မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


14 December 2009

0 စာတစ္ပုဒ္ေမြးဖြားျခင္း (၁)


ဟိုးအရင္ ငယ္ငယ္တုန္းက ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာျပိဳင္ဘက္ သူငယ္ခ်င္း ႏွစ္ေယာက္ကို ဆရာ ၊ ဆရာမ ေတြက “ Photographic Brain ” ရွိတယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။ ေတြ႕သမွ် ၊ သိသမွ် ၊ ဖတ္မိသမွ် ကို အလြတ္ျပန္ေျပာႏိုင္ ၊ ျပန္လည္ ေရးသားတင္ျပႏိုင္လို႔ လို႔ ေျပာတာတဲ႔။ ဒီလို ခ်ီးက်ဴးသံေတြ ၾကားထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္႕တို႔ ေပ်ာ္ခဲ႔ၾကဖူးပါတယ္။

ဒါေပမဲ႔ အသက္လည္း နည္းနည္းၾကီးေတာ႔ မဟုတ္ေတာ႔သလိုၾကီး ခံစားလာရတယ္။ ကိုယ္႕ဖာသာ ကိုယ္လည္း နည္းနည္းစဥ္းစားလာတတ္ျပီ။ စာေတြ ေပေတြနည္းနည္း ဖတ္တတ္လာေတာ႔ ဒီ “ ဖိုတိုဂရပ္ဖစ္ ဘရိန္း ” ဆိုတာၾကီးကို ဘယ္လိုမွ သေဘာထားလို႔မရေတာ႔ ျပန္ဘူး။ ဒါေပမဲ႔လည္း ကိုယ္႕ဖာသာ ကိုယ္လည္း သေဘာေပါက္ေအာင္ သူမ်ားကို ရွင္းမျပတတ္ပါဘူး။ ဒီလိုပဲ အူလည္လည္နဲ႔။

ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ထိမိခိုက္မိ ၊ တိုးမိတိုက္မိ ၊ ျမင္မိၾကားမိ တဲ႔ အေၾကာင္းအရာ ၊ အျဖစ္အပ်က္ေတြကိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကိုယ္နည္းကိုယ္႕ဟန္နဲ႔ စာမ်က္ႏွာေပၚမွာ ခ်ေရးမိၾကတယ္။ စာမ်က္ႏွာမွာ ပံုေဖာ္မိၾကတယ္။ ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ “ စာပုဒ္ေလးေပါင္း မ်ားစြာကို ေမြးဖြားမိၾကပါတယ္။ ” လူေတြမွာ ကိုယ္ပိုင္ ေရးဟန္ဆိုတာ ရွိေနတာ ဆိုေတာ႔ သူမ်ားေရးတာကို ကိုယ္ပိုင္ စိတ္ကူးနဲ႔ တိုက္ရိုက္ အပုဒ္တိုင္း အပ္စပ္ဖို႔ဆိုတာ မလြယ္လွပါ။ ျပီးေတာ႔ တခ်ိဳ႕စာေတြက ဝွက္ေရးရတာေတြ ရွိေနေသးတယ္။

ဒီေတာ႔ ဘယ္ေလာက္ နာမည္ၾကီးတဲ႔ စာေရးဆရာၾကီး ျဖစ္ေနပါေစ။ လူတိုင္းရင္ထဲကို ေရာက္ေအာင္ သူ႕စာပုဒ္ေရးတိုင္း မေရးႏိုင္ပါ။ လူၾကိဳက္မ်ားတယ္ ဆိုရင္ပဲ ဒါ စာဖတ္သူကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ေသာ စာေရးဆရာ ျဖစ္ေနပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိေနေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာေတြ အျပိဳင္းအရိုင္းဝါးျမိဳစားေသာက္ေနတုန္းက .. .

တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ငွားေနၾက ဆိုင္ မွာ ေမာင္လွမ်ိဳး(ခ်င္းေခ်ာင္းျခံ) စာအုပ္ အသစ္ထြက္လို႔ သြားယူေတာ႔ ဆိုင္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နဲ႔ အသက္ရြယ္တူ ေလာက္ရွိတဲ႔ ေကာင္မေလး ႏွစ္ေယာက္ကလည္း ေရာက္ျပီး သူတို႔ ၾကိဳက္တဲ႔ စာေရးဆရာမ စာအုပ္ကို ေရြးေနတယ္။ စိတ္ကူးျပီး ေရးတာျခင္း အတူတူ အရမ္းေခ်ာမယ္ ၊ အရမ္းလွမယ္ ၊ အရမ္းခ်မ္းသာမယ္ ၊ အရမ္းမာနၾကီးမယ္ ၊ အရမ္းအသန္႕အျပန္႔ၾကိဳက္မယ္ ၊ အရမ္းပညာတတ္မယ္ ၊ အရမ္းနာမည္ေတြ ထူးဆန္းေနမယ္ . . ဒီလို အခ်က္ေတြနဲ႔ ေရးျပီး ေနာက္ဆံုးမွာ အခ်စ္နဲ႔ေတြ႕ေတာ႔ အားလံုးအရည္ေပ်ာ္က်မယ္. . ။

