မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


20 January 2010

1 ႏွမ္း

.

ကၽြန္ေတာ္႕တို႕ အမ်ိဳးထဲမွာ အျမဲဗ်စ္ေတာက္ဗ်စ္ေတာက္ေျပာတတ္တဲ႔
အေဒၚအပ်ိဳၾကီး တစ္ေယာက္ရွိတယ္..။ ေနရာတကာလဲပါတယ္...။ သူကို အားလံုးက ေဒၚေလးလို႔ ေရွ႕တင္ ေခၚျပီး ေနာက္ကြယ္မွာေတာ႔ အပ်ိဳၾကီး ပဲခူးဆား လို႔ေခၚၾကတယ္...။ သူကလည္းသူပဲေလ...။ ေနရာတကာပါတယ္...။ အားလံုးကလည္း သူ႕ကို ေၾကာက္ၾကတယ္ေလ..။ ဒါေပမဲ႔...ဒီအထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္မပါဘူး...။

ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မဟုတ္ရင္ မဟုတ္သလို ျပန္ေျပာတတ္တယ္ေလ...။
သူကလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ကို ဆို ေသခ်ာမွ ေျပာတတ္တယ္...။ ဟီး..........မဟုတ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း နားရြက္ဆြဲလည္း ခံေျပာတာပဲေလ..။

တစ္ေန႕ေတာ႔......
သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလို ေျပာစရာ ျဖစ္လာခဲ႔ျပန္တယ္..။ တကယ္ေတာ႔ .......... စျဖစ္ေနတာက အကို ဝမ္းကြဲႏွစ္ေယာက္က စျဖစ္ေနတာပါ..။ သူတိုအခ်င္းခ်င္း ရန္ျဖစ္တာကို အေဒၚ ဒီ အပ်ိဳၾကီးက ရွင္းေပးေနတယ္..။ ထံုးစံအတိုင္း မျပီးႏိုင္တဲ႔ ဆံုးမစကားေတြေရာေျပာရင္းေပါ႔........။ ဒီလို အခ်ိန္ဆိုရင္ သူ႕အနားမွာ ဘယ္သူမွ မေနရဲဘူး..။ ကိုယ္႕ကိုပါ အမူပတ္မွာ စိုးလို႔ေလ...။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ သူ႕မေၾကာက္တဲ႔သူဆိုေတာ႔ အနားမွာပဲေလ...။ သူဆံုးမ စကားေတြထဲမွာ......အခ်င္းခ်င္းညီညြတ္ဖို႔ေျပာရင္း ဒီစကားေလးကို ထည္႔ေျပာတယ္..။

“ မွတ္ထား...ငါ႔တူတို႔ရယ္...အခ်င္းခ်င္း ရန္ျဖစ္မေနနဲ႔...။ အခ်င္းခ်င္းညီညြတ္မွာ သူမ်ားက မဝင္ႏိုင္မွာေလ..။ မင္းတိူု႕ၾကားဖူးတယ္..မဟုတ္လား...။ ႏွမ္းတစ္ေစ႕ နဲ႔ဆီ မျဖစ္ဘူးဆိုတာေလ...။ ဒါေၾကာင္႔ အားလံုးစုစုစည္းစည္းေနၾက...၊ ၾကားလား....။ ”

ဒီလိုေျပာျပီး ...ဟိုေကာင္ေတြကလည္း ျငိမ္နားေထာင္ေနတာဆိုေတာ႕... သူက ေအာင္ႏိုင္သူ အျပံဳးနဲ႔ ရင္ေကာ႕ထြက္သြားတယ္.။ သိတယ္ မလား။ အပ်ိဳၾကီးေတြ ရဲ႕ ပံုစံေလ...။ သူထြက္သြားေပမဲ႔...၊ သူေျပာတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္႕နားထဲက မထြက္ဘူး...။

အကို ႏွစ္ေယာက္ကေတာ႔ နားထဲမရွိတဲ႔ အျပင္ ေနာက္ရန္ျဖစ္ရင္ သူဆံုးမမွာကို ေၾကာက္တာနဲ႔တင္ ရန္ မျဖစ္ရဲမွာ မဟုတ္ဘူးေလ...။
ဒါနဲ႔ ..........ကၽြန္ေတာ္ လက္ေတြ စမ္းၾကည္႔ျဖစ္တယ္....။ အိမ္က မီးဖိုထဲမွာ ရွိတဲ႔ ေမေမ လက္ဖက္သုတ္ တဲ႔ ေနရာက ႏွမ္းထုပ္ထဲက ႏွမ္းတစ္ေစ႔ကို ယူျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ လက္သည္းခြံေပၚကို သန္းတုပ္သလို တင္ျပီးတုပ္ၾကည္႔လိုက္တယ္..။

ဟာ......

မယံုရင္ လုပ္ၾကည္႔ၾကပါ...။
တကယ္ပါဗ်ာ...ဆီထြက္တယ္.....။ ဆီျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ...။တကယ္ေတာ႔......... ႏွမ္းတစ္ေစ႕က ဆီ မျဖစ္တာ မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ....။ ျဖစ္တဲ႔ဆီက မစားေလာက္တာပါ...။

ဒါနဲ႔...ေနာက္ေန႕က်ေတာ႔ အေဒၚအပ်ိဳၾကီးကို ကၽြန္ေတာ္႕ေတြ႕ရွိခ်က္ကို ေျပာျပတာေပါ႔ဗ်ာ..။ ဒီေတာ႕.....သူက

“ အမေလး....ေတာ္ေတာ္ ကပ္သတ္တဲ႔....အေကာင္...”

ဆိုျပီး နားရြက္ဆြဲ ျပီး ေဖေဖနဲ႔တိုင္ေတာ႔တာပဲဗ်ာ...။ ေဖေဖကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ရွင္းျပတာကို သေဘာေပါက္ပါတယ္..။ တကယ္ေတာ႔ ...ကၽြန္ေတာ္ရွင္းျပတာကို သူလည္း သေဘာေပါက္ပါတယ္။ သူ လက္မခံတာပါဗ်ာ...။ ဒီအခ်ိန္ကစျပီး ကၽြန္ေတာ္ စကားပံုဆိုတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ေဝဖန္ဆန္းစစ္ျပီးမွ လက္ခံတယ္ဗ်ာ..။သူမ်ားေျပာတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ လက္မခံခ်င္ဘူး...။

ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာ မယံုရင္ သူငယ္ခ်င္းတို႕ လက္ေတြ႕ စမ္းၾကည္႔ပါဗ်ာ...။ ႏွမ္းေလး တစ္ေစ႔ကုိ လက္သည္းခြံေပၚမွာ တင္ျပီး သန္းတုပ္ သလို တုပ္ၾကည္႔ပါ...။ ဆီ ကိုေတြ႕ရမွာပါ။ ဆီျဖစ္ပါတယ္..။ ဒါေပမဲ႔...သံုးလို႔ေတာ႔ မေလာက္ဘူးေပါ႔ေလ...။

ကိုေဇာ္

http://zaw357.multiply.com/journal/item/305/305
မွာ 16.5.2009 ကေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

1 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Flower said...

ဟာဟ သူေျပာမွဘဲ ႏွမ္းေစ႕ကို မရမက လိုက္ရွာျပီး စမ္းၾကည္႕ရမလိုလို.... ႏွမ္းေစ႕အလြယ္တကူ မရွိတဲ႕ေနရာမွာ ဘာေစ႕နဲ႕မ်ားစမ္းရင္ အဆင္ ေျပမလဲ.. အၾကံေပးပါဦး.... ေနၾကာေစ႕ဆိုရင္ေရာ?