က တျခား လုပ္ငန္းတစ္ခု ခြဲမွပဲ လို႔ ျမင္ပါတယ္.။ ဒါနဲ႔ပဲ..ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္း သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ နဲ႔ ေရာေရာင္ေပါေရာင္ ႏိုင္ငံျခား ေရာက္ခဲ႔ပါတယ္.။ ဒီမွာလည္း ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မမွားခဲ႔ပါ.။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားခဲ႔ပါတယ္.။

ဒါေပမဲ႔..မိဘမွာ လုပ္ငန္းရွိရဲ႕သားနဲ႔ ႏိုင္ငံျခားထြက္ရမလားဆိုျပီး အမ်ိဳးေတြ အပါအဝင္ ပတ္ဝန္းက်င္ကလည္း အျပစ္တင္ၾကပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္မမႈခဲ႔ပါ.။ ႏိုင္ငံျခားထြက္တာကို ေဖေဖကလည္း သေဘာမတူပါ..။ သို႕ေသာ္..ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေသခ်ာလည္း မေျပာပါ.။ မတားခဲ႔ပါ...။ ေနာက္မွပဲ သိရပါေတာ႔တယ္.။ ဒါေပမဲ႔..ကၽြန္ေတာ္ အေဖကပါ..ကၽြန္ေတာ္႕ကို အေၾကာင္းျပျပီး ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ငန္းၾကီး တစ္ခုလံုးပါ ရပ္ပစ္ခဲ႔ပါေတာ႔တယ္.။

ကၽြန္ေတာ္ ဘဝမွာ ေတာ္ေတာ္ အထိနာခဲ႔ပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္ မရွိလည္း ေဖေဖ႕ အလုပ္သမားေတြနဲ႔ ဆက္လက္ လည္ပတ္လို႔ရေနတာပါပဲ.။ ဒါေပမဲ႔..အားလံုးအျမင္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကိုယ္ပိုင္လုပ္ငန္း ရွိရဲ႕နဲ႔ မိဘေတြဆီက ထြက္သြားတဲ႔ သားတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနခဲ႔ရပါေတာ႔တယ္ ။ ဒါေၾကာင္႔ လုပ္ငန္းေတြေတာင္မွ ရပ္ပစ္ခဲ႔ရတယ္လို႔ ျဖစ္ခဲ႔ရပါေတာ႔တယ္.။ ကၽြန္ေတာ္႕ အခု ႏိုင္ငံျခားထြက္လာခဲ႔တဲ႔ ၇ ႏွစ္မွာ ေဖေဖ နဲ႔ အနီးကပ္ စကားေျပာရတာ ဆိုလို႔ ၂ လေတာင္မွ မျပည္႔ေတာ႔ပါ.။

တစ္ခါတစ္ေလ ငယ္ငယ္ကလို ကၽြန္ေတာ္ အဂၤ်င္တပ္ထားတဲ႔ ေလယာဥ္ပ်ံေလး တီထြင္တံုးက ေဖေဖ ကိုေမးခဲ႔သလို ၊ Remote နဲ႔ သေဘၤာေလး လုပ္တုန္းက ေဖေဖကို ေမးခဲ႔သလို ၊ တစ္ေပပတ္လည္ မီးအားျမွင္႔စက္ပံုေလးထဲမွာ မီးအားျမွင္စက္ေရာ ၊ ဝရိန္ေဆာ္ဖို႔ေရာ ၊ စေပါ႔ဝရိန္ေဆာ္ဖို႔ ေရာ ၊ ဘက္ထရီအားသြင္းတာေရာ ၊ အေထြေထြသံုးဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ စမ္းလုပ္ေတာ႔ ေဖေဖ ေဘးက အၾကံေပး ဝိုင္းတြက္ေပးခဲ႔သလို .......ဒီလိုမ်ိဳးေတြ သတိရပါတယ္.။

ဒါေၾကာင္႔မို႔လည္း ကြန္ပ်ဴတာမွာ ကၽြန္ေတာ္ Software ထက္ Hardware ကို ပိုအားသန္တာပါ.။ ဒါေပမဲ႔...ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာ ဘယ္လိုမွမွ ျပန္လည္နီးစပ္ပါေတာ႔မလဲ ေဖေဖရယ္..။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေလး တစ္ပုဒ္ေရးခဲ႔မိပါေသးတယ္.။ ဒီလို ေအာက္တိုဘာလ ကေပါ႔..။

နာမည္ေျပာင္းျခင္း

မိဘတို႔ရဲ႕ အလိုကို

မလိုက္ေလ်ာႏိုင္တဲ႔

သားသမီးတို႔ရဲ႕ ထံုးစံအတိုင္း

နာမည္တစ္ခု

ေက်ာမွာ ၊ ရင္မွာကပ္

သန္းေခါင္ယံ ညဥ္႔နက္နက္ထဲ

တစ္ကိုယ္တည္း ခရီးထြက္ခဲ႔တယ္..။

အေဖာ္ဆိုလို႔

နာမည္တစ္ခုသာ ရွိေနခဲ႔..

“ သားဆိုး ” တဲ႔...။


ကိုေဇာ္


ေအာက္တိုဘာလ တစ္လမွာ ေရးခဲ႔ဖူးတဲ႔ ကဗ်ာေလး တစ္ပုဒ္ပါ.။ အခု ေအာက္တိုဘာလမွာပဲ အားလံုးသိေအာင္ ခ်ေရးမိပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝရဲ႕ အပိုင္းအစ တစ္ခုျဖစ္သလို ကၽြန္ေတာ္႕အေဖနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အေၾကာင္း တစ္စိတ္တစ္ေဒသလည္း ျဖစ္တယ္.။ တစ္ခါတစ္ေလ ဆို ေဖေဖ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ လြမ္းတယ္ဗ်ာ..။ ဘယ္ေတာ႔မ်ားမွ အရင္လို ျပန္လည္ ေတြ႔ဆံုႏိုင္ပါေတာ႔မလဲ..။
ကိုေဇာ္ ခံစားပံုေဖာ္သည္..။


http://zaw357.multiply.com/journal/item/676 မွာ 8.10.2009 က ေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

1 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

အမည္မဲ႔ said...

ေအာ္...သားဆိုးေလးကိုး။
သာဆိုးလို႔ေခၚေတာ့မယ္။:)