မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


21 January 2010

1 မွ်စ္ခ်ဥ္ဟင္း

.

ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ၾကိဳက္တဲ႔ ဟင္းတစ္ခြက္လည္းျဖစ္တယ္..။
ဒါေပမဲ႔....ကၽြန္ေတာ္ မခ်က္တတ္ဘူးဗ်ာ..။

တစ္ေန႕....သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္က ျမိဳ႕ထဲက ျပန္လာရင္း မွ်စ္ခ်ဥ္ ထုပ္ဝယ္လာတယ္..။ မင္းခ်က္ကြာ..တဲ႔ .။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေပးတယ္..။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားဖူးနားဝ အတိုင္း မွ်စ္ခ်ဥ္ ဆိုတာ ဝက္သားနဲ႔ခ်က္ရတာ လို႔ ေတြးမိတယ္..။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ႔...ဝက္သားက မရွိဘူး..။ ကုန္ေနတယ္..။ ညေနဆိုေတာ႔ သြားမဝယ္ေတာ႔ဘူး..။

ဒီေန႕ေတာ႔ကြာ ...ရွိတဲ႔...ငါးရံေျခာက္နဲ႔ပဲ ခ်က္မယ္..။ အစမ္းေပါ႔ေလ...။
ေနာက္ေန႕မွ ဝက္သားဝယ္ျပီး တကယ္ခ်က္မယ္ ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္ ငါးရံေျခာက္ နဲ႔ပဲ အားၾကိဳးမာန္တတ္ ခ်က္တယ္..။ ပ်စ္ပ်စ္ေလးရေအာင္ ဆန္ေတာင္မွ ေလွာ္ေထာင္းထည္႔လိုက္ေသးတယ္..။ ျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမည္းၾကည္႔ေတာ႔ ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းေနတယ္..။ ျမည္းၾကည္႔တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္တဲ႔...။ အားလံုးကလည္း ေျပာၾကတယ္...။ အစမ္းခ်က္တာေတာင္မွ ဒီေလာက္ေကာင္းေနတယ္ေပါ႔ေလ..။ တကယ္ခ်က္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္ေပါ႔...။

ဒါနဲ႔...ေနာက္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ ဝက္သားဝယ္လာျပီး မေန႕ကလိုပဲ မွ်စ္ခ်ဥ္ နဲ႔ ခ်က္တာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ဘာလုပ္လုပ္ အားၾကိဳးမာန္တတ္ တတ္တတ္ၾကြၾကြ လုပ္တတ္တယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္တာပါပဲ။ ျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမည္းၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ မေန႕က ငါးရံေျခာက္ နဲ႔ ခ်က္သေလာက္ မေကာင္းဘူး လို႔ထင္တယ္..။

ဒါနဲ႔...သူငယ္ခ်င္းေတြကို ျမည္းခိုင္းေတာ႔
သူတို႕ကလည္းေျပာတယ္..။ ဟုတ္တယ္.....မေန႕က ငါးရံေျခာက္ နဲ႔ေလာက္ မေကာင္းဘူးတဲ႔...။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အားၾကိဳးမာန္တတ္ခ်က္တာပဲေလ။ ဒါေပမဲ႔ မေန႕က အစမ္းခ်က္တာေလာက္ မေကာင္းဘူးျဖစ္ေနတယ္..။ ဒီမွာ ...ကၽြန္ေတာ္ သင္ခန္းစာ တစ္ခုရတယ္...။

ဘဝမွာ လုပ္စရာရွိတာ မွန္သမွ် ဘယ္ေတာ႔မွ အစမ္းမလုပ္ေလနဲ႔။ လုပ္သမွ် ကိစၥတိုင္းဟာ တကယ္လုပ္တာေတြ ျဖစ္ေနသင္႔တယ္။ ဒီေတာ႔ ဒီကိစၥမွာ ကၽြန္ေတာ္ စကားေလးတစ္ခြန္းရတယ္။ ေဆာင္ပုဒ္ေလးေပါ႔။

“ လူဆိုတာ ငါ ဘာျဖစ္ခ်င္တယ္ ဆိုတာထက္ ငါ ဘယ္လို ျဖတ္သန္းခဲ႔တယ္ ဆိုတာက အဓိကပါ... ဒါ...ကိုယ္႕သမိုင္းမွတ္တိုင္ ေတြပဲ မဟုတ္လား...။”

ဘာပဲ လုပ္လုပ္ လုပ္သမွ် ကိစၥတိုင္းမွာ အားၾကိဳးမာန္တတ္ေဆာင္ရြက္ေနသင္႔တယ္။


ကိုေဇာ္ ခံစားတင္ျပသည္။

http://zaw357.multiply.com/journal/item/309/309
မွာ 18.5.2009 ကေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

1 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

PhyoPhyo said...

testing မွ်စ္ခ်ဥ္ဟင္း စားခ်င္လိုက္တာ :) ခင္မင္စြာျဖင့္