ဒီလို ဇာတ္လမ္းေတြထက္ ထူးထူးဆန္းဆန္းေလးေတြ ၊ အေတြးေတြနဲ႔ ေရးတတ္တဲ႔ စာေရးဆရာေတြကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေရြးဖတ္ျဖစ္ခဲ႔တယ္။ ဒါေပမဲ႔လည္း ဒီလို စာေရးဆရာမေတြ ေရးတဲ႔ စာေတြလည္း တစ္ခါတစ္ေလ ဖတ္မိပါတယ္။ ခက္တာက သူတို႔က တစ္ခြက္ ၁၅၀၀ တန္ ေကာ္ဖီဆိုင္ကကို မဆင္းဘူး.။ လမ္းေဘးဆိုင္ မထိုင္ၾကဘူး။

ဒါနဲ႔ ဘာစာအုပ္ ဖတ္ရမလဲ ဆိုျပီး ေရြးေနတဲ႔ သူတို႕ကို အဲဒီအခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္႕အ၇မ္းၾကိဳက္ေနတဲ႔ “ ဆရာေမာင္လွမ်ိဳး (ခ်င္းေခ်ာင္းျခံ) ရဲ႕ တစ္ဖက္စာမ်က္ႏွာတြင္ အခ်စ္ရွိသည္ ” စာအုပ္ကို သူတို႕ကို ဖတ္ပါလားလို႔ သြားေျပာမိတယ္။ ( အဲ. . ေၾကာင္ခ်င္လို႔ ဟုတ္ဘူးေနာ္. .၊ ကၽြန္ေတာ္႕ ဘဝမွာက စာအုပ္ ၊ ေဘာလံုး ၊ ခ်က္ နဲ႔ပဲ အခ်ိန္မေလာက္ခဲ႔ဘူး။) ကၽြန္ေတာ္ သြားေျပာမိတဲ႔ ေကာင္မေလးက ဘယ္စာအုပ္လဲ ရွာေပးလို႔ ေျပာလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ရွာေပးေနတုန္း ။ သူနဲ႔ အေဖာ္ပါလာတဲ႔ ေကာင္မေလးက လွမ္းေျပာတယ္။ သူ႔ေျပာသံလည္း ၾကားေရာ ကၽြန္ေတာ္ အပါအဝင္ စာအုပ္ဆိုင္က စာအုပ္ငွားတဲ႔ အကိုၾကီးပါ ဖင္ထိုင္က်သြားၾကတယ္. . . ရယ္ရလို႔. ။

“ ဟဲ႔. . ဟဲ႔. .ေမာင္လွမ်ိဳး. . မဖတ္နဲ႔ မေကာင္းဘူး။ သူေရးတာေတြက မညားဘူးဟ. .၊ ငါတစ္အုပ္ဖတ္ဖူးတယ္။ ခ်င္မိုး ဖတ္ . . ၊ ခ်င္မိုး က ညားတယ္။ ”

တဲ႔ေလ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ခဏေတာ႔ ေၾကာင္သြားျပီး ေနာက္မွ ဖင္ေတာင္မွ ထိုင္က်တဲ႔ အထိ ရယ္မိၾကတယ္။ ျပီးမွ အားေတာင္မွ နာသြားလို႔ ဘာမွ ဆက္မေျပာျဖစ္ေတာ႔ပါဘူး။ တကယ္ေတာ႔ သူေျပာခ်င္တာ “ ရွင္မိုး ” ျဖစ္မွာပါ။ သူက “ ခ ” နဲ႔ “ ရ ” မပီတာေနမွာ . . ။ ဒီလိုပဲ “ တ ” နဲ႔ “ သ ” မပီတဲ႔ သူေတြလည္း ရွိၾကတယ္ေလ။ ဟုတ္တယ္မလား။ တကယ္ေတာ႔ ေမာင္လွမ်ိဳးကလည္း သူရဲ႕ ရင္တြင္းခံစားခ်က္ကို ေရးတာပါပဲ။ ဒါကို ခံစားမိတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ မခံစားတတ္တဲ႔ သူတို႔နဲ႔ ကြာသြားတာကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာပါ။

ဒီေတာ႔ အားလံုးကို ၾကိဳက္ေအာင္ ေရးဖိုဆိုတာ ဘယ္ဆရာမွ တတ္ႏိုင္လိမ္႕မယ္ မဟုတ္ပါ။ ဒီေတာ႔ . . . ဒါကပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြက္ အားသာခ်က္တစ္ခုပါ။ စာေရးဆရာ တစ္ေယာက္ေရးထားေသာ စာကို ဖတ္ျပီးရင္ ငါ ဘယ္ေနရာမွာ မၾကိဳက္ဘူးလည္း ဒါကို ေသခ်ာ စဥ္းစားၾကည္႔ဗ်ာ။ ျပီးရင္ ငါသာဆိုရင္ ဘယ္လိုေရးရင္ေကာင္မလဲဆိုတာကိုလည္း စိတ္ကူုးထဲမွာ ေရးၾကည္႔။ ဒီဆရာေရးတာ ဘယ္ေနမွာ ဘယ္လိုလိုေနတယ္. . ငါသာဆိုရင္ ဘယ္လို ျဖည္႔ေရးမယ္ ဆိုျပီး ဆက္ေတြးျပီးေရးၾကည္႔ပါ။ ဒါဟာ စာေရးခ်င္တယ္ ဆိုတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးေသာ နည္းလမ္းပါ။

ကၽြန္ေတာ္ အေပၚမွာ ေျပာခဲ႔သလိုပါပဲ။ “ Photographic Brain ” ဆိုတဲ႔ စကားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ႏိုင္ ၊ လက္မခံႏိုင္ျဖစ္ေနတာကို ဘယ္လိုမွလည္း ကိုယ္႕ဖာသာကိုယ္ မရွင္းျပႏိုင္ဘူး။ တစ္ေန႕ေတာ႔ ဆရာေတာ္ ဦးဇဝန (ေမတၱာရွင္) ေရြျပည္သာ ေဟာၾကားေတာ္မူေသာ တရားေလး တစ္ပုဒ္မွာ ဆရာေတာ္က ဒီလို ေဟာထားတယ္။

“ အခု ေဟာေနတဲ႔ တရားေတာ္ကို ဒီေနရာမွာပဲ မထားခဲ႔ပါနဲ႔ ။ အိမ္ကိုေရာက္ေအာင္ ယူသြားပါ။ သူမ်ားေတြကိုလည္း ေျပာျပပါ။ ဒီမွာ တခ်ိဳ႕က ေျပာၾကတယ္ ။ ဆရာေတာ္တရားေတြကို တပည္႔ေတာ္တို႔ကေတာ႔ မွတ္သားနာသြားတာပါပဲဘုရား ။ ဒါေပမဲ႔ . . အိမ္လည္းေရာက္ေရာ တပည္႔ေတာ္တို႔ နာထားသမွ် တရားေတြ အကုန္ေမ႕ကုန္ပါတယ္. လို႔ ေျပာၾကတယ္။

ဒီေတာ႔ စာတစ္ပုဒ္ပဲ ဖတ္ဖတ္ ၊ တရားတစ္ပုဒ္ပဲ နာနာ ၊ ဗီဒီယိုတစ္ကားပဲ ၾကည္႔ၾကည္႔ ဒါေတြကို မေမ႕ေအာင္ လုပ္လို႔ရတဲ႔ နည္းေလးေပးလိုက္ပါ႔မယ္။ ဒါကေတာ႔ အခု ကိုယ္နာေနတဲ႔ တရား ၊ ကိုယ္ဖတ္ေနတဲ႔ စာအုပ္ ၊ ကိုယ္ၾကည္႔ေနတဲ႔ ဗီဒီယုိ ေတြကို ရိုးရိုးၾကည္႔သလို မၾကည္႔ပဲနဲ႔ ငါသာ ဒီတရား ၊ ဒီစာအုပ္ ၊ ဒီဗီဒီယိုကို တျခားသူ တစ္ေယာက္ကို ဘယ္လို နားလည္ေအာင္ ျပန္ေျပာျပရင္ ေကာင္းမလဲဆိုတဲ႔ အသိေလးနဲ႔ ၾကည္႔ေပးပါ။


ဒါမွ ကိုယ္ၾကည္႔ေနတဲ႔ တရား ၊ စာအုပ္ ၊ ဗီဒီယိုေတြက ရိုးရိုး ၾကည္႔ေနသလို မဟုတ္ေတာ႔ပဲ ေစ႕ေစ႕စပ္စပ္ ၾကည္႔မိ ၊ နာမိလာပါလိမ္႔႕မယ္။ ျပီးေတာ႔ ငါသာ ဒီေနရာမွာဆို ဘယ္လို ပိုျပီး ေကာင္းေအာင္ ေရးမလဲ ၊ ေဟာမလဲ ၊ ရိုက္မလဲ လို႔လည္း ေတြးျပီး စိတ္ကူးေပးပါ။ ဒါဆိုရင္ေတာ႔ ကိုယ္နာေနတဲ႔ တရား ၊ ဖတ္ေနတဲ႔ စာအုပ္ ၊ ၾကည္႔ေနတဲ႔ ဗီဒီယို ေတြက ဘယ္ေတာ႔မွ မေမ႕ေတာ႔ပါဘူး။ ျပီးေတာ႔ လိုေနတာေတြ ၊ ဟာေနတာေတြမွာ ဘယ္လို ျပင္လိုက္ရင္ ေကာင္းမယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္ေလးနဲ႔ ျမင္ၾကည္႔ပါ။ ”

လို႔ေဟာဖူးပါတယ္။ ဒါဟာ “ Photographic Brain ” ပဲေလ။ ဒီေတာ႔မွ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္ခဲ႔ရပါတယ္။ အရင္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ စာေတြကို မေမ႕ဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္္တို႔ ဖာသာ မသိစိတ္က ဒီလို ဖတ္မိေနလို႔ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ႔ရတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ စာေရးခ်င္္တယ္ ၊ ဘယ္က စေရးရမလဲ မသိဘူးဆိုတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခုပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဖတ္သမွ်စာေတြကို ဆရာေတာ္ ဦးဇဝန ေဟာခဲ႔သလိုေလး ဖတ္ေပးပါ။ ျပီးရင္ သူမ်ားကို ဘယ္လို ျပန္ေျပာရင္ ေကာင္းမလဲ လို႔လည္း ေတြးေပးပါ. . ၊ သူ႕ေနရာမွာ ငါသာဆိုရင္ ဘယ္လိုျပည္႔ေအာင္ ထည္႔ေရးရင္ ေကာင္းမလဲ ဆိုျပီးထပ္ေတြးျပီး ေရးၾကည္႔ေပးပါ။

အထူးသျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္႕ေရးေသာ စာေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ႔ဖူးသလိုပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ ေပးခ်င္ေသာ ေနရာေလးေတြကိုပဲ Message ေရးနည္းနဲ႔ Model ေရးနည္းေလးနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရးထားတာပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ဘက္စံုျပည္႔စံုေအာင္ ေရးခ်င္စိတ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ မရွိပါ။ ဘာလို႔လည္း ဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က ဆက္ျပီး ေတြးေစခ်င္လို႔ပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္ေရးတာကို ေရာ႔ ေခါင္းထဲကို ကားအမဲဆီထည္႔တဲ႔ ပန္႔ၾကီးနဲ႔ ညစ္ထည္႔လိုက္သလို “ ျပြတ္ ” ဆိုျပီး ဝင္သြားတာမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ္ မလိုခ်င္ပါ။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တဲ႔ Message ေလးရသြားတယ္ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္လိုက္တာပါပဲ။ သူတို႔ဖာသာ ၾကိဳက္တဲ႔ ဘက္ ၊ ၾကိဳက္တဲ႔ေနရာက ဆက္ေတြးပေစ ၊ ဆက္ စဥ္းစားပေစ . . ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုပဲ ခံယူထားတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဘယ္သူေတြ သေဘာထားကြဲကြဲ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မေျပာခဲ႔တာပါ။ ဒီလိုမွလည္း ဆက္ျပီး ေတြးမိေတာ႔မွာေလ။ ဒါဟာေကာင္းပါတယ္။

Model ဆိုလို႔လည္း ေခါင္းေတာ႔ ေျခာက္မသြားပါနဲ႔။ ဘာမွေတာ႔ မဟုတ္ပါဘူး။ Model ေရးနည္း ဆိုတာကလည္း ေတာ္ေတာ္ေတာ႔ ထူးျခားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကၽြမ္းက်င္လွတယ္ေတာ႔ မဟုတ္ပါ။ သူက ကၽြန္ေတာ္ အတိုခ်ံဳးေျပာရရင္ “ ေရာ႔ ဒီမွာ လက္ထဲမွာ ဖဲၾကိဳးဝါ ” ဆိုတာလို႔ ေရးျပတာထက္ “ လက္ထဲမွာ ေကာင္မေလးေတြ ေခါင္းမွာ စည္းတတ္တဲ႔ အဝါေရာင္ၾကိဳးေလး ” လို႔ တစ္ခါတစ္ေလ ေလွ်ာက္ေရးရင္ ေရးရတတ္ပါတယ္။ Model ေရးနည္းမွာ မလိုတာကို တစ္ခါတစ္ေလ ပံုၾကီးခ်ဲ႔ထားတတ္ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ႔ သိလာပါလိမ္႔မယ္။

ဆရာတာရာမင္းေဝ ဆံုးရံႈးသြားခဲ႔ရတာ တကယ္ကို ႏွေျမာစရာ ေကာင္းလွပါတယ္။ အခု လက္ရွိ ေရးေနတဲ႔ အထဲမွာ သူတို႔ဖာသာ ေအာ္ဟစ္ေနေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ Model စစ္စစ္ မျမင္မိေသးပါ။ Online Model Writer ေတြထဲမွာေတာ႔ “ ကိုဥာဏ ” က တကယ္ကို ေလးစားေလာက္ပါတယ္။ သူကလည္း စိတ္ထင္ရင္ ေရးလိုက္ စိတ္မထင္ရင္ ဆိုက္ကို ဖ်က္သြားလိုက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ အားကိုးရမဲ႔သူ တစ္ေယာက္ တကယ္ကို ေလ်ာ႔ပါတယ္။ Online က Model ကဗ်ာ ေရးသူေတြထဲမွာေတာ႔ “ ကိုဥာဏ ” ကို ကၽြန္ေတာ္ အေလးစားဆံုးပါပဲ။

ဒီစာေလးကေန စျပီး ကၽြန္ေတာ္ ဒီေခါင္းစဥ္ေလးနဲ႔ပဲ နံပါတ္ေလးေတြ ေျပာင္းျပီး သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး ရင္ထဲက အေၾကာင္းအရာေတြကို စာမ်က္ႏွာေပၚေရာက္ဖုိ႕ ကၽြန္ေတာ္ အေတြးေလးေတြ ေရးေပးပါ႔မယ္။ စာကို ဘယ္လိုေရးတယ္ဆိုတာကိုေတာ႔ စာေပေရးသားျခင္းဆိုင္ရာ ေဆာင္းပါးမ်ား ဆိုတဲ႔ နာမည္ ေတြနဲ႔ စာေရးနည္းကို ရွင္းျပထားတဲ႔ “ မေမဇူး ” ဆီမွာ သြားဖတ္ၾကည္႔ၾကပါ။ ဒါက ပိုျပီး သင္႔ေတာ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ အေတြးေလးေတြ ေပးမယ္။ ေရးၾကည္႔ပါဗ်ာ။ ဘယ္ကပဲစစ ပထမ ေျခလွမ္းကပဲ စရတာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ေရးဖူးတယ္ေလ 631. ေမာင္ရိုးေရခ်ိဳးျခင္း....။ ။ သူမ်ား အျပစ္ေျပာမွာ ေၾကာက္ေနလို႔ မေရးဖူးဆိုရင္ေတာ႔ ဘယ္ေတာ႔မွေရးျဖစ္ေတာ႔မွာ မဟုတ္ဘူးဗ်။

အခုပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဒီစာေလးကေနစျပီးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ၊ အရင္စာေတြကုိပဲ ျပန္ဖတ္ျပီးျဖစ္ျဖစ္ ၊ တျခားဘယ္သူ႕စာေတြကိုပဲ ဖတ္ျပီးျပီး တစ္ေယာက္တည္း ကိုယ္႔ဖာသာ ျငင္းခုန္ျပီး ထပ္ေရးၾကည္႔ပါ ၊ ဆက္ေရးၾကည္႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ကို ကိုယ္႔အေတြ႕အၾကံဳေတြ ၊ ခံစားခ်က္ေတြ ၊ အသိအျမင္ေလးေတြကို လူတိုင္းကို ခ်ျပႏိုင္ဖို႔ အားလံုးစာေရးျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ အားေပးတယ္ဗ်ာ.။




ေလးစားခင္မင္စြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္ ခံစားတင္ျပသည္။




Share/Bookmark

0 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္: