မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


23 December 2009

2 အစ္ကို ငါးေယာက္ရွိသည္




ကၽြန္ေတာ္႕မွာ အစ္ကို မရွိပါ။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ အစ္ကို ငါးေယာက္ ရွိပါတယ္။ သူတို႕က ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မနီးသလို ၊ တခ်ိဳ႕ဆိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ မေတြ႕ဖူးပါဘူး။ ဒါေပမဲ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ တကယ္႕ကို အကိုေတြ လိုပါပဲ။ သူတို႕က အခုေတာ႔ အားလံုးကို Online ကပဲ ေတာ္ထားရပါတယ္။

အစ္ကို ၁)

ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕ဖူးတဲ႔ အစ္ကိုဆိုလို႔ ရွားရွားပါးပါးထဲမွာ သူတစ္ေယာက္ပါ။ သူ႕နာမည္က “ ကိုျမင္႔ဦး ” ကၽြန္ေတာ္ လို႔ေခၚတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ သူရွိေနစဥ္ အခ်ိန္မွာ ဒီစက္ရံုကို ကၽြန္ေတာ္က ေနာက္ဆံုးက ေရာက္ခဲ႔တဲ႔ သူတစ္ေယာက္ပါ။ ဒီအခ်ိန္မွာ သူက စက္ရံုရဲ႕ Leader တစ္ေယာက္ပါ။ ေနာက္ဆံုးမွ ေရာက္လာေပမဲ႔ ျမင္ျမင္ခ်င္းပဲ သူက ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေတာ္ေတာ္ခင္တယ္။

သူ အားေနရင္ အလုပ္ျပီးတာကို ညဆိုင္းျဖစ္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ဆီ ေန႕ဆိုင္းျဖစ္တဲ႔ သူက လာလာျပီး ေထြရာေလးပါး စကားေတြ ေျပာေနတတ္တယ္။ သူနဲ႔ေျပာရတာ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဗဟုသုတ တိုးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားမိတာေတြ သူ႕ကို ေျပာျပတတ္ပါတယ္။ ဥပမာ - ေကာ္ဖီမစ္ ( Coffee Mix ) ေတြရဲ႕ အႏၱရာယ္ရွိေနတဲ႔ အေၾကာင္း ၊ တရုတ္ပစၥည္းေတြရဲ႕ လွ်ိဳဝွက္ခ်က္ ၊ စတိုပစၥည္းေတြ အေၾကာင္း ၊ တန္ဖိုးေလွ်ာ႔လ်ာထား ၊ မွီရွင္မွီစား ...ဘာညာေပါ႔ေလ။

အခုေတာ႔ သူက ျပန္သြားျပီး မိန္းမယူ ကေလးတစ္ေယာက္ေမြးျပီး စင္ကာပူ ေရာက္ေနပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ႏွစ္ရက္တစ္ခါ ၊ သံုးရက္တစ္ခါ လွမ္းလွမ္းဖုန္းဆက္ျပီး အျမဲ အရင္လိုပဲ ေပါက္ေပါက္ရွာရွာေတြ ေလွ်ာက္ေျပာေနတတ္တယ္။ အခုလည္း ကၽြန္ေတာ္ Blog ကို ဝင္ဝင္ၾကည္႔ျပီး “ မင္း..ေျပာတဲ႔ ေကာ္ဖီမစ္ အႏၱရာယ္အေၾကာင္း ေရးဦးေလကြာ။ ” ဟိုအေၾကာင္း ေရးဦးေလကြာ ဆိုျပီး အျမဲတမ္း တြန္းအားေပးတဲ႔သူ တစ္ေယာက္ပါ။ သူနဲ႔ ေဝးေပမဲ႔လည္း အစ္ကို မရွိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ အျမဲေဘးမွာ အစ္ကို တစ္ေယာက္ ရွိေနသလိုပါပဲ။

သူ႕ဆီက အျမဲတမ္း တစ္ခုခု ရေနတာ ရွိတယ္။


အစ္ကို ၂ )

ကၽြန္ေတာ္ ဒီကို စေရာက္ခါစက အလုပ္မလုပ္ဖူးတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ၊ စိတ္ဆတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အဆင္မေျပလွပါ။ အလုပ္မဆင္မေျပတာ မဟုတ္ ။ လူမႈေရးေတြ အဆင္မေျပတာ။ ဒီအခ်ိန္မွာ ရပ္ကြက္ထဲမွာ ခင္ေနတဲ႔ အကို တစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ္႔ဆီ ဖုန္းဆက္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ကို စကားေလးေတြ ၊ အယူအဆေလးေတြ ေျပာျပတယ္။

သူက “ ကိုရီးယားမွာ အဂ်ၤင္နီယာ ” အလုပ္သြားလုပ္ေနသူ။ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္က “ ကိုထြန္း ” လို႔ပဲ ေခၚတယ္။ သူ႕ဆီက စကားေလးေတြ ၾကားရေတာ႔မွ ေလာကၾကီးကို ကၽြန္ေတာ္လည္း အမွန္ျပန္ျမင္မိတယ္။ ( ဒီအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ ေရးေတာ႔ ေရးဦးမွာပါ။ ) အခု အခ်ိန္ထိလည္း ကၽြန္ေတာ္႕ကို အျမဲ မဟုတ္ေပမဲ႔ လိုရင္ လိုသလို လွမ္းဆံုးမေနတဲ႔ အကို တစ္ေယာက္ပါ။

သူ႕ဆီက အျမဲတမ္း တစ္ခုခု ရေနတာ ရွိတယ္။


အစ္ကို ၃)

ဆိုက္ေလး တစ္ခုကို ဝုိင္းျပီး လုပ္ၾကရင္းနဲ႔ ဒီအစ္ကိုနဲ႔ရင္းႏွီးမိတယ္။ သူကေတာ႔ ထိုင္ဝမ္ကပါ။ အသံအားအရမ္းေကာင္းတယ္။ အသံရဲ႕ ဆြဲေဆာင္မႈ အရမ္းေကာင္းတယ္။ အသံၾကားရင္ ေၾကြသြားတယ္ ဆိုတဲ႔ အသံမ်ိဳးထင္တယ္။ သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္က “ ကိုခြန္ ” လို႔ပဲ ေခၚတယ္။ အရင္က ကၽြန္ေတာ္႕စာေတြကို သူမ်ားေတြက ကူးျပီးေတာ႔ တစ္ေနရာရာမွာ ကူးတင္တယ္။ ေမးလ္ကေနပို႔လို႕ ကၽြန္ေတာ္႕နာမည္မပါဘူးဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း တင္းတယ္။

ဆိုက္မွာ တင္ထားတာလို႔ တစ္ေယာက္ေယာက္က လာျပီး သတင္းေပးတယ္ ဆိုရင္ ရွဴးရွဴးရွားရွား သြားျပီး ကၽြန္ေတာ္ နာမည္မပါရေကာင္းလား ၊ Blog ကို လင္႔မခ်ိတ္ရေကာင္းလားလို႔ ကၽြန္ေတာ္က သြားျပီး ဆူပူမိတတ္တယ္. . ဟီး။ တစ္ေန႕ေတာ႔ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ Gtalk ကေန စကားေျပာေနတုန္း ၊ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က လွမ္းျပီး သတင္းေပးတယ္။ ဒီေနရာမွာ အကို႕စာေတြ တင္ထားတယ္ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သြားၾကည္႔တာ ကၽြန္ေတာ္နာမည္ေရာ ၊ Blog ကိုပါ မညႊန္းထားေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရွဴးရွဴးရွားရွား သြားေျပာမိတယ္။

သူနဲ႔ ေျပာေနရင္းက ဆိုေတာ႔ သူက ဘာျဖစ္တာလဲ ကိုေဇာ္ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီလိုပဲ အကိုလို႔ ေျပာျပတယ္။ ဒီေတာ႔ ဒါမ်ားကြာ ေအာက္ကေန မင္းသူ႕ကို တင္ေပးတဲ႔ အတြက္ ေက်းဇူးပါ။ ေအာက္က လင္႔ေလးေတာ႔ ခ်ိန္ေပးပါ။ ဘယ္ေနရာကေန ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္ လို႔ ဒီလို ဆိုရင္ အားလံုးလည္း ဖတ္လို႔ရတာေပါ႔ကြာ။ ဒီလို ေျပာတယ္။ ဒါေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဟုတ္ေပသားပဲ လို႔ စိတ္ကူးရတယ္။ ဒါနဲပဲ သူေျပာခဲ႔သလို အခု အခ်ိန္အထိ ကၽြန္ေတာ္ လိုက္နာေနခဲ႔တာပါ။

သူ႕ဆီက အျမဲတမ္း တစ္ခုခု ရေနတာ ရွိတယ္။


အစ္ကို ၄)

ဆိုက္ေလးတစ္ခုကို အတင္းလာဖိတ္လို႔ သူနဲ႔သိခဲ႔တာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို “ ကိုေဇာ္ၾကီး . .ကိုေဇာ္ၾကီး ” နဲ႔ ေျပာတာလည္း မရဘူး ေခၚတတ္တယ္။ သူ႕နာမည္က “ ကိုခ်မ္း ” ။ ကိုခ်မ္း ဘာလုပ္ေနလဲ ဆိုရင္ ေအးကြာ ပ်င္းလို႔ ငါးဖမ္းေလွ ေလွ်ာက္လိုက္ေနတယ္ လို႔ ေျပာတတ္တယ္။ သူက “ ဂ်ပန္ ” ကပါ။ ကိုခ်မ္း ပ်င္းတာကလည္းဗ်ာ.။ ငါးမွ်ားပါလား ဆိုေတာ႔ ဟ ပိုက္နဲ႔ ဖမ္းတာထက္ ပိုရဦးမလား ကိုယ္႕လူ လို႔ ေျပာတတ္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝမွာ စာေရးျပီး အမ်ားဆံုး ေျပာဖူးတဲ႔ သူဆိုလို႔ သူပဲ ရွိမယ္ ထင္တယ္။ သူေထာင္ထားတဲ႔ ကာစီႏိုရံုကို ပစ္ပစ္ျပီး ပ်င္းလို႔ ငါးဖမ္းသေဘၤာ လိုက္ေနတယ္ ဆိုတဲ႔ သူေလ။ သေဘၤာေပၚကမို႔လို႔ ထင္တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ လိုင္းက မမိဘူး။ ဒါေပမဲ႔ သူက စိတ္ရွည္ရွည္လက္ရွည္ ေစာင္႔တယ္ နဲ႔ တူတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ တစ္ခါတစ္ေလ ဒီဘက္မွာ အိပ္ေပ်ာ္ေနျပီ။ အဲ..ေျပာရဦးမယ္။ အခုေတာ႔ သူလည္း ကၽြတ္တမ္းဝင္ခ်င္လို႔နဲ႔ တူတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ညီမ ေတာ္ထားတဲ႔ ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ကို ၾကိဳက္ေနတယ္ ထင္တယ္။

ဟဲ ဟဲ ေယာက္ဖ လိုက္ေတာ္ေနတယ္။ ေယာက္ဖ ေယာက္ဖနဲ႔ လိုက္ေခၚေနတယ္။ ခက္တာက သူက ဘယ္သူ႕ကို ၾကိဳက္ေနမွန္း မသိတာပဲ..ဟီး (ဖြ လိုက္ျပီ မွတ္ထား။ ) ။ သူနဲ႔ စကားေျပာတိုင္း ....

သူ႕ဆီက အျမဲတမ္း တစ္ခုခု ရေနတာ ရွိတယ္။


အစ္ကို ၅)


ကိုေဇာ္ေရ..ဘယ္လို ဆိုျပီး အျမဲေျပာတတ္တဲ႔ အစ္ကို တစ္ေယာက္ပါ။ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အရင္ကေတာ႔ သိပ္ျပီး မခင္ပါ။ ဟိုတေလာက ဆိုက္တစ္မွာ ျပႆနာေလး တစ္ခု ျဖစ္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က ၾကားကေန ဝင္ျပီး ျငိမ္မလား လို႔ လက္ဝင္လွ်ိဳလိုက္တာမွာ ဟီး.. ျဖစ္ခ်င္ေတာ႔ ျပႆနာက ပိုျပီး ၾကီးသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မလုပ္ရင္ မလုပ္ပါဘူး။ လုပ္ရင္လည္း ေနာက္မဆုတ္တတ္ဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ ထပ္ထပ္ေျပာရင္ ဆိုက္တစ္ခုမွာ ကိုယ္က မီးေမႊးတာ မဟုတ္ပဲ။ ေအာက္စီဂ်င္ ျဖစ္သြားတယ္။

ဒီမွာ ဒီအစ္ကို ကၽြန္ေတာ္ သိခြင္႔ရတာ.။ သူကေတာ႔ စင္ကာပူက “ ကိုၾကီး ( ကိုရီး ) ” ပါ။ သူေျပာတဲ႔ စကားေတြေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ျပႆနာ တစ္ခု ေသခ်ာ မေျဖမရေသးပဲနဲ႔ ေနာက္မဆုတ္တတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ကို ေလးစားတဲ႔ အေနနဲ႔ ေနာက္ဆုတ္လိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕ဘဝမွာ ပထမဆံုး ကိစၥ မျပတ္ေသးပဲနဲ႔ ေနာက္ဆုတ္လိုက္တာလည္းျဖစ္တယ္။ ဒါကေတာ႔ သူ႕ကို ေလးစားသမႈ နဲ႔ ကိုယ္႕ထက္ ၾကီးသူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေျပာတာကို နာခံတဲ႔ သေဘာေၾကာင္႔ပါ။

ဒီေနာက္မွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီေနရာကေန ေရွာင္ခဲ႔ပါေတာ႔တယ္။ ဒီအစ္ကိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဘာျပႆနာမွ မရွိစြာနဲ႔ပဲ ဆက္ျပီး အဆက္အသြယ္ ရွိေနခဲ႔ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေတာ္ေတာ္ကို ေခါင္းမာတတ္တယ္။ ဒါေပမဲ႔လည္း လူၾကီးတစ္ေယာက္နဲ႔ လူငယ္တစ္ေယာက္ဆိုတာ တျခားဟာ ယွဥ္ရရင္ေတာင္မွ အေတြ႕အၾကံဳဆိုတာ ဘယ္လိုမွ ယွဥ္လို႔ မရပါဘူး။

သူ႕ဆီက အျမဲတမ္း တစ္ခုခု ရေနတာ ရွိတယ္။

Conclusion

အက္ဒီဆင္က ေျပာတဲ႔ စကားေလးတစ္ခြန္း ကၽြန္ေတာ္ အျမဲတမ္း အမွတ္ရေနမိတယ္။ ဒါကေတာ႔.. . .

“ အိပ္စက္ျခင္းဆိုတာ မူးယစ္ေဆးဝါး လိုပဲ။ လိုတာထက္ပိုျပီး သံုးရင္ အျမဲတမ္း ေတာင္႔တေန တတ္တယ္။ ဘယ္လိုမွ ပံုမွန္လူလို မဟုတ္ေတာ႔ဘူး။ ”

တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္႕အေဖကလည္း ခၽြတ္ခနဲ႔ ဆိုရင္ ႏိုးေနတတ္တယ္။ အအိပ္အေနလည္း အလြန္နည္းတယ္။ ဒီ ကၽြန္ေတာ္႕အဖက ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေျပာတတ္တယ္။ သား အိပ္ေရးဝေအာင္ အိပ္ကြ တဲ႔။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အအိပ္အေန အလြန္နည္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ဘာလို႔မွန္း မသိေအာင္ အခ်ိန္က နည္းလြန္းတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ဘာမွကို မလုပ္လိုက္ရဘူး ထင္ရတယ္။

ဒီလို ကၽြန္ေတာ္က အခု ကၽြန္ေတာ္႕ အစ္ကိုေတြနဲ႔ ေတြ႕ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အံ့ၾသခဲ႔ရတယ္။ သူ႕ဆီက အျမဲတမ္း တစ္ခုခု ရေနတာ ရွိတယ္ ဒါကေတာ႔ သူတို႔က ကၽြန္ေတာ္႕ထက္ အအိပ္အေနနည္းၾကတယ္။ ၾကည္႔လိုက္.. အျမဲတမ္း သူတို႔ ရွိေနၾကတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္ေလ.. တကယ္တမ္း လုပ္စရာ မ်ားေနသူေတြဟာ အိပ္ခ်ိန္ကို တကယ္ကို လုေနခဲ႔ၾကရတယ္။

ဘာရယ္ မဟုတ္ေပမဲ႔ ေလးစားခဲ႔ရေသာ အစ္ကို ငါးေယာက္အတြက္ အမွတ္တရေလး ခ်ေရးမိတာပါ။

ကိုေဇာ္ ခံစားသည္။





Share/Bookmark

2 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Unknown said...

အစ္ကို ငါးေယာက္ေတာင္ပါလား
ေပ်ာ္စရာႀကီး

Anonymous said...

ညီမလည္းအထက္မွာအစ္ကိုအစ္မေတြမရွိေတာ့လိုခ်င္လိုက္တာ