မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


18 March 2010

6 အသည္းကြဲေနသည္





တကယ္လို႔ ခ်စ္သူေတြကို ဆံုဆည္းေစတဲ႔ အရာ တစ္ခုကိုပဲ ေျပာပါဆိုရင္ “ယံုၾကည္မႈ” လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာမယ္ ဆို ခ်စ္သူေတြကို ေဝးကြာေစတဲ႔ အရာဟာ “ သံသယ” ပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္ဘဝမွာ ခ်စ္သူနဲ႔ စတင္ေတြ႔ဆံုခဲ႔ပံုက သူမ်ားေတြလို မဟုတ္ေပမဲ႔ သိပ္ေတာ႔မထူးျခား လွပါဘူး။ ျပီးေတာ႔ အခ်စ္ဆိုတာမ်ိဳးကလည္္း ဘုရားဖူူးသြားရင္းနဲ႔ ေတြ႕တတ္တာမ်ိဳး။ တကၠသိုလ္တတ္ရင္း ေကာ္ရစ္တာေထာင္႔ခ်ိဳးမွာ ဝင္တိုက္လို႔ စာအုပ္ေတြ ေကာက္ေပးရင္း ခ်စ္သူျဖစ္သြားတာမ်ိဳး ၊ ဖိနပ္ျပတ္သြားတဲ႔ ေကာင္မေလးကို ကူညီရင္း ခ်စ္သူျဖစ္သြားတာမ်ိဳး ဆိုျပီး ဘယ္သူကမွ အတိအက်မေျပာႏိုင္ေလေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ခ်စ္သူကို ဘယ္ေနရာကေန ေတြ႕လိမ္႕မယ္လို႔ မေတြးခဲ႔မိပါ။

ျပီးေတာ႔ ခ်စ္သူကို ကၽြန္ေတာ္ မျမင္ဖူးခဲ႔ပါ။ သိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႕စိတ္ကူးထဲမွာ သူရွင္သန္ေနႏို္င္တယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္႕ ဘဝျဖစ္သလို ၊ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္႕ အႏုပညာဆိုလည္း ဟုတ္တယ္။ ဘယ္ေလာက္ေဝးေနေန ဓါတ္ပံုေလးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေငးတယ္။ ဘယ္ေလာက္ အလွမ္းကြာပါေစ စိတ္ကူးေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေနနီးခဲ႔ၾကတယ္။ ဒါဟာ ႏွလံုးသားသံစဥ္ ၊ ဘဝကို ျခားမျမင္ခဲ႔ပါ။

လူဆိုတာ နည္းနည္းေတာ႔လည္း ထူးဆန္းတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကိုယ္႕စိတ္မွာ လုပ္ခ်င္တာ တစ္မ်ိဳး လုပ္ေနမိတာ တစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ ဒီလိုမ်ိဳး ကိုယ္စိတ္ကို ကိုယ္ေတာင္မွ မညီညႊတ္တတ္တဲ႔ လူေတြၾကားမွာ အံ့ၾသစြာ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ခ်စ္သူဟာ စိတ္ခ်င္း ၊ အေတြးခ်င္း အလိုလို တူေနတတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝမွာလည္း ကိုယ္႕ဖာသာကိုယ္ မွန္ထဲမွာ ျပန္ၾကည္႔ရင္ေတာင္မွ ဒီေလာက္ထပ္တုူက် မေနႏိုင္ပါဘူး။ သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာ အတူတူျဖစ္ေနခဲ႔ဖူးတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အသက္ရွဴႏႈန္းေတြ သူအလြတ္ရေနခဲ႔ သလို ၊ သူ႕ရင္ခုန္သံေတြဟာလည္း ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ အရင္းႏွီးဆံုးျဖစ္ေနခဲ႔တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဟန္ထြန္းရဲ႕ “ ရင္ခုန္ဘက္သို႔ တမ္းခ်င္း ” သီခ်င္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ေရးထားသလို ျဖစ္ေနခဲ႔ျပီး ၊ စည္သူလြင္ရဲ႕ “ ထာဝရအေဖာ္ ” သီခ်င္းကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ ဆိုထားတယ္လို႔ပဲ ထင္မွတ္ခဲ႔မိတယ္။

ခ်စ္သူ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ခဏခဏ ေျပာဖူးတဲ႔ စကားေလး တစ္ခြန္းရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က “အလြမ္း” ဓါတ္ခံရွိတယ္တဲ႔ေလ။ ဟုတ္ေတာ႔လည္း ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က “လြမ္းေနဦးမယ္” သီခ်င္းကို အျမဲဆိုေနတတ္သလို ၊ ေရးေနမိတဲ႔ ကဗ်ာေတြကလည္း သရုပ္ေဖာ္ကဗ်ာေတြ မဟုတ္ရင္ “အလြမ္းကဗ်ာ” ေတြပဲ ျဖစ္ေနခဲ႔တာေလ။

ဒါေပမဲ႔ ခ်စ္သူရယ္ ဘယ္သူကမ်ား ခ်စ္သူကို လြမ္းေနခ်င္မွာလဲ။ အလြမ္းဆိုတာ စာလံုးႏွစ္လံုးေပမဲ႔ ခံစားရတဲ႔ ရင္ဘတ္ေတြက ေတာ္ေတာ္နာတယ္။ ျပီးေတာ႔ ေျပာျပလို႔လည္း ေကာင္းတဲ႔ အေၾကာင္းအရာ မဟုတ္ဘူးေလ။ ကၽြန္ေတာ္အရင္က ကဗ်ာရွည္ေလးတစ္ပုဒ္မွာ ေရးခဲ႔ဖူးသလို…


၂၀၀၄ ၊ ၂၀၀၅ ၊ ၂၀၀၆
ငါ႔ကဗ်ာေတြ က်ိဳးပ်က္ ေခြေခါက္
လမ္းေဘးမွာ ပံုက်
ငါနဲ႔ အတူတကြ လဲက်ေနတယ္။


လို႔ဆိုသလိုမ်ိဳးပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာေတြ မေရးျဖစ္တာၾကာျပီ။ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း ေမးၾကပါတယ္။ ကဗ်ာေတြမေရးတာၾကာျပီေနာ္ ေနမေကာင္းလို႔လား တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေျဖပါတယ္။ လူကေတာ႔ ေနေကာင္းပါတယ္။ ရင္ဘတ္ထဲမွာေတာ႔ ……………….။

Home Sick ဆိုတာ “အိမ္ကိုလြမ္းတဲ႔ ေရာဂါ” ဆို ခ်စ္သူကို လြမ္းတဲ႔ ေရာဂါကို ဘယ္လို နာမည္တပ္မွာလဲ။ ခ်စ္သူကို သူမ်ားေတြကေတာ႔ ေျပာၾကတယ္.Sweetheart ဆိုျပီး မိန္းကေလးကို သံုးရတယ္ တဲ႔ ၊ Lover ဆိုတာက ေယာက်္ားေလးေတြကို မိန္းကေလးေတြက ေခၚတာတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း မသိပါဘူးဗ်ာ ေယာင္ေပေပပါပဲ အုပ္အုပ္ မိႈင္းမိႈင္းနဲ႔ေပါ႔။

ျဖစ္ႏိုင္ရင္ေပါ႔ာ အခ်စ္ဆိုတာ ခ်စ္တတ္ရင္ ခ်ိဳျမိန္ပါတယ္ေလ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ကိုယ္႔ဖာသာ တစ္ဦးတည္း ဘာသာျပန္သံုးစြဲထားတဲ႔ Honey လို႔ပဲ ခ်စ္သူကို နမ္စားသံုးမယ္ မွားခ်င္လည္းမွားေနပါေစေတာ႔။

အခ်စ္ဆိုတာ မျမင္ႏိုင္တဲ႔ အရာေတြကို ျဖစ္လာေစတယ္။ ေၾကာက္တတ္တဲ႔လူေတြကို ရဲရင္႔လာေစတယ္။ ရဲရင္႔တဲ႔ သူေတြကို ေၾကာက္တတ္လာေစတယ္။ ေန႔ရက္တိုင္းကို အိပ္မက္ေတြနဲ႔ ရွင္သန္ေစႏိုင္တယ္။

မထင္မရွားလူကို ကမာၻေက်ာ္ေစႏိုင္သလို ၊ ကမာၻေက်ာ္ေတြကိုလည္း က်ဆံုးသြားေစႏိုင္တယ္။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္တတ္သူ ၊ ခ်စ္ခြင္႔ရေနတာနဲ႔တင္ ေလာကဟာ သာယာမႈေတြ ျဖစ္လာေစတယ္။ မနက္ျဖန္တိုင္းကို ေကာင္းစြာ ႏိုးထလာေစႏိုင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာလည္း ခ်စ္တတ္ေနသူ တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါလား။ ကၽြန္ေတာ္ ေန႕ရက္ေတြ လွပခဲ႔ပါတယ္။



ေၾသာ္ တကယ္လို႔ ဆက္သြယ္ေရးနည္း ကိရိယာေတြ ဒီလိုမ်ိဳး မဖြံျဖိဳးလာခဲ႔ဘူးဆိုရင္ ခ်စ္သူေတြ တတီတီနဲ႔ ေၾကးနန္းရိုက္ေနရမွာလား ၊ သူ႕ဆီက စာေလးတစ္ခါဖတ္ရဖို႔ တစ္လ ၊ ႏွစ္လေလာက္ေစာင္႔ေနရမွာလား။

အခုေတာ႔ ဆက္သြယ္ေရးနည္းပညာေတြ တိုးတတ္ေနခဲ႔ေတာ႔ Fax ပို႔တယ္ ဆိုတာေတာင္မွ ဒီေခတ္က ကေလးေတြ မသိၾကေတာ႔ဘူး၊ အရင္ကေတာ႔ Fax ပို႕တယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထူးဆန္းခဲ႔ၾကတယ္။ အခုေတာ႔ Fax ထက္ အဆင္ေျပျပီး ျမန္တယ္ ၊ ကုန္က်စရိတ္သက္သာတဲ႔ Email ေတြရွိေနခဲ႔ျပီ။

ဘယ္ေနရာကေနပဲ ျဖစ္ျဖစ္ စကားေျပာႏုိင္တဲ႔ လက္ကိုင္ဖုန္းေတြ ရွိေနခဲ႔ျပီ။ တိုက္ရုိက္စကားေျပာဖို႔ Instant Messaging (IM) ေတြရွိေနခဲ႔ျပီ။ သူ႕မ်က္ႏွာကို ၾကည္႔ျပီး စကားေျပာဖို႔ VZO Chat , Yahoo , MSN , OOVOO , စတာေတြ ရွိေနခဲ႔ျပီ။ စကားေျပာဖို႕ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အပီေဟာ႔တဲ႔ Gtalk ေလးကိုပဲ ဆက္သံုးေနၾကရတယ္။

အရိုးအရွင္းဆံုးပံုစံနဲ႔ အေကာင္းဆံုးဝန္ေဆာင္မႈကို Gtalk က ဆက္ေပးေနတုန္းပါပဲ။ ဒါေလးနဲ႔ သူ႕မ်က္ႏွာ ကၽြန္ေတာ္ မျမင္ရေပမဲ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ သူ႕အသံကို စိတ္ကူးထဲမွာ မ်က္ႏွာကို ျမင္ေယာင္ျပီး မွန္းဆ စကားေျပာခဲ႔ၾကတယ္။ ဒီလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ခ်စ္ခဲ႔ၾကပါတယ္ ၊ လြမ္းခဲ႔ၾကပါတယ္ ၊ ျမတ္ႏိုးခဲ႔ၾကပါတယ္ ၊ တြယ္တာ သံေယာဇဥ္ၾကီး ဘဝခရီးကို တုိင္ပင္ခဲ႔ဖူးတယ္။ သူ႕ရင္ခုန္သံေတြကို နားေထာင္ရင္း ကိုယ္႔ခံစားခ်က္ေတြ ေဝမွ် ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေပ်ာ္ခဲ႔ၾကသည္။

ဒါေပမဲ႔ .......................................................................

တစ္ရက္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ Gtalk ကို အလြန္မုန္းခဲ႔ပါသည္။ Gtalk ကို မုန္းရတဲ႔ အေၾကာင္းကေတာ႔ Gtalk မွာ ပါတဲ႔ Block ဆိုတဲ႔ အရာေၾကာင္႔ပါပဲ။ ခ်စ္သူကို လြမ္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္ Online မွာ ေမွ်ာ္သည္ ၊ သူကို မေတြ႔။ ရက္ေတြ ကူးလာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သိထားေသာ Gtalk's Block စစ္နည္းေလးနဲ႔ စစ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ . . . . .သူ ကၽြန္ေတာ္႕ကို Block ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မယံုၾကည္နိုင္ဘူး။ ဘာျပႆနာမွလည္း မရွိပဲ .၊ သူ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ဘာလို႔ Block ရတာလဲ။

ကၽြန္ေတာ္ ပြင္႔လင္းစြာ သိခ်င္ေပမဲ႔ ဘာကိုမွ သိခြင္႔မရ ၊ ထိုကာလ အေတာအတြင္းမွာ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို သူက ပိုျပီး စိတ္ညစ္ရမွာ စိုးလို႔ သူ႕ ကိစၥတခ်ိဳ႕ကို မေျပာတာလို႔ ေျပာတယ္။ ဒါဟာ ေျဖရွင္းခ်က္ မဟုတ္ပါ။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေသခ်ာစြာ မသိရမႈ နဲ႔ သူရဲ႕ ပြင္႔လင္းစြာ မေျဖရွင္းမႈေတြေၾကာင္႔ စကားေလး ၆ မိနစ္ၾကာေျပာျပီး လေပါင္းမ်ားစြာ တူညီခဲ႔တဲ႔ ရင္ခုန္သံေတြ ၊ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေမွ်ာ္ေတြးထားတဲ႔ အနာဂတ္ေတြ ကြယ္ေပ်ာက္သြားခဲ႔တယ္။

ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ထဲမွာ ဘယ္လို ျဖစ္ေနတယ္ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္သူ႕ကိုမွ မေျပာျပခ်င္ေတာ႔ပါ။ သိုေသာ္ အဓိက အားျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုမွ ဆက္ျပီး မထိန္းသိမ္းႏိုင္ခဲ႔ေသာ ေနရာ တစ္ခုကေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ စုျပီး လေပါင္းမ်ားစြာ တည္ေဆာက္ထားခဲ႔ရတဲ႔ “ ဖန္တီးႏိုင္စြမ္းေသာ အခ်စ္ ” ဆိုတဲ႔ ဆိုဒ္ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ္ သူမ်ားေတြရဲ႕ အခ်စ္ေရးရာ ေမးျမန္မႈမွာ အခုေတာ႔ ဝင္မေဆြးေႏြးႏိုင္ေတာ႕ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ထိုဆိုဒ္က ထြက္ခ်င္ေပမဲ႔လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြက နားလည္ေပးျပီး ဆက္ေနဖို႔ေျပာၾကတယ္။

ထိုဆိုဒ္ေလးရဲ႕ ေဆြးေႏြးခန္းေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဝင္ေရာက္ ေဆြးေႏြးေနၾက ၊ ေျဖေနၾကေလ။ အခုေတာ႔........။ အရင္ကဆို ဒီလို ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္း မေမးရဲသူေတြက ကၽြန္ေတာ္႕ကို Mail ပို႔ျပီး ေမးတတ္ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဆိုဒ္ထဲမွာေရာ ၊ Mail မွာပါ ၊ သိသေလာက္ အစြမ္းကုန္ ေျဖခဲ႔ပါတယ္။

အခုေတာ႔ သူတို႔ အဖြဲ႔ေလးေတြမွာ ေမးျမန္းထားတာ ၊ ေဆြးေႏြးထားတာ ၊ Mail ပို႔ျပီး ေမးထားတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ သူတို႕အဆင္ေျပ ၊ ေက်နပ္ေအာင္ ျပန္မေျဖႏိုင္ေတာ႔ပါ။ ဘာလို႔ ဒီလို ျပန္မေျဖႏိုင္ေတာ႔တာလဲ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ ေျပာစရာ ၊ ေျဖစရာ တစ္ခုပဲ ရွိပါတယ္။ ဒါကေတာ႔ ........


“ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ မေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ေသးပါ . . . .
ကၽြန္ေတာ္ အသည္းကြဲေနသည္။ ”


ကိုေဇာ္ ခံစားပံုေဖာ္သည္။


http://zaw357.multiply.com/journal/item/761 မွာ 18.11.2009 က ေရးထားတာပါ။

.
Share/Bookmark

6 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

ညရဲ႕ေကာင္းကင္ said...

ကုိေဇာ္ေရ ထပ္တူထပ္မွ် ခံစားဖူးပါတယ္ ...
ခုေတာ႔လည္း Gtalk မွာ မီးနီေလးပဲ ေတြ႔ရမလား ...မီးစိမ္းေလးနဲ႔ပဲ ေတြ႔ရမလား ေစာင္႔ေမွ်ာ္ေနရတုန္းဗ်ိဳ႕ ...

ဏီလင္းညိဳ said...

ကိုေဇာ္ေရ.......
ဒီကေတာ့......စိမ္းစိမ္းနီနီ....အေရးမစိုက္ေပါင္ဗ်ာ......။
႐ွိမွ မ႐ွိတာကိုး........ဟီးးးးးးး
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ

Violet Noble said...

အသည္းကြဲခဲ့မွန္း အခုမွပဲ သိလုိက္ရေတာ့တယ္။ :P

Anonymous said...

hello!This was a really brilliant website!
I come from itlay, I was luck to come cross your Topics in baidu
Also I learn a lot in your website really thanks very much i will come every day

San San said...

I like too.many thanks.

မိုးယံ said...

အသည္းကြဲတယ္ဆိုတာ ခ်စ္ခဲ့ရဖူးလို႕ ဆိုေတာ့ ခ်စ္ခဲ့ရတဲ့ ပံုရိပ္ေတြကို ျပန္ေတြးရင္ ၾကည္းႏူးၾကည့္ယံုနဲ႕ ေျဖသာပါတယ္ေလ...ခိခိ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ဧည္႔သည္မ်ား

သြားသြားလာလာ
hidden hit counter




free counters

6.8.2010 မွ စ ကလိသည္။

.