မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


01 April 2010

1 အလည္တစ္ေခါက္ ေရာက္လာေသာ္



ဝမ္းနည္းေစမႈမ်ားကို သယ္ေဆာင္လာတတ္တဲ႔ ကံၾကမၼာဆိုး လမ္းထဲကို ေရာက္လာတယ္။ မထင္မွတ္စြာပဲ သူက ကၽြန္ေတာ္ ျခံတံခါးဆီသို႕ လွည္႔လာတယ္။ သူက ကၽြန္ေတာ္႔ဆီကို လာတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာသြားျပီ။ 

“ ငါ႔ဆီကို မလာနဲ႔။ ”

လို႔ နာနာက်ည္းက်ည္းနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေအာ္လိုက္တယ္။ 

“ ငါ႔ဘဝမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေတာင္မွ မေနရပါေသးဘူး။ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေလးေတြကို ဒီထက္ ပိုျပီး ခံစားပါရေစဦး။ ”

“ မင္း ဝင္လို႔မရေအာင္ ငါ႔တံခါးေတြပါ ေသခ်ာ ပိတ္ထားလိုက္ျပီ။ မင္း တံခါးကို ခ်ိဳးဖ်က္ ဝင္လာရင္ ငါ ထြက္ေျပးျပီး ပုန္းေနလိုက္မယ္။ ” 

လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးထားမိတယ္။ ကံၾကမၼာဆိုး ဝင္မလာႏိုင္ေအာင္ တံခါးပိတ္ထားလို႔ ရတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ရူးရူးမိုက္မိုက္ ထင္ခဲ႔မိတယ္။ ေၾကကြဲဝမ္းနည္းမႈက အိမ္တိုင္း အိမ္တိုင္းကို ကံၾကမၼာဆိုး အျဖစ္ ဝင္လာတတ္တယ္။ သူ လာမယ္ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ မေျပာင္းလဲ ပစ္ႏိုင္ဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ သူလာမယ္ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ လက္သင္႔ခံရမွာ ျဖစ္တယ္။ 

တကယ္ေတာ႔လည္း သူလာတယ္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝမွာ အေရးအၾကီးပါဘူူး။ သူေရာက္လာျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ ဘာေတြ ခ်န္ထားခဲ႔လဲ ၊ ဘာေတြ က်န္ေနခဲ႔လဲ ဆိုတာက ပိုအေရးၾကီးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာေတြ ျဖစ္က်န္ေနခဲ႔တယ္ ဆိုတာက ပိုျပီးေတာ႔ အေရးပါ ပါတယ္။

ကံၾကမၼာဆိုး ဆိုတဲ႔ သူကေတာ႔ သူ႔အတိုင္းပဲ စိတ္ညစ္စရာေတြ ၊ ဝမ္းနည္းမႈေတြ ၊ ေၾကကြဲစရာေတြ ခ်န္ထားခဲ႔မွာပါ။ သူက ကုိယ္က ေနာင္တေတြ ၊ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ ေသဆံုးမႈေတြ ၊ ခံစားခ်က္ ကင္းမဲ႔မႈေတြ ျဖစ္ေနမိလား။ ကံၾကမၼာဆိုး ခ်န္ထားခဲ႔တဲ႔ အရာေတြကို ကိုယ္က လက္သင္႔ခံရင္း ဘဝအတြက္ သင္ခန္းစာ ယူႏိုင္မယ္ ဆိုရင္ ကံၾကမၼာဆိုး ဆိုတာကလည္း သိပ္မဆိုးေတာ႔ပါဘူး။ 

ဒါဆိုရင္ ကံၾကမၼာဆိုး ရဲ႕ အလည္အပတ္ လာေရာက္ျခင္းဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို အေတြ႕အၾကံဳသစ္ေတြ လာသင္ေပးတာနဲ႔ မတူဘူးလား။ ဒီလိုပါပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘဝမွာ မၾကာခဏ အေတြ႕အၾကံဳေတြ သင္ယူေနရဦးမွာပါ။

source: Visitation By Patience Strong
ကိုေဇာ္
1.4.2010 – 4.49 AM



.
Share/Bookmark

1 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

phyo said...

ကိုယ္ျပဳခဲ့တဲ့ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈအတြက္ ေကာင္းတဲ့ကံေတြ ခံစားရသလို ျပဳခဲ့တဲ့ မေကာင္းမႈအတြက္လည္း မေကာင္းမႈဒဏ္ေတြ ေရာက္လာခဲ့ရင္ ဘယ္လိုမွ ေျပးလို႕ မလြတ္ဘူးဆိုတာ ကံ..ကံ၏အက်ိဳးအတိုင္း ယံုၾကည္စြာ လက္ခံရမွာပါ... ျပီးခဲ့တဲ့ အတိတ္ကံကို ျပဳျပင္လို႕ မရေပမယ့္ အခုလက္ရွိ ဘ၀ကိုေတာ့ ဒို႕ေတြ မေကာင္းမႈေတြ တက္ႏိုင္သေရြ႕ေရွာင္ၾကဥ္ရင္း သံသရာ ေကာင္းဖို႕ ၾကိဳးစားၾကတာေပါ့.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ဧည္႔သည္မ်ား

သြားသြားလာလာ
hidden hit counter




free counters

6.8.2010 မွ စ ကလိသည္။

.