မည္သူ မဆို အမွန္ ရွိသလို ၊ အမွားလည္း ရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ အျမင္ ၊ အေတြးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တာဝန္ယူရမွာ ျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ထပ္ဆင္႔ကူးယူျပီး တျခားေနရာမွာ ေဖာ္ျပခ်င္တယ္ ဆိုေသာ စာခ်စ္သူ သူငယ္ခ်င္း မ်ားကို စာရဲ႕ ေအာက္တစ္ေနရာမွာ “ ကိုေဇာ္ ” ႏွင္႔ “ zaw357.blogspot.com ” ဆိုတာေလးကိုေတာ႔ ထည္႔ေပးပါလို႔ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။

{ ေသခ်ာတာ တစ္ခုကေတာ႔ “ ေရးတဲ႔စာ ” နဲ႔ “ စာေရးသူ ” ကို မေရာေထြးေစဖို႔ပါ။ }

ေလးစားစြာျဖင္႔
ကိုေဇာ္
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

အဇၨတေဂၢ ပါဏုေပတံ ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစာၦမိ။


13 December 2009

0 ကၽြန္ေတာ္႔သူေဌး


.
ဒီေန႕ မနက္ ကၽြန္ေတာ္႕ကို သူေဌးက ေခၚေတြ႕ပါတယ္။ ျဖစ္တာကေတာ႔ မေန႕က ျဖစ္ၾကတာ. . ၊ အဲ မေန႕မတိုင္ခင္ တေန႕က စက္ရံုခြဲတစ္ခုက အလုပ္သမားေတြ (အထူးသျဖင္႔ေတာ႔ ျမန္မာေတြ) ဆႏၵျပၾကတယ္။ အခြန္ကိစၥနဲ႔ေပါ႔။ တကယ္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီသတင္းကို သိပါတယ္။ အခုမွ သိတဲ႔ သူတို႕က အခု ထျပီး ဆႏၵျပၾကတယ္။

ဆႏၵျပတယ္ ဆိုတာ မေက်နပ္တာကို ဖြင္္႔ေျပာျပီး လိုခ်င္တာကို ေတာင္းတာ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္လိုခ်င္တာကို အေအးခ်မ္းဆံုး အသြင္သ႑ာန္ေဆာင္ျပီး ရယူလိုခ်င္သူတစ္ေယာက္ပါ။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ အရင္ကေတာ႔ ဒီလို ခံစားခ်က္မ်ိဳး မရွိခဲ႔႔ပါ။ လိုခ်င္ရင္ ခ်က္ခ်င္းျဖစ္တတ္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ထစ္ခနဲ႔ဆို ေျပာခ်င္ဆိုခ်င္ ၊ ေအာ္ခ်င္ ဟစ္ခ်င္ မိတယ္။ ဒါေပမဲ႔ အကိုလိုခင္ရသူတစ္ေယာက္က သြန္သင္ေတာ႔မွပဲ ကၽြန္ေတာ္လည္း အမွန္ကို ျမင္မိတယ္။

လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၅ လေလာက္ကလည္း တစ္ခါ ေခ်းေငြ ထုတ္မေပးလို႔ ဆႏၵျပၾကေသးတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဘယ္သိမလဲ။ အလုပ္ျပီးလို႔ အခန္းျပန္ ၊ ေရခ်ိဳး စားေသာက္ျပီးလို႔ ကြန္ပ်ဴတာေလးဖြင္႔ျပီး ရုပ္ရွင္ၾကည္႔ရင္း အိပ္ဖို႔ လွဲေနေတာ႔မွ သူေဌးက ဖုန္းဆက္တယ္။ စက္ရံုမွာ ဆႏၵျပၾကလို႔တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ဖုန္းနဲ႔ လွမ္းေခၚတယ္။ ဘယ္ကစျဖစ္တာလဲ ဆိုရင္ ေခ်းေငြးထုတ္မေပးလို႔တဲ႔။ မနက္ျဖန္ လခရေတာ႔မွာမို႕လို႕ ေခ်းေငြ မထုတ္ေပးတာ။ သူေဌး ရွင္းျပတာလည္း ဟုတ္ပါတယ္။ မနက္ျဖန္ပဲ လခရေတာ႔မယ္ ဒီေန႕ ေခ်းေငြ ထုတ္ေပးရမလား။

အခုေတာ႔ ဒါေလးကို ဆႏၵျပၾကတယ္။ ကိုယ္႕ျမန္မာေတြ အတြက္လည္း ရွက္မိပါတယ္။ တျခားႏိုင္ငံသားေတြက ဘာမွ မေျပာၾက ၊ မျဖစ္ၾကဘူး။ ကိုယ္႕ျမန္မာေတြကပဲ ျဖစ္ေနၾကတယ္။ သူေဌးဆီေရာက္ေတာ႔ ကိုယ္႕ျမန္မာေတြဘက္က ကာေျပာစရာ စကား ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ရွားပါးေနတယ္။ ခဏေနေတာ႔ ဧဂ်င္႔ပါ ေရာက္လာတယ္။ ဒီေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကိုယ္႕လူေတြကို ညွိဖို႔ ဖုန္းဆက္ၾကည္႔ေတာ႔ အခန္းတစ္ခုမွာ စုေနၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္သြားလိုက္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သြားေတာ႔ တကယ္ကို စိတ္ပ်က္စရာပါ။ ဘာမွ နားမလည္တဲ႔ လူသစ္ေတြကို ေသြးထိုးေပးျပီး လုပ္ခိုင္းေနတဲ႔ လူ ၄ ေယာက္ကို ျမင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ျဖစ္ခ်င္တာကို ေမးေတာ႔ သူတို႔ အခ်က္ၾကီး ၇ ခ်က္ တဲ႔ တင္ျပတယ္။ ေၾသာ္.. အခ်က္ၾကီး ဆိုပါလား။ ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္လိုက္ေတာ႔ ဘာေတြမွန္း မသိပါဘူး။ တကယ္ေတာ႔ ေသခ်ာ စဥ္းစားရမွာက ကိုယ္႕အေဖေတာင္မွ ကိုယ္လိုခ်င္တာေတြကို အကုန္လံုးလိုက္ျပီး ျဖည္႔ဆည္းေပးပါသလား ဆိုတာကိုပါ။ အခုက ကိုယ္႕အေဖမဟုတ္ဘူးေနာ္။

ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မေျပာျဖစ္ေတာ႔ပါဘူး။ တစ္ခုပဲ ေမးလိုက္တယ္။

“ မင္းတို႔ အခု ဘယ္သူက ေခါင္းေဆာင္ျပီး ဆႏၵျပၾကတာလဲ။ ”

ဆိုေတာ႔ ဒီမွာ ေသြးထိုးေနတဲ႔ ၄ ေယာက္က. . .

“ ဘယ္သူမွ ေခါင္းေဆာင္ မရွိဘူး။ အားလံုးအတူတူပဲ။ အားလံုး အတူတူလုပ္တာ. ။ ”

လို႔ ျပန္ေျပာတယ္။ သူတို႕႔က ျပႆနာ တစ္ခုခု ျဖစ္ရင္ ေခါင္းေဆာင္ေတြကို ျပန္ပို႔ခံရမွာမို႔ သူတို႕ ၾကိဳကာေနၾကတာေလ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သိပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလိုက္တယ္။

“ ေအး. ေကာင္းတယ္။ ဒါေပမဲ႔ မင္းတို႔မွားေနျပီ ေခါင္းေဆာင္ မရွိပဲနဲ႔ ဘယ္အရာမွ မေအာင္ျမင္ဘူးကြ။ လုပ္လို႔ ျပီးေျမာက္သြားတာပဲ ရွိမယ္။ ေအာင္ျမင္တယ္ ဆိုတာ ျဖစ္မလာဘူး။ ထားပါေတာ႔ေလ . တကယ္လို႔ သူေဌးက ေခၚေတြ႔ပါျပီတဲ႔ မင္းတို႔ထဲက ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႕မလဲ ေျပာ။ ”

ကၽြန္ေတာ္ ဒီလို ေျပာလိုက္ေတာ႔ သူတို႔ ေတြသြားတယ္။ အဲဒီမွာ တတ္တတ္ၾကြၾကြ ေသြးေဆာင္ေနသူ တစ္ေယာက္က. .

“ အားလံုး ဝင္ေျပာမယ္။ ”

တဲ႔။ သူေျပာတာသလို လူေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႔ သူေဌးက အေတြ႕ခံမွာ က်ေနတာပဲ။ ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ကၽြန္ေတာ္႕ကို သူေဌးက ဖုန္းဆက္တယ္။ သူ႕ဆီကို လာခဲ႔ဦးတဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္သြားေတာ႔ သူေဌးနဲ႔ ဧဂ်င္႔ ဘာေတြ ေဆြးေႏြးျပီးျပီလဲ မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေတြ႕ေတာ႔ . .

