မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


28 January 2010

0 ကိုဥပမာ


ကိုေဝ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေခၚတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းအကို တစ္ေယာက္ ရွိတယ္။ သူငယ္ခ်င္းလို ေနေနလို႔သာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ထက္ အသက္ ၆ ႏွစ္ေလာက္ၾကီးတယ္။သူက အိမ္ေထာင္နဲ႔ေလ။သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာ္ေတာ္ ေၾကာက္တယ္။

သူ႕ေရွ႕မွာ စကားအေျပာအဆို အေနအထိုင္ ဆင္ျခင္ရတယ္။ မဆင္ျခင္လို႔ မရဘူးဗ်။ သူက သူ႔ေရွ႔မွာ အျမင္မေတာ္တာ တစ္ခုခု ေတြ႕တာနဲ႔ ဥပမာေလးေတြနဲ႔ ဖဲ႔တယ္ေလ။

“ မင္းပံုကလည္း ေမ်ာက္ေသ ပါးရိုက္ထားသလိုပဲ။”

“ ဟ...ဘယ္လိုလဲကြ၊ မ်က္ႏွာက ေအးစက္စက္နဲ႔ မသာေရခဲရိုက္ မ်က္ခြက္နဲ႔။ ”

“ မင္းက က်န္ေက်ာင္းအိတ္ေပါက္နဲ႔ ဖားေကာက္ေနတာကိုး။”

“ လွခ်က္ကေတာ႔ ညမထြက္ရ အမိန္႕လို႔ပဲ။”

စံုေနတာပဲဗ်ာ။ ဒီေတာ႔ . . ကၽြန္ေတာ္တိ္ု႔က သူနဲ႔ေတြ႕ရင္ စကားေျပာတာ ေနတာ ထို္င္တာ ကို သတိထားတယ္။ ဒါေတာင္မွ မရဘူး တစ္ခု မဟုတ္ တစ္ခု ေျပာတာ ခံရတာပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ စုျပီး သူ႕ကို ဝိုင္းၾကပ္တယ္ေပါ႔ေလ။

“ ကိုေဝ..အကို႕က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုပဲ ဥပမာေတြနဲ႔ ေျပာေနတာ၊ အကို႕ မိန္းမအေၾကာင္းကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ဥပမာေလးနဲ႔ ေျပာျပပါဦးဗ်ာ။”

ဒီေတာ႔ သူ ခဏျငိမ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကေတာ႔ ဟဲဟဲ ကိုေဝေတာ႔ ေဂ်ာက္က်ျပီလို႔ထင္တာေပါ႔ဗ်ာ။ သူ႕မိန္းမ အေၾကာင္းက်ေတာ႔ ဥပမာ နဲ႔ မေျပာႏိုင္ေတာ႔ဘူးလို႔ ေတြးမိတာေပါ႔။ ဒါေပမဲ႔....ထင္တာမွားသြားမယ္။ သူေျပာျပတဲ႔ ဥပမာေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေတြ လက္ဖ်ားခါယူရေတာ႔တယ္။ သူက ဒီလိုေျပာတယ္။

“ ေအးကြ . . . ငါ႔ မိန္းမကို ငါက အရမ္းခ်စ္တာ ၊ ငါ႕ မိန္းမကို ငါ ယူခါစက တီဗီ ေလးတစ္လံုးလိုပဲကြ ၊ အခ်ိန္တိုင္းထိုင္ၾကည္႔ေနခ်င္တာ။ ”

သူခဏ..စကားရပ္လိုက္ေတာ႔....၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕က “ အခုေရာ...” လို႔ ေထာက္ေပးလိုက္တယ္။

“ ေအး . . အခုေတာ႔ . . ေဘာလံုးေလး တစ္လံုးလိုပဲေဟ႕၊ ျမင္တာနဲ႔ ေျပးေျပးကန္ ခ်င္တာတဲ႔ေလ။ ”

အံ့ေလာက္ပါရဲ႕ ကိုဥပမာရယ္။

ကိုေဇာ္ ခံစားတင္ျပသည္။


http://zaw357.multiply.com/journal/item/395/395
မွာ 4.6.2009 ကေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

0 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္: