မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


12 March 2010

0 သူေဌးသားနဲ႔ ညားခ်င္သူမ်ား....သို႕



အဲဒီေန႕က ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ညီမ အိမ္ေရွ႕မွာ ေအးေအးေဆးေဆး ထိုင္ေနရင္း စကားေတြ ေျပာေနမိတယ္.။ ဒီလိုေျပာေနရင္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ညီမက စေျပာတာပါ.။

“ ကိုၾကီးရာ.။ ညီမေလး သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာၾကတယ္.။ သူေဌးသားနဲ႔ ညားခ်င္တယ္..တဲ႕။ ” “ အမ္..။ ”
ကၽြန္ေတာ္ ေလေတာင္မွ သီးသလို ျဖစ္သြားတယ္.။ ျပီးမွ..

“ ဘာလို႔လဲ ညီမေလးရယ္..။ သူတို႕က ဘာလို႔ သူေဌးသားမွ လိုခ်င္တာတဲ႔လဲ.။ ”

“မသိပါဘူး ကိုၾကီးရာ။ ညီမေလးကလည္း တကယ္ေတာ႔ ဘာမွ ဝင္ေျပာေနၾက မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ႔ အဲဒီေန႕ကေတာ႔ ေသခ်ာကို ဝင္ေျပာမိသြားတယ္.။ ”

“ ဟုတ္လား.။ ဘယ္လို ေျပာမိသြားတာလဲ..။ လုပ္ပါဦး..။ ေျပာျပပါဦး.။ ”

“ ဟုတ္တယ္ေလ..။ သူတို႕က တစ္ခါလာလည္း သူေဌးသားနဲ႔ ညားခ်င္ေနတယ္ ။ ေနာက္တစ္ခါလာလည္း သူေဌးသားနဲ႔ ညားခ်င္ေနတာေလ.။ ဒါေၾကာင္႔ ေမးလိုက္တယ္.။ ဟုတ္ျပီ..။ နင္တို႕က သူေဌးသားနဲ႔သာ ညားခ်င္ေနတာ သူေဌးသားနဲ႔ တန္တယ္ ဆိုတဲ႔ အရည္အခ်င္းေတြ ရွိလို႔လား လို႔.။ ”


“ ဘယ္လို...?? ”

ကၽြန္ေတာ္ မ်က္လံုး အလယ္ေတာင္မွ စုသြားတယ္.။ သူေဌးသားနဲ႔ ညားဖို႔ တန္တဲ႔ အရည္အခ်င္းတဲ႔..။ ဘယ္မွမွလည္း တစ္ခါမွ မၾကားဖူးဘူး.။

ဟုတ္တယ္..ကိုၾကီး ၊ သူတို႕လည္း ကိုၾကီးလိုပဲ “ ဘယ္လို ” ဆိုျပီး ေမးတယ္.။ ”

ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲက “ ဟိုက္ ” ခနဲေတာင္မွ ျဖစ္သြားတယ္.။ ငါေတာ႔ ဆက္မေျပာမွပဲ..။ သူက အားလံုး သိျပီးလိုက္ေျပာေနတယ္.။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းပဲ ညိတ္ျပလိုက္တယ္.။ ဒီေတာ႔ သူဆက္ေျပာတယ္.။

“ ဟုတ္တယ္ေလ.။ လူေတြက သူေဌးသားသာ လိုခ်င္ေနၾကတာ.။ ကိုယ္႕မွာ သူေဌးသားနဲ႔ ထိုက္တန္တဲ႔ အရည္အခ်င္းရွိဖို႔ေတာ႔ လိုတယ္ေလ.ကိုၾကီး.။ ဒီလိုမဟုတ္ပဲနဲ႔ေတာ႔ ဘယ္လိုလုပ္ သူေဌးသားနဲ႔ ေတြ႕မလဲ ။ ဥပမာ - ကုိယ္မွာ နႏၵာလႈိင္ ၊ သက္မြန္ျမင္႔တို႔လို လွပတဲ႔ ရုပ္ရည္ရွိလား.၊ ဒါဆိုရင္ ျဖစ္ႏိုင္တယ္.။ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္ေတာ႔ ကိုယ္႕မွာ သူေဌးသားက်ေလာက္တဲ႔ အစြမ္းအစ အရည္အေသြးေတြ ရွိေနလား.။ အတတ္ပညာေပါ႔ေလ.။ ဆရာဝန္မလား ၊ အဂ်ၤင္နီယာမလား.။ ေနာက္ ..ကိုယ္ကလည္း ဘယ္ေလာက္ ခ်မ္းသာလဲ.။ ဒါေတြ လိုတယ္.။