“ မင္း. . အခု ဧဂ်င္႔နဲ႔ အတူတူ မင္း လူေတြဆီျပန္သြား။ သူတို႔ ဘာေျပာခ်င္တာလဲ ဆိုတာကို ေသခ်ာ ေမးခဲ႔.။ ”

ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ဧဂ်င္႔ အတူတူ ျပန္ျပီး သူတို႔အခန္းကို လာခဲ႔တယ္။ ဧဂ်င္႕ကိုလည္း ေတြ႕ေရာ ခုနက တတ္တတ္ၾကြၾကြနဲ႔ ေသြးထိုးေနတဲ႔ သူက အတိတ္ပဲ ေမ႔ေနသလိုလို ၊ ေရႊပဲ ေပ်ာက္ေနသလိုလို လုပ္ျပီး လံုးဝ အနားမလာဘူး။ ဒီမွာ အတီးအတ နဲ႔ သူ႕ကိုယ္သူ လွည္လွျပီ ထင္ေနတဲ႔ ၃ ေယာက္က ဘုမသိ ၊ ဘမသိနဲ႔ ဝင္ေျပာတယ္။ တကယ္တမ္း သူေျပာ ကိုယ္ေျပာ ေျပာျပီ ဆိုရင္ အဂၤလိပ္လိုေျပာတာက အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ႏိုင္ငံသားေတြေလာက္ ႏိုင္ငံသား ဘာသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မကၽြမ္းႏိုင္ဘူးေလ။ ဒါကို မသိရွာတဲ႔ ၃ ေယာက္ကေတာ႔ လိုတာေတြကို ေျပာေတာ႔တာပဲ။

ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ခ်င္လာပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ ျပန္လို႔ မရ။ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ သူတို႕ ေျပာသမွ် ကိုယ္က ၾကားက ဘာသာျပန္ေပးခဲ႔ရျပီး သူတို႕လိုတာေလးေတြ ေတာင္းခဲ႔ စာကို ယူသြားတယ္။ ေအာက္ေရာက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ဧဂ်င္႔က သူေဌးဆီ ထပ္ေခၚတယ္။ လိုက္ခဲ႔ရတာပါပဲ။ ဒီေရာက္ေတာ႔ သူတို႔ တရုတ္လို ေျပာျပီး သူေဌးက ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေမးတယ္။ ခုနက ေျပာတဲ႔ ၃ ေယာက္က ဘယ္သူလဲ တဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေမွ်ာ္လင္႔ထားျပီးသားပါ။ သူတို႔က ေခါင္းေဆာင္ေတြလား တဲ႔။

“ သူတို႔ အခု ေျပာတာေတာ႔ ဟုတ္တယ္။ ဒါေပမဲ႔ သူတို႔ေတြက ေခါင္းေဆာင္ေတြ မဟုတ္ဘူး။ ”

လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေျပာခဲ႔ပါတယ္။

ဒီမွာ သူေဌးက ေမးတယ္။ သူတို႔က ဘယ္သူေတြလည္း ငါ႕ကို နာမည္ေျပာ တဲ႔.။ ကၽြန္ေတာ္ နာမည္မေျပာပဲ စကားေလး တစ္ခြန္းပဲ ေျပာလိုက္ပါတယ္။

“ Now, I'm Between Two Fire. ”

ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒါပဲ ေျပာခဲ႔ပါတယ္။ ဒီထက္လည္း ပိုမေျပာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ လည္း ဘာမွ ထပ္မေျပာေတာ႔ပါ။ သူေဌးကလည္း သေဘာေပါက္ပါတယ္။ သူ Upstairs က Admin ကို လွမ္းေခၚတယ္။ ျပီးေတာ႔ အလုပ္သမားေတြရဲ႕ စာရင္းဖိုင္ကို ေတာင္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း သိလိုက္ျပီေလ။ ကၽြန္ေတာ္႕ဆီက သူေမးလို႔ မရဘူးဆိုတာ သိလို႔ လူကို ျမင္ခဲ႔ရတဲ႔႕ ဧဂ်င္႕ကို အလုပ္သမားဖိုင္ေတြ ျပျပီး လူရွာခိုင္းမလို႔ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ မလိုေတာ႔ဘူး ကၽြန္ေတာ္လည္း သိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အရမ္းျပန္ခ်င္ေနခဲ႔ပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ခြင္႔ေတာင္းျပီး ျပန္လာခဲ႔တယ္။

စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ပဲ တကယ္ကို ဆႏၵျပေအာင္ ေသြးထိုးတဲ႔ သူက ဘာမွ မျဖစ္ပဲ လူတတ္ၾကီး ဝင္လုပ္ျပီး ေျပာတဲ႔ လူ ၃ ေယာက္ ေနာက္ ၃ လေလာက္ေနေတာ႔ သက္တမ္းကုန္ေတာ႔ သူေဌးက ဆက္မထားေတာ႔ဘူး။ တကယ္ေတာ႔ သူတို႕က လက္လွ်ိဳခဲ႔ၾကသူေတြပါ။ ဘာပဲ ေျပာေျပာေပါ႔ေလ သူတို႔ သြားေျပာေတာ႔လည္း သူတို႔မွာလည္း အျပစ္ရွိခဲ႔တာပါပဲ။ တကယ္ ဦးေဆာင္ ေသြးထိုးသူဟာ အေရးၾကီးခ်ိန္မွာ ဘာမွကို ဝင္မေျပာခဲ႔ဘူး။

ဒီလိုလူကို ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ လို႔ ေခၚတယ္။ ကိုယ္တိုင္ မီးမေလာင္ဘူး မီးေလာင္ျခင္းကိုပဲ အားေပးတာပါ။ ဒီလိုလူေတြကို ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ကိုယ္႕ကိုယ္ကိုယ္ သိပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဟိုက္ဒရိုဂ်င္ မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္က ေအာက္စီဂ်င္ ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း မီးေလာင္တယ္ မီးေလာင္ျခင္းကိုလည္း အားေပးပါတယ္။ တကယ္လို႔ မလိုအပ္ဘူးဆိုရင္ေတာ႔ နည္းလမ္း မမွန္ဘူးဆိုရင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က ကာဗြန္ဒိုင္ေအာက္ဆိုဒ္ ပါ။ ကိုယ္တိုင္လည္း မီးမေလာင္ဘူး မီးေလာင္ျခင္းကိုလည္း အားမေပးပါဘူး။

ဒီအျဖစ္အပ်က္ေလးက အရင္ကပါ။ အခုေတာ႔ မေန႕က ျဖစ္ၾကျပန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာမွလည္း ေျပာခ်င္စိတ္မရွိ။ တစ္ခုပဲ ေမးလိုက္တယ္။ ဘယ္သူေခါင္းေဆာင္လည္း ဆိုေတာ႔လည္း ဘယ္သူ႕ဆီကမွ အသံမထြက္။ ေခါင္းေဆာင္ မရွိရင္ မေအာင္ျမင္ႏိုင္ဘူး။ ကိစၥတစ္ခု ျပီးရင္သာ ျပီးသြားမယ္။

ဒီေန႕ သူေဌးက ေခၚေတြ႕ေတာ႔ သူ႕အစီအစဥ္ကို ေျပာျပတယ္။ အခြန္ အားလံုးကို ေနာင္ႏွစ္ကေန စျပီး သူအားလံုးေဆာင္ေပးမယ္။ အခု ဒီႏွစ္ေဆာင္ထားတာကေတာ႔ အခု ၂၀၁၀ ကေနစျပီး လူတိုင္းကို တြက္ျပီး လစဥ္ျပန္ေပးမယ္တဲ႔။ အရမ္းေကာင္းလွတယ္ေတာ႔ မဟုတ္ပါ။ ဒါေပမဲ႔လည္း ဒါက ကိုယ္က သေဘာတူျပီးေဆာင္ထားတာပါ။ အရင္ေတာ႔ ကိုယ္႕အခြန္ ကိုယ္ေဆာင္ရတာပါ။ အခုမွ ဥပေဒ အသစ္ထြက္လာလို႔ ျဖစ္ၾကတာ။ တကယ္လို႔ ကိုယ္က အကုန္လံုး ျပန္ေပးမွ ဆိုရင္လည္း သူေဌးက မျဖစ္မေနေတာ႔ ျပန္ေပးရမွာပဲေလ။ သို႕ေသာ္...............

သို႕ေသာ္...လခတိုးဖို႔ သူ႕မွာ ေႏွာင္႔ေႏွးခြင္႔ရွိတယ္။ အခု သက္တမ္းတိုးလို႔ ျပန္ၾကမလား ဆိုရင္ ဘယ္သူမွ မလႈပ္ဘူး။ ဒီႏွစ္ျပည္႔လို႔ သူျပန္ပို႔ခြင္႔ရွိတယ္။ ဒါေတြ အားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လိုက္လို႔ ဒီလိုပဲ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ အဆင္ေျပ “ ရွဥ္႕လည္း ေလွ်ာက္သာ ပ်ားလည္း စြဲသာ ” ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းျငိမ္႔ခဲ႔ပါတယ္။ တကယ္ ကိုယ္တိုင္ဝင္ေျပာဆိုရင္ ဘယ္ေတာ႔မွ မေျပာရဲဘူး.သူေဌးနဲ႔ေတြ႕ရင္ ၾကက္ၾကီးလည္လိမ္ထားသလို ျဖစ္ေနျပီး “ အိုင္....အိုင္..အိုင္...” ကေန မတတ္တဲ႔ လူတခ်ိဳ႕ကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို သေဘာတူမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ပါေစ။ ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းျငိမ္႕ခဲ႔ပါတယ္။

ေလာကမွာ ေပါင္းသင္းရခက္တယ္ ဆိုတဲ႔ လူဆိုတာ ရွိပါ႔မလား။ မရွိဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕တို႔ သူေဌးကို ေပါင္းရခက္တယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။ ဘယ္သူမွ မေျပာခ်င္ဘူးတဲ႔။ ဟုတ္ပါတယ္ေလ ကိုယ္ေျပာတိုင္း သူကလည္း လုပ္ေပးတာမွ မဟုတ္တာ.။ ကိုယ္႕အေဖေတာင္မွ ကိုယ္ေျပာတိုင္း လုပ္ေပးတာမွ မဟုတ္တာေလ။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သူေဌးကေတာ႔ ဒီလို small meeting ေလးျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႕ကို ေျပာတယ္. . .

“ ဟဲဟဲ..ညဘက္ေတြ မင္း အရမ္းအိပ္မေနနဲ႔ဦးေနာ္ . .။ ထ ထ လည္း စစ္ဦး။ ျပီးေတာ႔ စတိုက ကားသမားေတြ ပစၥည္း အဝင္ေတြ ၊ အထြက္ေတြလည္း မွတ္ဦး။ ”

တဲ႔...။

“ ငါ အိပ္ေနတာ မင္းျမင္လို႔လား။ ”

ကၽြန္ေတာ္ ဒီလိုပဲ ေမးလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္႕အလုပ္ခ်ိန္မွာ သူက အိပ္ခ်ိန္ေလ..။ ဒါေပမဲ႔ CCTV ကင္မရာေတြကေတာ႔ ၄၇ လံုးေတာင္မွ ရွိတယ္ေနာ္။ ေၾသာ္..ရွိတာကို ကၽြန္ေတာ္ သိထားမွာေတာ႔ ေရွာင္အိပ္တာေပါ႔ဗ်ာ.ဟီး။ အရင္ကလည္း သူကိုယ္တိုင္ပဲ အိပ္ခိုင္းတာပါ။ ဒါေပမဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ျပည္႔ မအိပ္ပါဘူး။ အားေနရင္ အလုပ္ထဲမွာ မနက္ အတြက္ ဘေလာ႔ထိုင္ေရးေနျဖစ္တယ္။ ေနာက္ေတာ႔ ည ၃နာရီခြဲဆိုရင္ေတာ႔ နည္းနည္း “ ဝါး ” လိုက္တယ္။ ေန႕ဘက္ အိမ္ျပန္လာေတာ႔ ဘေလာ႔တင္တယ္။

အခုေတာ႔ “ မဝါး ” ႏိုင္ေတာ႔ဘူးဗ်။ အခုေတာ႔ ညဘက္ ဘေလာ႔ထိုင္ေရးတယ္။ ေနဘက္ျပန္ျပီး အိပ္တယ္။ ဒါကလည္း သူေဌးကပဲ ကၽြန္ေတာ္႕ကို မင္းပ်င္းေနရင္ မင္းကြန္ပ်ဴတာ ယူလာခဲ႔ေလ လို႔ သူပဲ ေျပာတာ. . .။ သူေျပာလို႔ ကၽြန္ေတာ္က သူေဌးစကားကို နားေထာင္တယ္ ဆိုတဲ႔ လူလိမၼာသားသမီးေတြရဲ႕ ထံုးစံ အတိုင္း လိုက္နာလိုက္တာပါ.. . ။

ဒါေၾကာင္႔ ေျပာတာေနမွာဗ်ာ. . .။ ကၽြန္ေတာ္႕ သူေဌးက ေပါင္းရသင္းရ ခက္တယ္။ ေတာ္ေတာ္ ဆိုးတယ္တဲ႔. . ။ ဟုတ္တယ္ ထင္တယ္ေနာ္. . ။

“ ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ မနက္တိုင္းမွာ ေနထြက္လာရင္ ေန႕သစ္တစ္ခုကေတာ႔ စၾကရမွာပါပဲ။ ဒီအေပၚမွာ သင္ ဘယ္လို ခံယူစိတ္နဲ႔ ရွင္သန္ေနထိုင္တယ္ လို႔ပဲ လူေတြမွာ ကြာသြားပါလိမ္႔မယ္။ ”


ကိုေဇာ္ ခံစားပံုေဖာ္သည္။





Share/Bookmark

0 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္: