မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


07 June 2010

2 Urban Night



ကၽြန္ေတာ္႔ေမးလ္ထဲကို ညီေလး တစ္ေယာက္က ေမးလ္တစ္ေစာင္နဲ႔ အတူတူ သီခ်င္းေလး တစ္ပုဒ္ ပို႔ထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါမွာ နားမေထာင္ဖူးပါ။ သူေျပာထားသလိုပါပဲ သီခ်င္းရဲ႕ စာသားေတြနဲ႔ အဓိပၸါယ္က ေကာင္းလြန္းေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ၾကိဳက္မိပါတယ္။ ဒီလိုပဲ အားလံုးကိုလည္း နားေထာင္ေစခ်င္လို႔ အခု တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။

သူ႕ကိုလည္း ေက်းဇူးတင္တဲ႔ အေနနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ သူမ်ား အေပၚထားတဲ႔ စိတ္ဓါတ္ကို ေပၚလြင္ျမင္သာေစေအာင္ သူ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီ ပို႔ေပးတဲ႔ ေမးလ္ေလးကိုလည္း ေဖာ္ျပပါရေစ။

အစ္ကုိေဇာ္...

ကၽြန္ေတာ္က အစ္ကုိ႔ရဲ႔ စိတ္ထဲ ထင္ဟပ္ ေဖာ္ျပခ်က္ေလးေတြကုိ   အျမဲတမ္းအားေပးေနတဲ့ silent reader တစ္ေယာက္ပါ..။ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီလုိဖတ္ေနတာ အစ္ကုိတုိ႔ အြန္လုိင္းစာေရးသူေတြကုိ ေစာ္ကားသလုိျဖစ္ခဲ႔ရင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္...။ အျမဲတမ္း လုိလုိ အစ္ကုိ႔ရဲ႔ စာေလးေတြကုိ ၀င္ဖတ္ျဖစ္ပါတယ္..။ ဗဟုသုတ နဲ႔ တျခား မွတ္သားစရာေတြကုိ ရခဲ့ပါတယ္...။ 

အစ္ကုိလည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုိ အိမ္နဲ႔ ေ၀းေနရသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္တာရယ္.. သီခ်င္းစာသားေလးေတြ ေကာင္းတာရယ္ေၾကာင့္ အခု ကၽြန္ေတာ္ ဒီသီခ်င္းေလးကုိ လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေပးပါရေစ..အစ္ကုိ။ အစ္ကုိ သိျပီးသား သီခ်င္းလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ပါမယ္..။ အစ္ကုိ႔ရဲ႔ စိတ္နဲ႔ ကုိက္ညီမူ မရွိခဲ့လုိ႔ အေနွာက္အယွက္ ျဖစ္ခဲ့မယ္ဆုိ ေဆာရီးပါ..အစ္ကုိ...။ စကၤာပူက အဖြဲ႔ေတြ စပ္ထားတဲ့ သီခ်င္းေလးထင္ပါတယ္။
                                                                                                                         
ေလးစား ခင္မင္လ်က္
ကိုသန္႔


ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကိုသန္႔ေရ. . 

ကၽြန္ေတာ္ လံုးဝ နားမေထာင္ဖူးေသးပါဘူး။ ပိုေပးတဲ႔ အတြက္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ တကယ္ပါ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ ၊ ကၽြန္ေတာ္ ေရးေနၾက ပို႔စ္ေခါင္းစဥ္ေလး အတိုင္းေရးရရင္ “ ဒီလိုလူေတြ ရွိေနလို႔ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရွင္ေနတာ ” လို႔ပဲ ေျပာရေတာ႔မယ္ ထင္တယ္။ ဒီလို အားေပးတဲ႔ အတြက္ ေက်းဇူးပါ။

Silent Reader အျဖစ္ ဖတ္ေနလို႔လဲ ဘာမွ စိတ္မဆိုးပါဘူးဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီလိုပဲ တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ ဖတ္ေနတာပါပဲ။ အရာရာတိုင္းက ကိုယ္႔အၾကိဳက္ ၊ ကိုယ္႔စိတ္ ၊ ကိုယ္႔အယူအဆ နဲ႔ မကိုက္ညီႏိုင္ဘူး ဆိုတာ သိထားမိေလေတာ႔ လိုခ်င္တာ ၊ မွတ္သားစရာေလးေတြ ယူျပီး သေဘာမက်စရာေတြကိုေတာ႔ ဒီအတိုင္းပဲ ထားခဲ႔လိုက္ပါတယ္။ ဒါကေတာ႔ ဒီလိုပဲ ျဖစ္သင္႔တယ္လို႔ပဲ ထင္ပါတယ္။

လူတိုင္းကိုေတာ႔ စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ ပို႔စ္တိုင္းမွာ ဘယ္သူ႕မွေတာ႔ ေရးႏိုင္မယ္ မထင္မိပါဘူး။ သူ ဘာကို အဓိက ေရးခ်င္တာလဲ ဆိုတာကို ျမင္ေအာင္ ၾကည္႔ျပီး ကိုယ္နဲ႔ တိုက္ဆိုင္သြားတဲ႔ ပို႔စ္ေလးေတြနဲ႔တင္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သြားဖတ္မိတဲ႔ ေနရာေလးေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အခု အဓိက ေျပာခ်င္တာကေတာ႔ ကိုသန္႕ ပို႔ေပးတဲ႔ သီခ်င္းေလး အတြက္ စိတ္အေႏွာင္႔အယွက္ မျဖစ္ပဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ လို႔ ေျပာခ်င္တာပါပဲ။

အားလံုး နားေထာင္ရေအာင္  တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ 





သီခ်င္းကို လိုခ်င္သူမ်ား ဒီေနရာ  ကေန ေဒါင္းႏိုင္ၾကပါတယ္။ ကိုယ္႔ဘေလာ႔ ေနရာမွာ တင္ခ်င္သူမ်ားကလည္း ေအာက္က ကုတ္ကို ယူျပီး ဟိုေန႔က  ဒီေနရာက ပို႔စ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေရးျပထားသလို တင္လိုက္လို႔ ရပါတယ္။ ထပ္ျပီး Upload လုပ္စရာ မလိုေတာ႔ဘူးေပါ႔။

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္

.

Share/Bookmark

2 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

ကုိေအာင္ said...

သီခ်င္းေလး နားေထာင္သြားတယ္ ကိုေဇာ္၊ ေကာင္းပါတယ္။

Unknown said...

သီခ်င္းေလး နားေထာင္သြားတယ္ကုိေဇာ္