မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


11 February 2010

2 ေမးလ္ေလးႏွစ္ေစာင္



ကၽြန္ေတာ္႔ဆီကုိ ဒီရက္ပိုင္းမွာ ထူးထူးျခားျခား ေမးလ္ေလး ႏွစ္ေစာင္ လက္ခံရရွိပါတယ္။ တျခားေမးလ္ေတြကေတာ႔ ဘာမွ မထူးပါဘူး Fwd To Fwd Mail ေတြပါပဲ။ က်န္တာေတြကေတာ႔ Invitations Mail ေတြပါ။ ဒါေၾကာင္႔ လြယ္လြယ္ျမန္ျမန္နဲ႔ စစ္ ၊ ဖ်က္ပါပဲ။

ဒါေပမဲ႔ ဒီေမးလ္ေလး ႏွစ္ေစာင္ကေတာ႔ ထူးျခားတယ္။ သူတို႕နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ Contact မရွိဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ Buddy လည္း မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ႔ သူက ကၽြန္ေတာ္႕ အေကာင္႔ကို သီးသန္႕လွမ္းဖိတ္တယ္ www.mmtube.tv က ။ ဒါနဲ႔ပဲ ဘာလဲဟ ဆိုျပီး ဝင္ၾကည္႔ေတာ႔ အကယ္ဒမီပြဲ လႊင္႔မယ္တဲ႔။

ကၽြန္ေတာ္ ဝမ္းနည္းသြားတယ္။ ေသခ်ာတယ္ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီမွာ ရွိမေနႏိုင္တဲ႔ အတြက္ အကယ္ဒမီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ တတ္မယူႏိုင္ေတာ႔ဘူး းP ။ ဒါေပမဲ႔ ကိုယ္ကလည္း အဆက္ျပတ္ေနေတာ႔ ဘာေတြမ်ား ၊ ဘယ္သူေတြ ရမလဲလို႔ေပါ႔ေလ ေစာင္႔ၾကည္႔မိပါတယ္။ အဆင္ေျပပါတယ္ ( အလကားၾကည္႔ရတာကိုး ) ။ ကၽြန္ေတာ္႕ အေကာင္႔ကို ဘယ္လို လုပ္ထားလဲေတာ႔ မသိပါ။ ဘာမွ ပိုက္ပိုက္ မေတာင္းပ ဲအဆင္ေျပသြားတယ္။

အလကားရေတာ႔ ၾကည္႔မိပါတယ္။ အကယ္ဒမီပြဲ ၾကည္႔တာ ရယ္ရျပီး ေဒါသေတြထြက္ေနရတယ္ဗ်။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ ေဘးက စီေဘာက္ေၾကာင္႔ ၊ မလြယ္ဘူးဗ်ာ ဘယ္က ဘယ္သူမွန္း မသိပဲ။ ေအာ္လိုက္ ဆဲလိုက္ၾကတာဆိုဗ်ာ။ လက္လန္တယ္။ တာဝန္ရွိသူေတြကလည္း Block လုပ္လိုက္။ ခဏေန ျပန္ဖြင္႔လိုက္ပဲန႔ဲေပါ႔ဗ်ာ။ ဘာလို႔ ဒီလို ျဖစ္ျပီး ဆဲေနၾကတာလဲ မသိဘူးဗ်။ ဒါေပမဲ႔လည္း သူ႕ကို စိတ္ထဲက ထုတ္ျပီး အကယ္ဒမီပြဲကိုပဲ အာရံုထည္႔ထားလိုက္ေတာ႔တယ္။

အကယ္ဒမီ ရသူေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ အေက်နပ္ဆံုးက “ ေဒၚခင္မို႕မို႕ေအး ” ပါပဲ။ သူတို႕ကို သရုပ္ေဆာင္လို႔ ျမင္သင္႔တာ ၾကာပါျပီ။ စိတ္မေက်နပ္ဆံုးကေတာ႔ မ်က္လံုးေတြ ျပဳးတူးျပဲတဲ နဲ႔ သရုပ္ေဆာင္တတ္တဲ႔ “ ေဒၚမို႕မို႕ျမင္႔ေအာင္ ” ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရန္စလည္း မရွိပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္ေစခ်င္တာက ကိုရီးယား ၊ Hollywood ကားေတြထဲက မ်က္လံုးေလးေတြကို ႏူးညံ့စြာနဲ႔ သရုပ္ေဆာင္တတ္ေစခ်င္တာပါ။ အခုေတာ႔ ျမန္မာ သရုပ္ေဆာင္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္႔လိုက္ရင္ ဝုန္းဒိုင္းၾကဲေနတာပဲ။ ဘာကို အတုခိုးတာလဲ ဆိုရင္ အိႏၵိယက ရုပ္ရွင္ေတြကို အတုမိသြားတာ ျဖစ္မယ္ လို႔ ထင္မယ္တယ္။

ဘယ္လိုပဲ ေျပာေျပာပါ။ ထိုေမးလ္ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေန႕တာ ေပ်ာ္ခဲ႔ရပါတယ္။ ေက်းဇူးပါ။

ေနာက္ထပ္ ေမးလ္တစ္ေစာင္ကေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ဆိုးပါတယ္။

<christ.love009@gmail.com> ဆိုသူ ပို႔ေသာ ေမးလ္ပါ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ Buddy လည္း မဟုတ္ပါ။ ဘယ္ကေန ဘယ္လို ကၽြန္ေတာ္႕ေမးလ္ကို ရသြားတာလည္း မသိပါ။ သူပို႔ထားသူေတြလည္း အမ်ားၾကီးပါ။

သူ႕ေမးလ္ထဲမွာေတာ႔ ဗုဒၶဘာသာေတြကို ေတာ္ေတာ္ ေစာ္ကားထားျပီး သူ႕ကိုယ္သူ ထာဝရ ဘုရားသခင္ရဲ႕ ေစတမန္ ၊ ဘုရားသခင္ရဲ႕ အလုပ္အေကၽြးျပဳရသူ လို႕ သူ႕ကိုယ္သူ သတ္မွတ္ထားတယ္ ဆိုပဲ။

ဒါနဲ႔ပဲ သူ႕ကို ဘယ္သူေတြက ေမးလ္ပို႔ျပီး ေမးလာတယ္ ဆိုတဲ႔ စာေတြကို ျပန္ေျဖတယ္ ဆိုျပီး သူ႕ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ အေျဖေတြနဲ႔ သူသိတဲ႔ လူေတြရဲ႕ ေမးလ္လိပ္စာေတြကို လိုက္ပို႔တယ္။ ဒီအထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ပါတယ္ဗ်။

ဒီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွျပန္မေျပာလိုပါဘူး။ ဒါေပမဲ႔ မေနႏိုင္ျပန္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္႕ကို လူမွားပို႔တယ္ လို႔ ဆိုထင္လို႔ သူ႕ရဲ႕ ေမးလ္ကို ေနာက္တစ္ခါ လက္မခံေတာ႔ေၾကာင္း ၊ ကၽြန္ေတာ္ အခု Filter လုပ္ထားလိုက္ျပီး ျဖစ္ေၾကာင္း ေမးလ္ပို႔လိုက္ပါတယ္။ ဒီေမးလ္နဲ႔ အတူ ေအာက္က စာေလးေတာ႔ ထည္႔ပို႔လိုက္ပါတယ္။

ေနာက္လည္း ဘယ္ေတာ႔မွ က်ေနာ္႕ဆီ ဒီလို စာေတြ မပို႔ပါနဲ႔။ ဒါေလး ဖတ္ၾကည္႔ပါ။

“ အဇၨ တေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစၦာမိ။ ” တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္ အျမဲရြတ္ေနတဲ႔ ဂုဏ္ေတာ္ ၊ ဂါထာေတာ္ ပါ။

“ ဗုဒၶျမတ္စြာ ဘုရားကို အသက္ထက္ဆံုး ကိုးကြယ္ ဆည္းကပ္ပါမည္ဟု အဓိဌာန္ျပဳပါသည္။ ” လို႔ ဆိုလိုတယ္။

ဒါျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႕ကို Filter လုပ္ထားလိုက္ပါေတာ႔တယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ အြန္လိုင္းမွာ ဘာသာေရးနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး ရႈပ္ေနေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားထဲကို ကၽြန္ေတာ္ ဝင္မပါခ်င္ပါ။ ေျပာလို႔ရတာေတြ ၊ ေျပာခ်င္တာေတြ ရွိေနေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မေျပာခ်င္ပါ။

သို႔ေသာ္....ကၽြန္ေတာ္ မေျပာခ်င္ေသာလည္း ကၽြန္ေတာ္႕တို႕ ဗုဒၶဘာသာကို တစ္ေယာက္ေယာက္က အခုလို ေဝဖန္ပိုင္းျခားျပီး စိတ္ထင္ရာ ေလွ်ာက္ေျပာလာတဲ႔ အခါမွာ ထင္ေယာင္ ထင္မွာ ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

ဟိုတေလာက ဆိုရင္ ဆိုက္တစ္ခုမွာ ဗုဒၶဘာသာကို တိုက္ခိုက္ေနတာကို ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သိတဲ႔ ညီငယ္တစ္ေယာက္က သူလည္း ေသခ်ာ ဘာမွ မသိပဲ ၊ ထင္ေယာက္ ထင္မွား ေရးထားတာေတြကို “ ဟုတ္တယ္ ၊ ဒါလည္း စဥ္းစားစရာပဲ ” ဆိုျပီး သူမ်ားကိုပါ သြားျပီး အားေပး အားေျမွာက္သြားလုပ္ေနတယ္။

ဒီလို လူေတြ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အခု စာအုပ္ေလးတစ္အုပ္ကို တင္ျပခ်င္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ တျခား ဘာသာျခားေတြက ဗုဒၶဘာသာ ဆိုတာ ဘာလဲလို႔ ေမးလာရင္ ျပန္ေျဖ ၊ ျပန္ေျပာႏိုင္ပါလိမ္႕မယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕တို႔ ဗုဒၶဘာသာေတြက အတင္းအၾကပ္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ ဘာသာေရးတရားေတြ မသင္ရေလေတာ႔ အဆက္ျပတ္ေနၾကတာပါ။ ဒီစာအုပ္ေလးကို ဖတ္ၾကည္႔ပါ။ ဒီစာအုပ္ေလးကေတာ႔ . . .

ေဒါက္တာ ေအ၊အမ္ ဘာကာ M.A,ph.D,olitt.,Bar_at_law,D.sc.,M.L.C., အႏၵိယဝန္ၾကီးခ်ဳပ္ေဟာင္း ကေမး၍ ဘိကၡဴအရိယဓမၼ B.A ကေျဖေသာ “ ဗုဒၶါဝါဒ ျပႆနာမ်ား ” လို႔ေခၚပါတယ္။

ဒီစာအုပ္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ဗုဒၶဘာသာ စာဖတ္သူေတြတင္ ဖတ္ေစခ်င္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ခရစ္ယာန္ ( ကၽြန္ေတာ္ စာလံုးေပါင္း မွားေနရင္ ခြင္႔လႊတ္ပါ။ ခရစ္ယာန္ က်မ္းစာအုပ္ေဟာင္းေတြမွာ ခရစၥရွန္ ၊ ခရစ္ရွန္ လို႔ ေပါင္းပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ အသံထြက္ေတာ႔လည္း ခရစ္ရွန္ လို႔ပဲ ထြက္ၾကတယ္။ အခု ေနာက္ပိုင္းက မည္သို႕ မည္ပံု ေခၚေဝၚသည္ မသိလို႔ပါ။ ထားေတာ႔။ ) ခရစ္ယာန္ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း ဖတ္ၾကည္႔သင္႔ပါတယ္။

တစ္ခုခု မကေသာ ဗဟုသုတေတြ ရလာပါလိမ္႕မယ္။ ကိုယ္မသိတာေတြလည္း ျမင္လာ ၊ သိလာပါလိမ္႔မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတာထက္ ကိုယ္တိုင္ ဖတ္ၾကည္႔သင္႔ပါတယ္။


စာအုပ္ေလးကို ဒီေနရာ ကေန ယူပါ။


ကိုေဇာ္ မွ်ေဝသည္။


.
Share/Bookmark

2 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Flower said...

ဘာသာတရားကို တိုက္ခိုက္ထားတဲ႕ေမလ္းေတြကို ဖတ္ကုိမဖတ္ခ်င္ဘူး.. ဖတ္ျပီးရင္ေဒါသထြြက္ရလြန္းလို႕..
လူေတြက အက်ိဳးရွိတဲ႕အလုပ္ မလုပ္တတ္ၾကေတာ႕ဘူး..
သူမ်ား ဘာသာတရားကို အားတိုင္းလိုက္ေစာ္ကားေနၾကတယ္.. သူတုိ႕အတြက္ ဘာအက်ိဳးမ်ားရွိလို႕လဲ...

Thang No said...
This comment has been removed by a blog administrator.