မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


30 January 2010

0 သူငယ္ခ်င္း ဆိုတာ လက္တစ္ကမ္း




သူငယ္ခ်င္းတို႕ရဲ႕ အေရာင္က အျဖဴေရာင္တဲ႔....
ခ်စ္သူတို႔ရဲ႕ အေရာင္က ပန္းေရာင္ေလ...

အျဖဴေရာင္မွာ ပန္းေရာင္ ျဖစ္ေစဖို႔...ရဲရင္႔မႈ ဆိုတဲ႔...အနီေရာင္ ထည္႔ေပးရမယ္ေလ...။


ကၽြန္ေတာ္တို႔ ငယ္ငယ္က ေခတ္စားခဲ႔တဲ႔ စကားေလးတစ္ခုပါ...။


ကၽြန္ေတာ္ လက္မခံပါ။
သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ အျဖဴေရာင္ပဲ ေကာင္းပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ ရွိၾကပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ျပီးမွ ခ်စ္သူ ျဖစ္သြားၾကတာေတြ ကၽြန္ေတာ္ မႏွစ္သက္ပါ။ တကယ္ေတာ႔ ဘဝမွာ “ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ လက္တစ္ကမ္းပါပဲ။ ” အနီးဆံုးမေရာက္သလို ၊ အေဝးဆံုးမွာလည္း ရွိမေနတဲ႔ သူေတြပါ။

ခ်စ္သူဆိုတာကေတာ႔ ကိုယ္နဲ႔ အနီးဆံုး လက္တစ္ကမ္းမဟုတ္ေတာ႔ပါဘူး။
ကိုယ္နဲ႔ အနီးကပ္ ျဖစ္သြားျပီ။ ဒီလို အနီးကပ္လူေတြဟာ ေဝးကြာျပီ ဆိုရင္လည္း လက္တစ္ကမ္းမဟုတ္ဘူး။ ျပန္မဆံုႏိုင္ေတာ႔ေလာက္ေအာင္ကို ေဝးကြာတတ္တယ္။

ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ဘဝမွာ သူငယ္ခ်င္းေပါင္းမ်ားစြာ ရွိခဲ႔ပါတယ္။
သူတို႕နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ လက္တစ္ကမ္း အကြာအေဝးကေန ေရွ႕ကို နီးစပ္ဖို႕ တိုးဖို႔ ဘယ္တုန္းကမွ မၾကိဳးစားဖူးပါ။ သူငယ္ခ်င္းလို႔ ေခၚျပီးမွ ခ်စ္သူ အဆင္႔တတ္ဖို႔ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုမွ လိပ္ျပာ မသန္႔ႏိုင္ပါ။ ဒါေၾကာင္႔ သူငယ္ခ်င္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေခၚဆိုသူေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ရိုးစင္းစြာ ဆက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တူတူခင္မင္လာခဲ႔ေသာ ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္း ေတြကေတာ႔ ေျပာပါတယ္။

“ နင္နဲ႔ ေပါင္းရတာ စိတ္ရွင္းတယ္။ ငါ႔ကို ဘယ္ေတာ႔ ရည္းစား စကားေျပာ
မလဲ ဆိုျပီး စိတ္တင္႔ေနစရာ မလိုဘူး။ ”

တဲ႔။
ဒါေၾကာင္႔ သူငယ္ခ်င္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေခၚတဲ႔ သူမ်ားအာလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ အျဖဴေရာင္ သက္သက္သာ ခင္မင္ဆက္ဆံခဲ႔ပါတယ္...။ တကယ္ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ လက္တစ္ကမ္းအကြာအေဝးပါပဲ။ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ဘယ္အခ်ိန္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ လိုအပ္ေနတဲ႔ အခ်ိန္မွာ အျဖဴေရာင္သက္သက္နဲ႔ လက္တစ္ကမ္းအကြာမွာ ရွိေနမွာပါ။

ခင္မင္စြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္


http://zaw357.multiply.com/journal/item/406/406 မွာ 19.6.2009 ကေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

0 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္: