မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


18 January 2010

2 တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ




ကၽြန္ေတာ္တို႕ စက္ရံု Receptionist ရဲ႕ တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ ရုတ္တရက္ အလုပ္ထြက္သြားလို႕တယ္လီဖုန္း ေအာ္ပေရတာ မရွိတာ တစ္ပတ္ေလာက္ရွိျပီ။

တစ္ေန႕ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္း Ahyee က တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ အသစ္ေရာက္ေနျပီတဲ႔။ ေန႕လည္ ကၽြန္ေတာ္အားေတာ႔ ဖုန္းလွမ္းဆက္လိုက္ေတာ႔ ဖုန္းေခၚသံ အဆံုး “ Hello ” ဆိုတဲ႔ အသံနဲ႔တင္ အရည္ေပ်ာ္သြားႏိုင္တယ္။ ေတာ္ေတာ္သာယာတယ္ဗ်ာ..အသံက။ ကၽြန္ေတာ္႕အလုပ္က Order ေတြ ၊ Supplier ေတြ ၊ QC Report ေတြအတြက္ သူက တဆင္႔ အျပင္ကို ဖုန္းေခၚရေလ႔ရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕တို႕ ဖုန္းေတြက Intercom ေတြေလ။ ဒါနဲ႔ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ လိုအပ္တဲ႔ ဖုန္းေတြ ၊ ေခၚေပးရမဲ႔ စာရင္းေတြ ေျပာျပလိုက္တယ္။

ဒါေပမဲ႔... သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ မျမင္ဖူးေသးပါ။ ေနာက္ႏွစ္ရက္ေလာက္အထိ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္က မအားေသးဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ Upstairs ကိုလည္း မသြားျဖစ္ေသး။ ကၽြန္ေတာ္႕စိတ္ကူးထဲမွာေတာ႔ သူ႕အသံၾကားလိုက္ရကတည္းက တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ တစ္ေယာက္ကို အလုပ္ခန္႕မယ္ဆိုရင္ ဆိုျပီး အရည္အခ်င္းေတြ စီခ်ေနမိတယ္။

  • ပညာအရည္အခ်င္း ၊ 
  • ရုပ္ရည္ ၊ 
  • အသက္အရြယ္ ၊ 
  • မ်က္ႏွာအမူအရာ ၊ 
  • ေနပံုထိုင္ပံု ၊ 
  • သြားတာလာတာ စတာေတြ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားေနမိတယ္။

ဒီလိုနဲ႔ ...

ဒီေန႕ ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္နည္နည္းအားေတာ႔ Monthly Summary ေတြ Upstairs ကိုပို႔ရင္း Receptionist က တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ ကို ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္အံံ့ၾသသြားတယ္။ ျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ စိတ္ကူးထဲက တယ္လီဖုန္း ေအာ္ပေရတာ ကိုလည္း အားနာသြားတယ္။

အသားညိဳညိဳ ၊ ပုပုဝဝ ၊ မလွမပ ေပမဲ႔ ေဖာ္ေရႊေသာ အျပံဳး ၊ ခ်ိဳသာေသာ အသံေတြ သူမမွာ ရွိတယ္။ တကယ္ေတာ႔ ဟုတ္တာပါပဲ။ တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ ဆိုတာ တယ္လီဖုန္းထဲကေန အသံနဲ႔ပဲ အလုပ္လုပ္ရတာေလ။ ခ်ိဳသာေသာ အသံရွိရင္ ရပါျပီ။ ခ်ိဳသာစြာေျပာဆိုတတ္ရရင္ ရျပီေလ။

တကယ္လို႔ ပညာေတြတတ္ ၊ ရုပ္ေလးေခ်ာေနျပီး စကားေျပာတာက ဝါးလံုးကြဲၾကီးကို ကတၱရာလမ္းမေပၚ ဒရြတ္တိုက္ဆြဲသြားသလို အသံနဲ႔ ေဆာင္႔ၾကီး ေအာင္႔ၾကီးေျပာရင္ လန္႕သြား ႏိုင္တယ္ေလ။ ဟုတ္တယ္ ၊ တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ ဆိုတာ အသံခ်ိဳသာစြာေျပာတတ္ဖို႔လိုတယ္။

ကၽြန္ေတာ္႕အေတြးမွားသြားတယ္။

“ ဒီလိုပါပဲ။ ခ်စ္သူ / အိမ္ေထာင္ဖက္ ဆိုတာလည္း ရုပ္ကေလးလွရံု ၊ ပညာတတ္ရံု ၊ ပိုက္ဆံေတြ ရွာေနႏိုင္ရံုနဲ႔ မျပည္႔စံုေသးပါဘူး။ အေျပာအဆို ဆိုတာလည္း လိုအပ္ပါေသးတယ္။  သူ႕အသံေလးက ခ်ိဳသာေနဖို႔ လိုပါေသးတယ္။ အသံၾကားရင္ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ လိုတယ္။”

မွတ္ခ်က္ ။ ။ ကမာၻေျမရဲ႕ တစ္ေနရာက ကၽြန္ေတာ္႕ခ်စ္သူ သို႕ ရည္ရြယ္ေရးတာပါ။ တယ္လီဖုန္းေအာ္ပေရတာ လို အသံခ်ိုဳဖို႔ လိုတာ သူ႕ကိုလည္း သိေစခ်င္တယ္။


ကိုေဇာ္ 

ခံစားတင္ျပသည္။

http://zaw357.multiply.com/journal/item/289/289
မွာ 13.5.2009 ကေရးထားတာပါ။

.

Share/Bookmark

2 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Flower said...

မွန္တာေပါ႕ရွင္.. အသံေလးၾကားယံုနဲ႕ စိတ္၀င္စားသြားတဲ႕ဇာတ္လမ္းေတြမွ အမ်ားၾကီး.. ကိုေဇာ္လဲျဖစ္ဖူးတယ္ထင္ရဲ႕ :)

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

အသံရဲ႕ စြဲေဆာင္မွဳေၾကာင့္ ဇတ္လမ္းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ၾကားဖူးတယ္အကို...
အဲဒါလဲ ကုသိုလ္တစ္မ်ိဳး...