မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


25 December 2009

3 ကၽြန္ေတာ္ ႏွင္႔ Multiply တစ္ႏွစ္ျပည္႔



ဒီေန႕ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Multiply ဘေလာ႔ေလးကို စျပီး ျပင္ဆင္တဲ႔ ေန႕ေလး တစ္ေန႕ပါ။ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ႏွစ္ ဒီေန႕မွာ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Multiply ဘေလာ႔ေလးကို အသက္သြင္းမိတယ္။ ဘာလို႔ အသက္သြင္းတယ္ လို႔ ေျပာတာလဲ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အရင္က ဖြင္႔ထားေပမဲ႔ ဘေလာ႔ကို ( Activate ) အသက္ဝင္ေအာင္ေတာင္မွ မသြင္းခဲ႔႔ပါဘူး။

ဘာလို႔လည္း ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ Blogger မွာ “ ေျခရာမ်ား ” ဆိုတဲ႔ နာမည္နဲ႔ ႏွစ္လေလာက္ စာေတြ ေရးထားတယ္။ ( အခုေတာ႔ ဖ်က္လိုက္ပါျပီ။) ေနာက္ေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ျပၾကည္႔တာ သူတို႔ ဖြင္႔မရဘူးတဲ႔။ ဒီေတာ႔မွ ျမန္မာႏိုင္ငံက Blogger ကို ပိတ္ထားတယ္ ဆိုတာ သိရေတာ႔တယ္။ အဲဒီေန႕က ၂၄.၁၂.၂၀၀၈ ပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ဒါဆို ျမန္မာႏိုင္ငံက ဘယ္ဟာဖြင္႔လို႔ရလဲ ဆိုျပီး အရင္က ဖြင္႔ထားခဲ႔တဲ႔ Multiply ေလးကို အသက္သြင္းခဲ႔တာ။ ျပီးေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္ မႏွစ္က ဒီအခ်ိန္ ၂၅.၁၂.၂၀၀၈ မွာ ဒီေနရာေလးကို အသက္သြင္းျပီး စတင္ခဲ႔ပါတယ္။

ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ဒီ Multiply ဘေလာ႔ေလးစတင္ ျဖစ္လာပါေတာ႔တယ္။ အခုေတာ႔ တစ္ႏွစ္ျပည္ အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ က်န္တဲ႔ စာေလးေတြကို ရပ္ထားျပီး

“ ကၽြန္ေတာ္ ႏွင္႔- - -- - ”

ဆိုေသာ ေခါင္းစဥ္နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ အင္တာနက္ အေတြ႔အၾကံဳ ၊ ဘေလာ႔ အေတြ႔အၾကံဳ နဲ႔ အေထြေထြကို ကၽြန္ေတာ္ ေရးပါမယ္။ စိတ္ဝင္စားဖို႔ ေကာင္းမယ္လို႔ေတာ႔ ထင္မိပါတယ္။ Tags တစ္ခု အေနနဲ႔ ယူျပီး ေရးမွာပါ။ ဒါေပမဲ႔ ေရးရမဲ႔ စာေတြက မ်ားေနေတာ႔ ဘယ္ေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္ ျပီးမလဲေတာ႔ မသိပါဘူး။ ဒါေၾကာင္႔ ဒီေခါင္းစဥ္ေလးေတြကို အကုန္ေရးႏိုင္ဖို႔ ဒီေန႕ Date နဲ႔ေတာ႔ အေၾကာင္းအရာေတြ အကုန္ယူထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အဆင္ေျပသလို ေရးသြားပါ႔မယ္။

အခု ေအာက္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ Multiply Blog ရဲ႕ တစ္ႏွစ္ျပည္႔ အထိမ္းအမွတ္ Banner ေလးပါ။ စိတ္ေပါက္သလို ေလွ်ာက္လုပ္ထားတာပါ။ စာေရးခ်င္တာနဲ႔ Photoshop ကို ေသခ်ာ မလုပ္ျဖစ္ေတာ႔ဘူး.... :)




ေအာက္က ေနာက္တစ္ခုကေတာ႔ ဒီေန႕ ၂၅.၁၂.၂၀၀၉ ေန႕ ( ဒီေန႕) မနက္ျမန္မာႏိုင္ငံ ၁ း ၀၀ နာရီမွာ ကၽြန္ေတာ္ Print Screen ဖမ္းထားတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ေနရာကို လာလည္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြေတြပါပဲ။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္႕ဘေလာ႔ေလး စစခ်င္းမွာ လာလည္ၾကတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ကူးေလး ရခဲ႔တဲ႔ ၆.၉.၂၀၀၉ ေန႕ကေန စျပီး ေရတြက္ထားတာပါ။ မွတ္မွတ္ရရ ဒီေန႔႕ဆိုရင္ ရက္ေပါင္း ( ၁၁၁ ) ရက္မွာ လာလည္ၾကသူ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေပါင္းပါပဲ။ အားလံုးေပါင္း ႏိုင္ငံ ( ၅၃ ) ႏိုင္ငံက လာေရာက္ဖတ္ရႈတဲ႔ အလြန္ခင္မင္ဖြယ္ေကာင္းေသာ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြေပါင္း ( ၇၂၁၂ ) ေယာက္လာျပီး ဖတ္ၾကပါတယ္။ ေအာက္ပါ အတိုင္းေပါ႔။ ( ကၽြန္ေတာ္႔ေပါေတာေတာ အေရးေတြကို ဒီလို လာဖတ္လိမ္႕မယ္ လို႔ မထင္မိရိုး အမွန္ပါ။ )



ဒါနဲ႔ပဲ ေနာက္ထပ္ စိတ္ကူးေလးရျပီး တစ္ေန႕ကို ဘယ္ေလာက္ လာဖတ္လဲကြ. ဆိုျပီး ေနာက္ထပ္ Counter ေလးတစ္ခု ထပ္လုပ္မိပါတယ္။ ဒါကေတာ႔ ေန႔စဥ္ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ ဘယ္ႏုိင္ငံေတြကေန လာၾကည္႔ေနတယ္ ဆိုတာကို သိရတဲ႔ Counter ေလးပါ။ ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ အိပ္ေရးမဝတဲ႔ အခ်ိန္ေတြကို ဒီပီတိေတြနဲ႔ ဆက္လက္ ေရးျဖစ္ခဲ႔တယ္။ ေအာက္ကပံုေလးအတိုင္းေပါ႔။




ေန႕တိုင္းလာၾကည္႔တဲ႔သူ အေယာက္ ၇၀၀ ေက်ာ္ရွိတယ္တဲ႔။ အရင္က ကၽြန္ေတာ္က ကိုယ္ၾကိဳက္တဲ႔ စာေလးေတြ တင္ထားမယ္။ မိသားစု ပံုေလးေတြ တင္ထားမယ္ ဆိုျပီး ဒါေလးကို လုပ္ျဖစ္တာ။ ဒါေၾကာင္႔ အရင္က ကၽြန္ေတာ္ တင္တဲ႔ စာေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္သက္မိတဲ႔ ဘယ္သူေရးမွန္း မသိတဲ႔ စာေတြေရာ ၊ ေရးသူနာမည္ပါတဲ႔ စာေတြေရာ ပါမွာပါ။ ဒါနဲ႔ ေနာက္ေတာ႔ ကိုယ္႕ဖာသာကိုယ္ပဲ ေရးေတာ႔မယ္ ဆိုျပီး စာေတြကို ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ထဲက အျမင္နဲ႔ ခ်ျပခဲ႔တာပါ။

ဒီေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ စာေတြကို ဖတ္ျပီး ဒီလို ျဖစ္ရမယ္ ၊ ဒီလို ျမင္ရမယ္ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ မေျပာလိုပါ။ မတိုက္တြန္းလိုပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ေသာ မျမင္ကို တင္ျပတာပါ။ ဒါကို ဖတ္မိျပီး အျမင္ေလးတစ္ခု ၊ အေတြးေလးတစ္ခု ရျပီး မိမိဖာသာ ၾကိဳက္သလို ႏွစ္သက္သြားပါ။ ၾကိဳက္သလို ဆက္ေတြးသြားပါ။ ဒါဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ေပးခ်င္တဲ႔ Message ရတယ္လို႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ခံယူမိပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ ကၽြန္ေတာ္ ဟာသနဲ႔ေပးခ်င္ေပးမယ္ ၊ အေတြးနဲ႔ ေပးခ်င္ေပးမယ္ ၊ ဗဟုသုတ နဲ႔ ေပးခ်င္လည္း ေပးမယ္ ၊ အလြမ္းနဲ႔ ေပးခ်င္လည္း ေပးမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အျမင္ေလး တစ္ခုကို အေတြးစေလး အျဖစ္ Message အေနနဲ႔ ထည္႔ေပးလိုက္တာပါ။ ဒါကို ကၽြန္ေတာ္႕အေတြးက မဟုတ္ဘူး ျငင္းခ်င္တယ္ ဆိုျပီး ေျပာခဲ႔ရင္ ကၽြန္ေတာ္ ျပံဳးေနမွာ ျဖစ္သလို ၊ ေကာင္းလိုက္တဲ႔ အေတြးဗ်ာ..သေဘာက်တယ္ လို႔ ေျပာရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ရယ္ေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လည္း ဆိုေတာ႔ ျငင္းခုန္ျခင္းျဖင္႔ တိုးတတ္တယ္ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ မခံယူပါ။

ျငင္းခုန္ျခင္းနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ရင္နာဖြယ္ ေကာင္းျပီး ခါးသီးစရာ အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြလည္း ရွိခဲ႔ဖူးတယ္။ ( ကၽြန္ေတာ္ ေရးပါဦးမယ္။ “ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔.. ” ေခါင္းစဥ္ျဖင္႔..။ ) ဒါေၾကာင္႔ ျငင္းခ်င္တယ္ ဆိုရင္ “ ဟက္စေလ စတုန္း ” ေျပာသလို ကိုယ္႕ဖာသာ စိတ္ထဲမွာ ျငင္းလိုက္ဗ်ာ။ ဒါက အေကာင္းဆံုးနဲ႔ အတိုးတတ္ဆံုးပါ။ သူကေတာ႔ ဂႏၶီနဲ႔ ဥပမာေပးတယ္။ ဂႏၶီက စက္မႈေတာ္လွန္ေရးကို အားမေပးဘူး။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ သူက ရထားေတြ ၊ ကားေတြေတာင္မွ ရွိေစခ်င္တာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီေတာ႔ ဒါကို သူမ်ားနဲ႔ သြားမျငင္းပါနဲ႔..၊ ကိုယ္႕ဖာသာ စိတ္ထဲမွာ ဂႏၶီၾကီးကို ဖိတ္ေခၚျပီး စိတ္ထဲက ျငင္းပါ .။ လို႔ ေျပာခဲ႔ဖူးတယ္။

ကဲ...။ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ Blog တစ္ႏွစ္ျပည္႔ အထိမ္းအမွတ္ ပထမဦးဆံုးစာေလးပါ။ စစခ်င္းဆိုတာေတာင္မွ ဒီေလာက္ေလရွည္တယ္ေနာ္ :P ။ ေနာက္ထပ္ စာေတြကိုေတာ႔ “ ကၽြန္ေတာ္ ႏွင္႔ ...” Tags အသစ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ေရးပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီတစ္ႏွစ္အေတာအတြင္း ျဖတ္သန္းခဲ႔ရတဲ႔ အင္တာနက္ ခရီး ၊ Blog ခရီး မွတ္တိုင္မ်ားေပါ႔ဗ်ာ။

ေပ်ာ္ရႊင္ခင္မင္စြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္





Share/Bookmark

3 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

ႏုိင္းႏုိင္းစေန said...

Happy Anniversary :)

Hope will go on, will go on

ကိုေဇာ္ said...

Thanks...Ma Nine.

ျမတ္မြန္ said...

ဝါးးးးတစ္နွစ္ေတာင္ ရွိၿပီေပါ႔ ကိုေဇာ္ရ ေကာင္းတယ္ ကိုေဇာ္ေရ..။
ကိုေဇာ္ ဒီထက္မက ေအာင္ၿမင္ပါေစရွင္။
အားေပးလွ်က္ပါ။