ကိုၾကီး စဥ္းစားၾကည္႔ေလ.။ ကိုယ္ကေတာင္မွ သူေဌးသားကို လိုခ်င္ေနတာေလ.။ သူေဌးသားကလည္း သူ႕ထက္ခ်မ္းသာတဲ႔ သူတစ္ေယာက္ကို ရွာေနမယ္ ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား.။ ဥပမာ - ကားတစ္စီး ရွိတဲ႔ သူက ကားႏွစ္စီး ရွိတဲ႔ လူကို လိုက္ရွာေတာ႔မွာေပါ႔.။ ကားတစ္စီး ရွိတဲ႔ သူက လမ္းေဘးက အေၾကာ္သည္ကို ၾကိဳက္တယ္ ဆိုတာကေတာ႔ ဝတၳဳထဲမွာပဲ ရွိမယ္ ကိုၾကီး..။ ဒါေတြကို သူတို႕ စဥ္းစားဘူး.။ စိတ္ကူးယဥ္ေနၾကတယ္.။


ေနာက္ဆံုး အေရးၾကီးဆံုး အခ်က္ကေတာ႔ လူေတြက လိုခ်င္တယ္.၊ ရခ်င္တယ္ ဆိုတာသာ ေျပာတာ..။ ကိုယ္လိုတာကို ရဖို႕ ၾကိဳးစားခ်င္စိတ္ မရွိဘူး.။ ၾကိဳးစားဖို႔ ေနေနသာသာ လိုခ်င္တာ ရွိတဲ႔ ေနရာကို ေရာက္ေအာင္ေတာင္မွ မသြားၾကဘူး ကိုၾကီး.။ ဒါေၾကာင္႔ ညီမေလး ေျပာလိုက္တယ္.။ နင္တို႕ သူေဌးသားလိုခ်င္ရင္ ဒီလို အိမ္ထဲကေန ေအာ္ေနလို႔ မရဘူး.။ သူေဌးသားလိုခ်င္ရင္ သူေဌးသားရွိတဲ႔ ေနရာကိုေတာ႔ ေရာက္ေအာင္ သြားရမယ္ဟ..။ ဘယ္မွ မသြားပဲ ..။ ထိုင္ေအာ္ေနရင္ေတာ႔ နင္တို႔ ရူးေနလို႔ပဲ။ ”

ဒါေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ညီမရဲ႕ အေတြးေလး တစ္ခုပါ.။ အရင္ကလည္း သူ႕အေတြးေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ေရးဖူးပါတယ္.။ သူဘာသာျပန္ထားတဲ႔ ပိုးတံုးလံုးေလး ကေန လိပ္ျပာေလး ေပါက္တာကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေရးဖူးပါတယ္.။ ဒါေပမဲ႔လည္း ဝမ္းနည္းစရာေကာင္းလွစြာပဲ တခ်ိဳ႕လူေတြက ဒီစာေလးကို ယူျပီး pdf ဖိုင္မွာ လိပ္ျပာပံုေလး ထည္႔ျပီး ျပန္ပို႔ၾကပါတယ္.။ ကၽြန္ေတာ္႕ဆီလည္း ေရာက္လာပါေသးတယ္.။ ေအာက္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ နာမည္ မဟုတ္သလို ကၽြန္ေတာ္ ညီမ နာမည္လည္း မဟုတ္ပါဘူး.။ ဒါလိုမ်ိဳးေတာ႔ မေကာင္းဘူးေပါ႔ေလ.။ ကၽြန္ေတာ္႕ညီမသိရင္လည္း စိတ္ေကာင္းမွာ မဟုတ္ပါ.။ ဒါေပမဲ႔ ထားလိုက္ပါေတာ႔ေလ။ ၾကံဳလို႔ ေျပာျပတာပါ။

ဒီလိုမ်ိဳးေတြ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ညီမ ေျပာတဲ႔ စကားေလးေတြ မ်ားစြာ ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕ညီမက ကၽြန္ေတာ္ ထက္ေတာင္မွ ေတာ္တယ္။ အထူးသျဖင္႔ အဂၤလိပ္စာ နဲ႔ တရုတ္စာေပါ႔ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ အဂၤလိပ္လိုေတာင္မွ “ ေတာက္တဲ႔ ကားၾကိတ္ေလ.။ ”

ဟီး..ေတာ္ေသးတယ္ေနာ္။ ဟိုအေကာင္ၾကီး လွည္းနင္းတာထက္ စာရင္ေပါ႔။


ကိုေဇာ္ ခံစားပံုေဖာ္သည္။


http://zaw357.multiply.com/journal/item/712 မွာ 24.10.2009 က ေရးထားတာပါ။

.
Share/Bookmark

0 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္: