မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


28 December 2009

3 စာေပေဟာေျပာပြဲမွ အျပန္



ဒီေန႕ ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္ပံုေတြ တင္ျပီး ေရးေနတာ အခုေတာ႔ သန္းေခါင္ေက်ာ္သြားလို႔ မေန႕က ေျပာင္းေရးရမယ္ ထင္တယ္။ သူငယ္ခ်င္း ကိုကိုေမာင္ရဲ႕ ဖိတ္ေခၚခ်က္ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ မေရာက္ေရာက္ေအာင္ သြားခဲ႔ပါတယ္။ (ဒါေၾကာင္႔ အခု အခ်ိန္အထိ နာရီ ၄၀ ေက်ာ္ မအိပ္ရေသးပါ။) အခုလည္း အလုပ္ထဲမွာပါ. . .၊ ခဏေနရင္ေတာ႔ ခိုးအိပ္ေတာ႔မယ္..အဲလ..။




စာေပ ေဟာေျပာပြဲကို ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေစာေစာပဲ ေရာက္သြားလိုက္ပါတယ္။ ျပီးေတာ႔ အထဲမွာ ေသာက္ေရေသာက္ဖို႔ အစာေျပစားဖုိ႔ ဘာညာေပါ႔ ဝယ္တယ္။ ဒီေန႕တစ္ေန႕လံုးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို လက္မွတ္ကအစ အစားအစာ အရာရာ သူငယ္ခ်င္း ကိုကိုေမာင္ က အားလံုး တာဝန္ယူသြားပါတယ္။ (အဟီး.. အသိေနာက္က်လိုက္တာ။ :P ဒီလိုဆို ေနာင္ဘာပြဲ ျဖစ္ျဖစ္ လာမယ္..ဟီး။ )

ဒီပံုေလးကေတာ႔ အခန္းအနားအျပင္အဆင္ပါ။ ခန္းလံုးျပည္႔လူေတြ တတ္ေရာက္ၾကပါတယ္။ အေရွ႕ပိုင္းမွာ လူေတြအတြက္ ခံုေတြ လႊတ္ေနေသးေပမဲ႔ အေနာက္မွာ မတ္တပ္ရပ္ၾကည္႔သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။
ဒါကေတာ႔ အခမ္းအနား အျပင္အဆင္ပါ။ ( ကၽြန္ေတာ္ရိုက္တုန္းက ပါေနတဲ႔ ေခါင္းျပတ္ေတြကိုေတာ႔ ဖ်က္ထားတယ္။ )




ဒီလို ေဟာေျပာပြဲ မစခင္ ဆရာ ၊ ဆရာမေတြက အေရွ႕မွာ ထိုင္ေနၾကတယ္။ ဒီမွာ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ စပ္စုတတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ( ကိုယ္႕ကိုယ္ကိုယ္လည္း သိပါတယ္ :P ) ဆရာ ၊ ဆရာမေတြနဲ႔ ဓါတ္ပံုတြဲရိုက္ခ်င္တယ္ လို႔ သြားေျပာမိတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ ရိုက္ခြင္႔ရလာပါတယ္။ (သူမ်ားေတြမ်ားဗ်ာ..ဝတ္ထားလိုက္ၾကတာ ပ်ံေနတာပဲ..ဟီး။ စာေပေဟာေျပာမွာ သူတို႔လား မသိဘူးေနာ္။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဒီလိုၾကီးပဲ ထသြားမိတယ္။ )


ဒါကေတာ႔ ဆရာ ေနဝင္းျမင္႔နဲ႔ အမွတ္တရ ရိုက္လာတာပါ။





ဒါကေတာ႔ ဆရာမ ဂ်ဴး နဲ႔ ရိုက္လာတာပါ။



ဒီအခ်ိန္မွာ အမွတ္တရ စာအုပ္ေရာင္းဖို႔ ဆရာ ၊ ဆရာမေတြရဲ႕ စာအုပ္ေတြက အခ်ိန္မွီ မေရာက္လာေသးဘူးလို႔ ေျပာပါတယ္။ ဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳ တစ္ေယာက္တည္းသာ စာအုပ္ေတြ ေရာက္လာလို႔ ေရာင္းခဲ႔ရတယ္။ ( ေစ်းၾကီးတယ္...အဲေလ.. :P ) အမွတ္တရ တန္ဖိုးၾကီးတယ္ ။ ဒါကို ေျပာတာပါ။

ကၽြန္ေတာ္လည္း စာအုပ္ေလး ေျပးဝယ္ျပီးေတာ႔ ဆရာခ်စ္ဦးညိဳကို အမွတ္တရ လက္မွတ္ထိုးခိုင္းတယ္။ ( ျမန္မာေတြမ်ား ေျပာပါတယ္။ ဘယ္သူမွ အစမလုပ္ရဲၾကဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ စျပီး စာအုပ္ဝယ္ လက္မွတ္ထိုးခိုင္း ၊ အမွတ္တရ ဓါတ္ပံုရိုက္ ဆိုေတာ႔မွ ေနာက္က လိုက္လာလိုက္ၾကတာ။ ဟိုဟာေတြလို ေျပာရရင္ “ ပ်ားခံ ” ေနတာပဲ..ဟီး။ ) ဒါနဲ႔ပဲ ဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္တြဲျပီး ဓါတ္ပံု ရိုက္ဖို႔ ခက္လာပါေလေရာ။


ဒါနဲ႔ အေျခအေနေလး ၾကည္႔တုန္း လစ္သြားလို႔ ဆရာခ်စ္ဦးညိဳနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ပံုေလးပဲ ရိုက္လိုက္ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕ သူငယ္ခ်င္း မပါလို႔ မတင္ေပးေတာ႔ဘူးေနာ္။ ဆရာေနဝင္းျမင္႔ ၊ ဆရာမဂ်ဴးတို႔နဲ႔လည္း ႏွစ္ေယာက္တည္း တြဲရိုက္ခဲ႔ပါေသးတယ္။ ( ဂလို ကဲတာ..။ ) လူရွင္းေနတာကိုး ၊ ေနာက္မွ လူက မ်ားလာတာ.။

ဓါတ္ပံုရိုက္ေနရင္း နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆရာမ ဂ်ဴးနဲ႔ ၁၀ မိနစ္ေလာက္ ၊ ဆရာေနဝင္းျမင္႔ နဲ႔ ၅ မိနစ္ ေလာက္ ၊ ဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳ နဲ႔ စာအုပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးေပးရင္း ၁၀ မိနစ္ေလာက္ စကားေျပာလိုက္ရတယ္။ ဆရာမ ဂ်ဴးကိုလည္း သူ႕အေၾကာင္းေတြ ေရးထားမိေၾကာင္း ဝန္ခံ ေျပာျပမိတယ္။ သူက ကၽြန္ေတာ္႕နာမည္ေမးရင္း သူလည္း နက္ထဲက ကိုေဇာ္ စာေတြ ဆိုတာ ဖတ္ဖူးတယ္။ ( ဟုတ္မဟုတ္ေတာ႔ မသိ ။ ဆရာ ၊ ဆရာမေတြဆိုတာ အားေပးတာ ေကာင္းတယ္ေလ။ ) Blog ကိုေတာ႔ မေရာက္ဖူးဘူး လို႔ ေျပာေနရင္း လူေတြ မ်ားလာေတာ႔ ဆရာမ ဂ်ဴးက ကၽြန္ေတာ္႕ကို Email Address ေပးမယ္ ဆိုတာ သူလည္း ေမ႔သြားတယ္ နဲ႔တူတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း မေႏွာင္႔ယွက္ပဲ ထြက္လာခဲ႔ပါတယ္။

ေအာက္က စာအုပ္ေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္တရ ဝယ္လာခဲ႔တဲ႔ ဆရာခ်စ္ဦးညိဳရဲ႕ “ စစ္သူၾကီး ဒလဗန္း ႏွင္႔ ရာဇဝင္ဝတၳဳရွည္မ်ား ” စာအုပ္ပါပဲ။ ဆရာက အမွတ္တရ ေရးေပးရင္း စာအုပ္ထဲမွာ ရွိေနတဲ႔ “ ခ်စ္ဦးညိဳ၏ ဘဝျဖစ္စဥ္အက်ဥ္း ” မွာ ေမြးသကၠရာဇ္ မွားေနေၾကာင္း ဒါေၾကာင္႔ တစ္ႏွစ္ၾကီးသြားေၾကာင္း ဟာသေလးေျပာရင္း သူ႕ရဲ႕ သကၠရာဇ္ကို ျပင္လိုက္ပါတယ္။ ေအာက္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဝယ္လာခဲ႔တဲ႔ ဆရာခ်စ္ဦးညိဳ စာအုပ္ေလးပါ။





ဒါကေတာ႔ စာအုပ္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္တရ လက္မွတ္ထိုးခိုင္းလို႔ ဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳ ၊ ဆရာေနဝင္းျမင္႔ ၊ ဆရာမ ဂ်ဴး တို႕ရဲ႕ အမွတ္တရ လက္မွတ္ေလးေတြပါ။ အခ်ိန္မရေတာ႔လို႔ ကၽြန္ေတာ္ Scan မဖတ္ခဲ႔ရဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ Webcam နဲ႔ပဲ ရိုက္လိုက္ပါတယ္။ ေနာက္မွ Scan ဖတ္ျပီး
တင္ေပးပါ႔မယ္။





ေအာက္ကပံုေတာ႔ ဆရာခ်စ္ဦးညိဳ အမွတ္တရ လက္မွတ္ေလးပါ။





ေအာက္က ပံုကေတာ႔ ဆရာ ေနဝင္းျမင္႔ ရဲ႕ အမွတ္တရ လက္မွတ္ေလးပါ။
( ကိုေဇာ္ စာေတြမ်ားမ်ားဖတ္ပါ တဲ႔။ ဒီထက္ ဖတ္ရရင္လည္း ဆရာရယ္။ )





ဒါကေတာ႔ ဆရာမ ဂ်ဴးရဲ႕ အမွတ္တရ လက္မွတ္ေလးပါ။



ဒီစာေပ ေဟာေျပာပြဲမွာ -

၁) ဆရာ ေနဝင္းျမင္႔က အရင္ဦးဆံုး “ အေဖတို႔ ၊ အေမတို႔ ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ” ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေဟာေျပာခဲ႔ပါတယ္။

၂)
ဆရာမ ဂ်ဴးက ဒုတိယ အေနနဲ႔ “ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္၏ မွတ္စုမ်ား “ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေဟာေျပာခဲ႔ပါတယ္။


၃) ဆရာ ခ်စ္ဦးညိဳ က ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ “ ေရႊျမန္မာတို႔၏ ေစတနာနဲ႕ေဝဒနာ ” ေခါင္းစဥ္နဲ႔ ေဟာေျပာခဲ႔ပါတယ္။


ဆရာ ၊ ဆရာမေတြ ေဟာေျပာတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ အကုန္ေရးရရင္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၃ ပတ္ေလာက္ ေရးရပါလိမ္႕မယ္။ သူတို႕ လက္တန္းရြတ္တဲ႔ ကဗ်ာေတြ ၊ သီခ်င္းေတြကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ လိုက္ရွာရဦးမယ္။ ဒီလို ေရးျပီးရင္လည္း စာဖတ္သူလည္း ၄ ရက္ေလာက္ေတာ႔ ဖတ္ရလိမ္႕မယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလို စဥ္းစားမိတယ္။

ဆရာ ၊ ဆရာမေတြ ေဟာေျပာေသာ စာေတြကို သူ႕တို႔ေဟာေျပာေသာ အခ်က္ေလးေတြ အလိုက္ ကၽြန္ေတာ္ ပို႔စ္တစ္ခု အေနနဲ႔ ေရးပါ႔မယ္။ ဒါဆို ပိုျပီး အဆင္ေျပမယ္ လို႔လည္း ယူဆမိပါတယ္။


အခုေတာ႔ဗ်ာ...ကၽြန္ေတာ္ လည္း .... “ ဝါး ” . . . ။



ကိုေဇာ္ ခံစားတင္ျပသည္။



Share/Bookmark

3 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

ကိုေဇာ္ေရ...
အားက်ပါေပ့ဗ်ား
(ဒါနဲ႔ ဘယ္တစ္ေယာက္တုန္းဗ်...ကိုေဇာ္က...ဘယ္ဖက္လား...ညာဖက္လား...:D...)
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ

ကိုေဇာ္ said...

ေျပာဘူး..ရွက္လို႔။

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

ေသခ်ာတယ္...ဒါဆို ေဘာင္းဘီတုိနဲ႔တစ္ေယာက္...ဟား...ဟား...