မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


17 January 2010

0 ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႔စာ မေရးျဖစ္ပါ

.

အဟဲ...ကၽြန္ေတာ္ ဒီေန႕ စာမေရးျဖစ္လိုက္တာကို စာေရးျပီး ေျပာရတယ္ လို႔ဗ်ာ။ ဟုတ္ပေနာ္. ကၽြန္ေတာ္ကလဲ..၊ ဒါေပမဲ႔ ေျပာတာေတာ႔ ေျပာရမွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ စာေရးမလို႔ပါပဲ။ ဒါေပမဲ႔ အဖြဲ႔ေလးေတြ အတြက္ သီးသန္႕ လိုဂိုေလးေတြ လုပ္ေပးပါ ဆိုတာနဲ႔ လုပ္ေပးရင္းနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္သြားလို႔။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီေန႕ အခု လုပ္ထားတဲ႔ လိုဂိုေလးေတြပဲ တင္လိုက္ပါေတာ႔တယ္။

ေနာက္ထပ္ လိုခ်င္ေသာ ႏိုင္ငံ ၊ ေဒသ နာမည္ေလးေတြ ေရးေပးထားခဲ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္လုပ္ျပီး ျဖည္႔ေပးပါ႔မယ္။

စာကေတာ႔ ေနာက္ေန႕က်မွ ကၽြန္ေတာ္ ေရးပါေတာ႔မယ္။ အဖြဲ႔ေလးထဲကို ပါဝင္ၾကပါဦးလို႔ ထပ္ျပီး ဖိတ္ေခၚလိုက္ပါတယ္။ သက္ၾကီးရြယ္အိုမ်ားကို ေဖးမျခင္းျဖင္႔ ကူညီပါ။

“ သင္ တစ္ေန႕ အိုရမည္။ ”
















ကိုေဇာ္ ခံစားပံုေဖာ္သည္။

.
Share/Bookmark

0 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္: