မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


26 December 2009

1 ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ အင္တာနက္



“ အင္တာနက္ ဆိုတာ ဘာၾကီးတုန္း. ”


လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေမးဖူးတယ္။ ျပန္ေျဖသူကလည္း ရွင္းရွင္းပဲ ျပန္ေျဖတယ္။

“ ဟ . .အင္တာနက္ ဆိုတာ အင္တာနက္ေပါ႔ကြ.။ ”

တဲ႔ေလ။ ဟုိ သံုးဗံုတစ္ဗံု မွာေတာ႔ အေျခာက္ေတြ အျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္တဲ႔ ကိုကုသိုလ္နဲ႔ အဖြဲ႔ကေတာ႔ . . . .

“ အင္တာ ဆိုတာ အထဲ ၊ နက္ဆိုတာက ဂလိုင္ၾကီး ဆိုပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ အင္တာနက္ ဆိုတာ အထဲမွာ ဂလိုင္ၾကီး..။ ”

တဲ႔..၊ ဟီး..ဘာလဲေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း မသိဘူး။ ဒါေပမဲ႔ ဒီအင္တာနက္ကို ကၽြန္ေတာ္ ၾကားပါမ်ားေတာ႔ ထိေတြ႔ခ်င္လာတယ္။ အင္တာနက္ကို ဘယ္လိုထိေတြ႕ရလဲ ဆိုတာလည္း ကၽြန္ေတာ္ မသိ.။ သူမ်ားေတြကို ေမးၾကည္႔ေတာ႔ အင္တာနက္ ဆိုတာ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ သံုးရတာတဲ႔ ... ခက္ျပီ.။ ကြန္ပ်ဴတာ ဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္က. . .

Monitor ဆိုရင္ အတန္းေခါင္းေဆာင္ လို႔ပဲ သိတာ. . .
Casing ဆိုလို႔ တစ္ခုခုျဖစ္ေနတယ္ ထင္တယ္လို႔ပဲ သိတာ. . .

Mouse ဆိုရင္ ၾကြက္ လို႔ပဲ သိတာ. . .
Keyboard ဆိုရင္ ဗညားႏိုင္ တီးတဲ႔ဟာ လို႔ပဲ သိတာ. . .
Ram ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္က whiskey ၾကိဳက္တယ္ လို႔ ေျပာဖို႔ပဲ သိတယ္. . .

Software ဆိုရင္ အက်ီ ၤအေပ်ာ႔ေလး ဝတ္ထားတာ ထင္တယ္ လို႔ပဲ ေတြးမိတယ္ . .


ဒီလိုလူမ်ိဳး ကြန္ပ်ဴတာၾကီးနဲ႔ အင္တာနက္ သံုးရတာ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အဖို႕ အလွမ္းေဝးသြားျပီ။ ဒါေပမဲ႔ ကံေကာင္းခ်င္ေတာ႔ လက္ကိုင္ဖုန္းမွာ အင္တာနက္ (GPRS ) ခ်ိတ္ျပီး သံုးလို႔ရတဲ႔ ဖုန္းေတြ ေပၚလာတယ္။ ဒီေတာ႔ အင္တာနက္ဆိုတာကို ကိုင္ၾကည္႔ခ်င္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က လခေလးထုတ္ေတာ႔ ပိုက္ပိုက္ေလးကို ဒီျပင္ဟာ မဝယ္ပဲ။ GPRS ရတဲ႔ဖုန္းေလး သြားဝယ္လိုက္တယ္။ ဒီအခ်ိန္က GPRS ဖုန္းေတြက တကယ္ကို ေစ်းၾကီးေနတဲ႔ အခ်ိန္ ၊ ႏိုကီယာက ပထမဆံုးထြက္လာတာ. ။
( အိမ္ကို သြားမေျပာနဲ႔ေနာ္။)

အင္တာနက္ ခ်ိတ္ဖို႔ေတာင္မွ အခုလို ဖြင္႔ခ အလကားမဟုတ္ဘူး။ တစ္ဆယ္ေပးရတယ္။ ဒါနဲ႕ပဲ ရသမွ် လခေလးေတြ ဒီဖုန္းထဲက အင္တာနက္ထဲကို သံုးဖို႔ထည္႔တာနဲ႔ ကုန္တာပဲ...ဟီး။ ဒါေတာင္မွ ဘာမွ ၾကည္႔တတ္တာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ www.google.com ဆိုျပီး တစ္ခုခုေပၚလာရင္ ေပ်ာ္ေနတာ. ။ ဒါနဲ႔ပဲ တစ္ေနရာရာက www ဆိုျပီး စာေလးရရင္ ဖုန္းေလးဖြင္႔ျပီး ေလွ်ာက္ၾကည္႔မိတယ္။ ဒီမွာ ပိုက္ပိုက္ေတြ ကုန္တာပဲ..အဟဲ။

ဒီလိုနဲ႔ တစ္ေန႕. ၊ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သိတဲ႔ တရုတ္တစ္ေယာက္က ဒါနဲ႔ မင္းသံုးရင္ ေသေရာေပါ႔.။ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ သံုးရတယ္ ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေျပာတယ္။ ဒါေပမဲ႔ အရင္ေနတဲ႔ ေနရာက ေတာက်ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔နားမွာ အင္တာနက္ ဆိုင္မရွိ။ ကားစီးျပီး ၁၅ မိနစ္ေလာက္သြားရင္ေတာ႔ အင္တာနက္ဆိုင္ ႏွစ္ဆိုင္ ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ႔ အင္တာနက္ကို ဘာမွ မသိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္္က ကြန္ပ်ဴတာ ေရွ႕ေရာက္ရင္ ဘာေတြ ႏွိပ္ရမွာလဲ။ လူဆိုရင္လည္း ေတာ္ေသး.. ဇတ္ေၾကာေလးကေနစႏွိပ္ ဆိုျပီး ျငိမ္ခံေနမွာပဲ။ အခုက ကြန္ပ်ဴတာ ဆိုေတာ႔ ဘယ္လို စႏွိပ္ရမလဲ။

ကံေကာင္းခ်င္ေတာ႔ ေနာက္ထပ္ တစ္လေလာက္ေနေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔နားမွာ တရုတ္တစ္ေယာက္က ကုန္စံုဆိုင္လာဖြင္႔တယ္။ ကုန္စံုဆိုင္နဲ႔ အတူ သူက ကြန္ပ်ဴတာ သံုးလံုးနဲ႔ အင္တာနက္ ပါဖြင္႔တယ္။ ဒီေတာ႔ စက္ရံုက ဗီယက္နမ္ေတြက သြားကစားၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဘာမွ မသိေလေတာ႔ တစ္ေယာက္တည္းဆို ေငါင္ေတာင္ေတာင္ ဘာလုပ္ရမွန္း မသိမွာ စိုးလို႔ အေဖာ္ရေအာင္ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ေခၚပါတယ္။ “ ငါမွ မသိတာ ၊ ငါမွ မတတ္တာ ။ ” ဆိုျပီး မစူးစမ္းခ်င္တဲ႔ စိတ္ေတြနဲ႔ သူတို႔ ေနာက္ဆုတ္သြားၾကတယ္။

ဒီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ဗီယက္နမ္ေတြနဲ႔ သူငယ္ခ်င္း လုပ္ျပီး သူတို႔ အင္တာနက္ဆိုင္သြားရင္ လုိက္သြားျပီး ေဘးကေန ေဘးထိုင္ ၾကည္႔ေနရတယ္။ သူတို႕ကေတာ႔ Yahoo ေလးဖြင္႔ျပီး သူတို႕ရဲ႕ ရည္းစားေတြနဲ႔ ေျပာေနလိုက္ၾကတာ။ ငါလည္း ဒီလိုေလး ရည္းစားေလးနဲ႔ ေျပာရင္ ေကာင္းမယ္လို႔ စဥ္းစားမိတယ္။ ဒါေပမဲ႔..မရွိ။ ( ကြန္ပ်ဴတာေရာ...အင္တာနက္ေရာ...ဟိုဟာေရာ ေျပာတာ..။) ဒါနဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္ရတာလဲ ငါ႔ကို သင္ေပးကြာ ဆိုေတာ႔ စက္ဘီးစီးတတ္တဲ႔သူ စက္ဘီးကို ဒီလို နင္းရတာေလကြာ ဆိုျပီး နင္းျပသလိုပဲ ကိုယ္မွ မစီးတတ္တာ...အဲေလ. မသံုးတတ္တာ . . ၊ ဒါနဲ႔ပဲ ဒီ အင္တာနက္ၾကီးကို ကၽြန္ေတာ္ မတတ္ပါ။

ဒါေပမဲ႔.. ကၽြန္ေတာ္က ဇြဲေကာင္းေလသူဆိုေတာ႔ အျမဲတမ္းေတာ႔ ေဘးကေန ေမွ်ာ္ေတာ္ေယာင္ လုပ္ပါတယ္။ အဲ.. သူတို႔ေကာင္မေလးေတြကို ေမွ်ာ္တာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ ကြန္ပ်ဴတာထဲက အင္တာနက္ဆိုတာကို ။ ဒါနဲ႔ ၾကာလာေတာ႔ ဒီဆိုင္က ဆိုင္ရွင္ တရုတ္နဲ ကၽြန္ေတာ္ သိလာတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတယ္။

“ ငါ႕ကို အင္တာနက္ သင္ေပးပါလားကြာ။ ငါ သင္ခ ေပးပါ႔မယ္။ ”

ဒီေတာ႔ သူက ဘြဲ႕လြန္တတ္ေနတဲ႔ သူက ကၾကီးခေကြး မသင္ေပးခ်င္သလိုၾကီး. . အင္း. . အင္း. . ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္႕မွာ မသင္ရဘူး။ ဒါနဲ႔ ျမိဳ႕ထဲသြားျပီး ျမန္မာဆိုင္ေတြမွာ စံုစမ္းေတာ႔ သင္လို႔ရတယ္တဲ႔။ ဘာျဖစ္တယ္ ညာျဖစ္တယ္ ဘယ္လို ကၽြမ္းသြားမယ္ ေျပာတာေပါ႔ေလ.. ၊ ကုိယ္ကလည္း ဘာမွမွ မသိတာ။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ တတ္မယ္ေပါ႔.. ၊ အခ်ိန္ညွိေတာ႔ ႏွစ္ရက္လာတတ္ရမယ္ ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ႏွစ္ရက္ေတာ႔ ခြင္႔က မရ။ ဒါနဲ႔ မသင္ရျပန္ဘူး။ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ အိမ္နားက တရုတ္ဆိုင္ကိုပဲ အပူကပ္ရျပန္တယ္။

ဒါနဲ႔ တစ္ေန႕တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ သူ႕အားတာကို ေစာင္႔ျပီး သူ႕မ်က္ႏွာ ၾကည္႔ေနရတယ္။ အလုပ္ေန႕ဆိုင္းဆိုလည္း ထမင္းစားခ်ိန္ေလး သူ႕ဆီေျပးျပီး လာရတယ္။ ဒါေပမဲ႔ သူက မအားဘူး။ ေစ်းလည္း ေရာင္းတယ္ ၊ တစ္ခါတစ္ေလ ေန႕ခင္းဖက္ၾကီး အိပ္ေပ်ာ္ေနျပန္တယ္။ အဲ..ကံေကာင္းခ်င္တဲ႔ တစ္ေန႕ေတာ႔ သူကို အားအားယားယား ေတြ႔႕ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူ႕ကို အကူအညီေတာင္းေတာ႔ သူက မင္းမွာ “ အီးေမးလ္ ” ရွိလားတဲ႔။ အမ္..ဘာတုန္း အီးေမးလ္ ။ ဒီေတာ႔ သူက စာပို႔လို႔ရတယ္ေလကြာ တဲ႔။

ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ျမန္မာႏိုင္ငံက သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ဆီကို ဖုန္းေခၚရတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကို အခန္႕သင္႔ေတြ႔ရတယ္။ သူငယ္ခ်င္းက ေျပာတယ္။ “ ေဂ်ေမးလ္ ” တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ဘာမွ မသိေတာ႔ သူေျပာတဲ႔ အတိုင္း ေဂ်ေမးလ္ လို႔ ေျပာလိုက္တယ္။ ဒီမွာ သူက Yahoo Search နဲ႔ ရွာေတာ႔ ေဂ်ေမးလ္ ဆိုတာ မရွိဘူးကြ တဲ႔။ မင္းက ဂ်ီေမးလ္ပဲ ျဖစ္လိမ္႔မယ္ ဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ကို Gmail ဆိုတာ ရွာျပမွ “ ေၾသာ္ ေမးလ္ဆိုတဲ႔ ေမးလ္က Gmail ကိုး ” လို႔ သိလိုက္ရေတာ႔တယ္။

ဒီမွာ ေနာက္ထပ္ အခက္အခဲ တစ္ခု ေတြ႕ရတာပါပဲ။ ဒါကေတာ႔ ထိုအခ်ိန္က Gmail က အခုလို Sign up ကို လြယ္လြယ္လုပ္လို႔မရေသးဘူး။ တစ္ေယာက္ေယာက္က Invite လုပ္မွ ဝင္လို႔ရတာ။ အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ အင္ဗိုက္လုပ္ဖို႔ လူမရွိ။ ဒီတရုတ္ေတြက Yahoo mail သံုးတာတဲ႔။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ဖူးသမွ် အခုခ်ိန္အထိ အင္တာနက္သံုးသူေတြထဲမွာ သူကအေတာ္ဆံုးပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ ပထမဆံုးေသာ Gmail အေကာင္႔ကို သူက ဘယ္သူမွလည္း Invite မလုပ္ပဲနဲ႔ ျပီးေတာ႔ Secondary Email မရွိပဲနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ရေအာင္ဖြင္႔ေပးခဲ႔တယ္။

ေနာက္မွ ကၽြန္ေတာ္ သိလိုက္ရတာ ( အခုမွ မွန္းမိတာက ) သူက Hacker တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနေတာ႔တာကိုး။ သူ႕မွာ ေနရာတစ္ေနရာမွာ ၾကာၾကာ မေနရဘူးတဲ႔။ ျမိဳ႕ထဲမွာလည္း မေနရဲဘူးဆိုပဲ။ သူသံုးထားတဲ႔ အင္တာနက္ေၾကးေတြ ။ ေဘာပြဲေလာင္းေၾကးေတြကို သူမ်ား Credit Card ကေနျပီး သူက ေဆာင္ေနတယ္ ဆိုပဲ။ ဒီလိုနဲ႔ နည္းနည္းၾကာလာရင္ သူက ဒီအင္တာနက္ကို ျပန္အပ္ ေနာက္ထပ္ လုပ္ ၊ ဒီလိုေတြနဲ႔ သူ႕ဘဝက မျငိမ္ဘူးတဲ႔။ ေတာ္တာကေတာ႔ တကယ္ကို ေတာ္သူတစ္ေယာက္ပါ။ ဒါေပမဲ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ဒီေမးလ္အေကာင္႔ေလး တစ္ခုရတာကလြဲလို႔ သူ႕ဆီက က်န္တာ ဘာမွ မရခဲ႔ပါဘူး။

ဒါနဲ႔ပဲ အင္တာနက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေဝးခဲ႔ျပန္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမန္မာႏိုင္ငံျပန္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အင္တာနက္ သင္တန္း တတ္မယ္ကြာ ဆိုျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ သင္တန္း တစ္ခုမွာ သြားတတ္ခဲ႔ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို အင္တာနက္ သင္ေပးခဲ႔တဲ႔ ဆရာဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ နံပါတ္ ၅ အတြင္းမွာ ရွိေနသူတစ္ေယာက္ပါ။ အရင္က ပုဂံဆိုက္ဘာကို ၾကိဳက္သလို ဝင္ေရာက္ေမႊေႏွာက္ခဲ႔သူ တစ္ေယာက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ သြားတတ္ခဲ႔တဲ႔ တစ္ပတ္သင္တန္းမွာ အလြန္ေတာ္ေသာ ဆရာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ႔ရေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မတတ္ခဲ႔ပါ။ အလုပ္အလြန္မ်ားေသာ ဆရာအတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္တန္းေလးကို ၃ ရက္သာ ခဏတာ သင္ျပီး က်န္တာ သူ႕ရဲ႕ လက္ေထာက္ေတြနဲ႔ လြဲခဲ႔ပါတယ္။

ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို အင္တာနက္ကို အေျခခံျပဳေပးတာက ဆရာ ဆိုရင္ ဘာမွ မသိိတဲ႔ နလပိန္းတုံး ကၽြန္ေတာ္႕ကို အနီးကပ္ သင္ေပးခဲ႔တာက “ ဟန္နီ ” ဆိုေသာ ညီမေလး တစ္ေယာက္ပါ။ Mouse ဆိုတာ “ ၾကြက္ ” ေလာက္ပဲ သိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ Right - Click ဆိုရင္ ညာဘက္ကကလစ္ ဆိုျပီး ကြန္ပ်ဴတာ ေမာ္နီတာ ဘယ္နားမွာမ်ားခ်ိတ္ထားတဲ႔ ကလစ္ေလးလဲ ဆိုျပီး သြားရွာတတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘာမွ မသိခဲ႔ရိုးမွန္ေသာ ငတံုးတစ္ေကာင္မွ်သာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႔မွာ တစ္ခုပဲ ရွိခဲ႔ပါတယ္။ ဒါကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ထက္သန္စြာ အင္တာနက္ တတ္ခ်င္တာပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔လည္း ဘာမွမသိတဲ႔ “ -1 ” ကေန ကၽြန္ေတာ္ အရာရာသင္ယူခဲ႔ပါတယ္။

တစ္ပတ္ဆိုေသာ သင္တန္းဟာ ေမးလ္အေကာင္႔ေလး ဖြင္႔မယ္။ www.google.com ကေန ဘယ္လို ရွာလို႔ရတယ္ ၊ Chatting ဆိုတာ ဘယ္လို ဆိုတာနဲ႔တင္ သင္တန္း ကာလက ျပီးခဲ႔ပါျပီ။ ေဝ႔လည္ေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီအလုပ္ထဲျပန္ေရာက္ေတာ႔ ကံေကာင္းစြာပဲ အိမ္နားမွာ အင္တာနက္ဆိုင္ေတြက အမ်ားၾကီး ရွိတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ခက္တာက သူတို႔က Software နဲ႔ အင္တာနက္ဆိုင္ကို ထိန္းထားတာ ဆိုေတာ႔ တရုတ္ဆိုင္ေတြမွာ တရုတ္လိုပဲ ျမင္ရတယ္။ တစ္ဆိုင္ပဲ အဂၤလိပ္လိုလည္း ေျပာင္းလို႔ရတယ္။ Software ခံထားေတာ႔ ဘယ္ဟာပဲ Install လုပ္လုပ္ လက္ခံတယ္။ ဒါေပမဲ႔ Restart ေတာ႔ မလုပ္ေလနဲ႔ ခုနက တင္ထားတာေတြ အကုန္ေပ်ာက္ေအာင္ ရွင္းပစ္တယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမန္မာေဖာင္႔လည္း ထည္႔မရပါ။ ျမန္မာေဖာင္႔မရေတာ႔ ဒီျပင္ဘာမွလည္း ၾကည္႔လို႔မရေတာ႔။

ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မိသားစုနဲ႔ ေျပာျဖစ္ဖို႔ အင္တာနက္ကို ဆိုင္မွာသြားသံုးတယ္ ဆိုတာပဲ ျဖစ္လာခဲ႔တယ္။ ေနာက္တစ္ခုက သီခ်င္းကူးမယ္ေပါ႔ေလ။ ဒါနဲ႔ တစ္ႏွစ္ေလာက္သာ ၾကာသြားတယ္ အင္တာနက္ဆိုတာ Gtalk ရယ္ ၊ VZO ဆိုတာရယ္ပဲ သိတယ္။ မိသားစုနဲ႔လည္း ဒါနဲ႔ပဲ ေျပာတာေလ။ Blog ဆိုတာ ေဝလာေဝး ၾကားေတာင္မွ မၾကားဖူးဘူး။ ဒါနဲ႔ပဲ တစ္ေန႕ေတာ႔ အစ္မၾကီး တစ္ေယာက္နဲ႔ ခင္လာမိတယ္။ သူက US က ၊ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ zaw357@gmail.com ထဲကို ပထမဦးဆံုး ေရာက္လာတဲ႔ အျပင္မွာ ကၽြန္ေတာ္ မသိသူ တစ္ေယာက္ပါ။

ဘဝနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ႔ အယူအဆအေတြးအေခၚေပါင္း မ်ားစြာကို လက္ေတြ႕နဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္႕ကို သင္ေပးခဲ႔တယ္။ အင္တာနက္ ဆိုတာ ဘာမွမသိေသာ ကၽြန္ေတာ္႕လို ငတံုးတစ္ေယာက္ကို သူက ဒါက ဘယ္လိုလုပ္ရလဲ ဆိုျပီး ေမးတတ္တယ္။ ဘာမွ မသိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕အဖို႔ သူမ်ားသိခ်င္တာကို ကူညီခ်င္တဲ႔ စိတ္ေလးတစ္ခုထဲနဲ႔ပဲ အင္တာနက္ထဲမွာ ေလွ်ာက္ျပီး ေမႊေႏွာက္ရွာမိတယ္။ ေတြ႔ရင္ ေတြ႔ျပီ အစ္မေရ ဆိုျပီး ေျပာမိတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ အင္တာနက္ကို ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းသိလာတယ္။


တကယ္ေတာ႔ အရမ္းတံုးလွတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို အရမ္းထက္ျပီး ေတာ္ေသာ Online ေပၚက အစ္မၾကီး တစ္ေယာက္က အင္တာနက္ ထဲက ဘယ္လို ရွာရတယ္ ဆိုတာကို သင္ေပးသြားေသာ ေနာက္ဆံုးေပၚ နည္းေလးပါပဲ။ ပညာရွိေတြ ၊ ပညာတတ္ေတြမ်ား တကယ္ကို ေလးစားဖို႔ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ ရွာတတ္ ၊ ေဖြတတ္လာတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ပိုျပီး နက္စြဲ လာတယ္။ ဒီမွာ ကံေကာင္းခ်င္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထီတစ္ခါေပါက္တယ္။ ဒါနဲ႔႔ပဲ ႏိုင္ငံသား မဟုတ္ေလေတာ႔ စေပၚေငြ ေပးျပီး အင္တာနက္ေလးကို စျပီး သံုးျဖစ္သြားတာပါပဲ။ အဲဒီေန႕က ၁၅.၁၀.၂၀၀၈ ။ ဒီေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္ စက္ေလးဝယ္ျပီး ျမန္မာေဖာင္႔ဆိုတာကို စျပီး သံုးျဖစ္ေတာ႔တာ။ အခုမွပဲ ျမန္မာလို ေရးထားတဲ႔ ဆိုက္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ရေတာ႔တယ္။

ဒီေတာ႔ Blog ဆိုတာေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ စတင္ျပီး သိခဲ႔ပါတယ္။ ျမင္ဖူးခဲ႔ပါေတာ႔တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ အင္တာနက္ ဆိုတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ စတင္ ထိေတြ႕ခဲ႔တာ အခုဆိုရင္ တစ္ႏွစ္နဲ႔ ႏွစ္လ စြန္းစြန္းမွ်သာပဲ ရွိပါေသးတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မသိပါ ၊ ဘာမွလည္း မတတ္ပါ။ သို႕ေသာ္ . . ကၽြန္ေတာ္႕မွာ တစ္ခုပဲ ရွိပါတယ္။ ဒါကေတာ႔ “ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ သိခ်င္လိုစိတ္ ျပင္းျပ ထက္သန္ေနျခင္း ” တစ္ခုပါပဲ။ ဒါနဲ႔ပဲ. . . ဒါေၾကာင္႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ မ်ားျပားက်ယ္ျပန္႕လွေသာ အင္တာနက္ လႈိင္းလံုးမ်ားၾကားမွ ေရမႈန္ေရမႊားေလးေတြ ေလာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္း သိလာခဲ႔ရပါတယ္။



ကိုေဇာ္





Share/Bookmark

1 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:

Anonymous said...

ေအာ္..ေအာ္..သူကဒီလုိကုိး
ေတာ္၏
may