မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


25 December 2009

1 ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ သူငယ္ခ်င္း အမွတ္တရပံုုမ်ား



ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ အမွတ္တရ ပံုေလးေတြပါ။ တကယ္ေတာ႔ အခုေနအခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္တစ္ေနရာစီ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္ဆံုႏိုင္ဖို႔ ေတာ္ေတာ္ ခက္ခဲေနျပီေလ။ ျပီးေတာ႔ ၾကည္႔တဲ႔သူသာ ဘာမွ မဟုတ္တာဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ ခက္ခက္ခဲခဲ ရိုက္ထားရတဲ႔ ပံုေလးေတြမို႔လို႔ တင္လိုက္တာပါ။




ဒါကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စက္ရံုေရွ႕မွာ မတ္တပ္ရပ္ေနျပီး လက္ဝဲဘက္က ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေတာ္ေတာ္ခ်စ္တဲ႔ “ ကိုျမင္႔ဦး ” ျပန္ခါနီးမွာ ရိုက္ေပးထားတာပါ။ စက္ရံုထဲမွာ ကားေတြ ၊ ေလာ္ရီေတြက အျပည္႔ဆိုေတာ႔ ေနရာက်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ မနည္းရိုက္ခဲ႔ရတဲ႔ ပံုေလးပါ။ ရိုက္လိုက္ေျပးလိုက္နဲ႔ လိုခ်င္တဲ႔ Resolution ကိုရေအာင္ ၇ ခါေလာက္ရိုက္ခဲ႔ရတယ္။

ေနကလည္း ထြက္ခါစ..။ ေနထြက္ခါစ အေရာင္ဝါဝါေတာက္ေတာက္မွာ ေနာက္ခံ စက္ရံုကလည္း အဝါေရာင္ ၊ လုူေတြရဲ႕ အက်ၤီေတြကလည္း အဝါေရာင္ဆိုေတာ႔ ...ဟီး...အားလံုး မီးေနသည္ေတြလိုေတာ႔ ျဖစ္ေနတယ္ေနာ္.။



ဒီပံုေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရပ္ကြက္ထဲက သူငယ္ခ်င္းေတြခ်ည္းပဲ ရိုက္ထားတာပါ။ အလယ္က သူငယ္ခ်င္း “ မ်ိဳးျမင္႔ေအာင္ ” ( ကၽြန္ေတာ္တို႔ အေခၚ “ အညာသား” ၊ ” ငါးေျခာက္ဖုတ္ ” ဟီး.။) သူျပန္ခါနီးမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြ စုျပီး ႏႈတ္ဆက္ရင္း ရိုက္ထားတာပါ။

အခန္းေလးက်ဥ္းက်ဥ္းေလးထဲမွာ ၆ ေပ အကြာေလာက္ကေန လူငါးေယာက္လံုးကို ေျခဆံုး ၊ ေခါင္းဆံုးပါေအာင္ ရိုက္ထားတဲ႔ ပံုေလးပါပဲ။ ျပီးေတာ႔ အခန္းက မီးေခ်ာင္းပဲ ရွိတာေလ။ ဒါကို အလင္းေရာင္ ဒီလိုေလး ျဖစ္ေအာင္ ေတာ္ေတာ္ အခ်ိန္ယူခ႔ဲရတဲ႔ ပံုေလးတစ္ပံုပါ။ ဒီပံုေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ ႏွစ္သက္မိတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ပိုျပီးေတာ႔ စိတ္ဝင္စားဖို႔ ျဖစ္ေအာင္ ေအာက္ကလို ကလိထား ၊ လုပ္ထားမိတယ္။






“ သူငယ္ခ်င္း အပိုင္းအစမ်ား ” ေပါ႔ဗ်ာ။ Photoshop နဲ႔ လုပ္ထားတာပါ။ မကၽြမ္းက်င္ေတာ႔ တင္ရတာေတာင္မွ ရွက္တယ္ဗ်ာ။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ အၾကိဳက္ဆံုးပံုေလးပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ ေနရာ အသီးသီးေရာက္ေနေပမဲ႔ အခင္အမင္ မပ်က္ ၊ အဆက္အသြယ္မျပတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕သူငယ္ခ်င္းေတြကို သတိရတဲ႔ အေနနဲ႔ တင္လိုက္တာပါ။

ကၽြန္ေတာ္ ဒီလို Photoshop နဲ႔ ကလိထားတာကို သူတို႔ မသိၾကေသးဘူးေလ။ သူတို႔လည္း ျမင္ဖူးေအာင္ပါ။ တျခားပံုေတြကေတာ႔ ေနာက္မွပဲ ဆက္တင္ပါ႔မယ္။

ကိုေဇာ္ ကလိမိသမွ် ျဖစ္သည္။



Share/Bookmark

1 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Anonymous said...

၁။ ထုိင္ေနတဲ့ ဘယ္ဘက္အစြန္ဆံုး
၂။ ညာဘက္ အစြန္ဆံုး
သူဘယ္သူလဲ။
may