အေမရိကန္ ႏိုင္ငံမွ ႏိုင္ငံေက်ာ္ ရပ္ဂဘီ ကစားသမား ေဟးလ္သြမ္မဆင္ က ေျပာဖူးတယ္.။
“ ဘာလုပ္လုပ္ ၁၀၀ % လုပ္တယ္ ဆိုတာ မေကာင္းဘူးဗ်..။ တကယ္လုိ႔ ကိုယ္႕လိုပဲ ၁၀၀ % ႏႈန္းလုပ္တဲ႔ သူနဲ႔ ေတြ႕ရင္ သူမသာ ၊ ကိုယ္မသာနဲ႔ သေရပြဲ ျဖစ္သြားမယ္.။ ဒါေၾကာင္႔ ဘာလုပ္လုပ္ ၁၁၀ % ႏႈန္းေလာက္လုပ္ထားမွ ကိုယ္႕အတြက္ အခြင္႔အေရးပိုရွိတာေပါ႔..။ ”
၁၉၅၀ ခုႏွစ္က ရက္ဒ္စတုန္းဒံုးယာဥ္ ကို စမ္းသပ္မႈ တစ္ခု လုပ္ခဲ႔တယ္.။ စမ္းသပ္မႈက မေအာင္ျမင္ခဲ႔ ။ ထိုကိစၥနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး စစ္ေဆးအေျဖရွာၾကရာတြင္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ဒံုးယာဥ္တည္ေဆာက္ရာတြင္ သူ႕မထင္မွတ္ပဲ လုပ္ထားမိေသာ အမွားေလးကို သြားျမင္သည္.။ ဒါေၾကာင္႔ ဒံုးပ်ံတည္ေဆာက္ေရး အၾကီးအကဲ ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း ထံသူေတြ႔ရွိခ်က္ကို ခ်က္ခ်င္းသြား အသီရင္ခံတယ္.။
သာမာန္ၾကည္႔မယ္ ဆိုရင္ သည္ကိစၥအတြက္ သူ အၾကီအက်ယ္ ျပစ္တင္ ခံရမည္ဟု ထင္စရာ ရွိသည္.။ သို႕ေသာ္ အၾကီးအကဲ ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း က အျပစ္မတင္တဲ႔ အျပင္ သူ႕ကို ဆုပင္ခ်ီးျမွင္႔ ေပးလိုက္ေသးတယ္.။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း အတြက္ ပို၍အေရးၾကီးေနေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္.။
ထိုအျပင္.... အာကာအစီအစဥ္တြင္ တိက်ေသခ်ာမႈကို ဘယ္ေလာက္ အေရးၾကီးေၾကာင္းကို ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း က ေျပာၾကားဖူးသည္.။
“ ေစတန္ ၅ ဒံုးပ်ံမွာ အစိတ္အပိုင္းေပါင္း ၅,၆၀၀,၀၀၀ ရွိတယ္ ၊ ဒီေတာ႔ ၉၉.၉ % ေသခ်ာတယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ မေသခ်ာတဲ႔ အစိတ္အပိုင္းေပါင္း ၅၆၀၀ ေလာက္ရွိႏီုင္တယ္။ အခု ေစတန္္ ၅ ဒံုးပ်ံ နဲ႔ အာကာသသို႕ လႊတ္တင္မဲ႔ အပိုလို ၄ အာကာသယာဥ္ရဲ႕ လကမာၻသြားခရီးစဥ္မွာ အတိအက် မျဖစ္တာ ႏွစ္ခု ပဲ ရွိခဲ႔ဆိုေတာ႔ တိက်ေသခ်ာမႈက ၉၉.၉၉၉၉ % ရွိတယ္လို႔ ဆိုရလိမ္႕မယ္.။
တကယ္လို႔ အစိတ္အပိုင္း ၁၃,၀၀၀ ေလာက္သာပါတဲ႔ သာမာန္ ေမာ္ေတာ္ကား တစ္စီးကိုသာ ဒီေလာက္ တိက်ေသခ်ာေအာင္ လုပ္ထားမယ္ ဆိုရင္ ႏွစ္ေပါင္း ၁၀၀ ေလာက္ၾကာမွ ပထမဆံုးအၾကိမ္ စေဖာက္တာကို ၾကံဳရလိမ္႕မယ္.။ ”
အခု ဘာလုပ္လုပ္ ဘယ္ေလာက္ေသခ်ာေနပါသလဲ..။
၉၉.၉ % လား ။ ၉၉.၉၉၉၉ % လား။
မူရင္း - Evan Hill ၏ Accuracy is a Winner's Policy ႏွင္႔ စာတခ်ိဳ႕
ကိုေဇာ္ ခံစားတင္ျပသည္။
http://zaw357.multiply.com/journal/item/796 မွာ 28.11.2009 က ေရးထားတာပါ။
.
“ ဘာလုပ္လုပ္ ၁၀၀ % လုပ္တယ္ ဆိုတာ မေကာင္းဘူးဗ်..။ တကယ္လုိ႔ ကိုယ္႕လိုပဲ ၁၀၀ % ႏႈန္းလုပ္တဲ႔ သူနဲ႔ ေတြ႕ရင္ သူမသာ ၊ ကိုယ္မသာနဲ႔ သေရပြဲ ျဖစ္သြားမယ္.။ ဒါေၾကာင္႔ ဘာလုပ္လုပ္ ၁၁၀ % ႏႈန္းေလာက္လုပ္ထားမွ ကိုယ္႕အတြက္ အခြင္႔အေရးပိုရွိတာေပါ႔..။ ”
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ @ @ @ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
၁၉၅၀ ခုႏွစ္က ရက္ဒ္စတုန္းဒံုးယာဥ္ ကို စမ္းသပ္မႈ တစ္ခု လုပ္ခဲ႔တယ္.။ စမ္းသပ္မႈက မေအာင္ျမင္ခဲ႔ ။ ထိုကိစၥနဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး စစ္ေဆးအေျဖရွာၾကရာတြင္ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ဦးက ဒံုးယာဥ္တည္ေဆာက္ရာတြင္ သူ႕မထင္မွတ္ပဲ လုပ္ထားမိေသာ အမွားေလးကို သြားျမင္သည္.။ ဒါေၾကာင္႔ ဒံုးပ်ံတည္ေဆာက္ေရး အၾကီးအကဲ ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း ထံသူေတြ႔ရွိခ်က္ကို ခ်က္ခ်င္းသြား အသီရင္ခံတယ္.။
သာမာန္ၾကည္႔မယ္ ဆိုရင္ သည္ကိစၥအတြက္ သူ အၾကီအက်ယ္ ျပစ္တင္ ခံရမည္ဟု ထင္စရာ ရွိသည္.။ သို႕ေသာ္ အၾကီးအကဲ ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း က အျပစ္မတင္တဲ႔ အျပင္ သူ႕ကို ဆုပင္ခ်ီးျမွင္႔ ေပးလိုက္ေသးတယ္.။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ ဒီအခ်ိန္မွာ ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း အတြက္ ပို၍အေရးၾကီးေနေသာေၾကာင္႔ ျဖစ္သည္.။
ထိုအျပင္.... အာကာအစီအစဥ္တြင္ တိက်ေသခ်ာမႈကို ဘယ္ေလာက္ အေရးၾကီးေၾကာင္းကို ဗဲရ္နာဗန္ဘေရာင္း က ေျပာၾကားဖူးသည္.။
“ ေစတန္ ၅ ဒံုးပ်ံမွာ အစိတ္အပိုင္းေပါင္း ၅,၆၀၀,၀၀၀ ရွိတယ္ ၊ ဒီေတာ႔ ၉၉.၉ % ေသခ်ာတယ္ ဆိုရင္ေတာင္မွ မေသခ်ာတဲ႔ အစိတ္အပိုင္းေပါင္း ၅၆၀၀ ေလာက္ရွိႏီုင္တယ္။ အခု ေစတန္္ ၅ ဒံုးပ်ံ နဲ႔ အာကာသသို႕ လႊတ္တင္မဲ႔ အပိုလို ၄ အာကာသယာဥ္ရဲ႕ လကမာၻသြားခရီးစဥ္မွာ အတိအက် မျဖစ္တာ ႏွစ္ခု ပဲ ရွိခဲ႔ဆိုေတာ႔ တိက်ေသခ်ာမႈက ၉၉.၉၉၉၉ % ရွိတယ္လို႔ ဆိုရလိမ္႕မယ္.။
တကယ္လို႔ အစိတ္အပိုင္း ၁၃,၀၀၀ ေလာက္သာပါတဲ႔ သာမာန္ ေမာ္ေတာ္ကား တစ္စီးကိုသာ ဒီေလာက္ တိက်ေသခ်ာေအာင္ လုပ္ထားမယ္ ဆိုရင္ ႏွစ္ေပါင္း ၁၀၀ ေလာက္ၾကာမွ ပထမဆံုးအၾကိမ္ စေဖာက္တာကို ၾကံဳရလိမ္႕မယ္.။ ”
အခု ဘာလုပ္လုပ္ ဘယ္ေလာက္ေသခ်ာေနပါသလဲ..။
၉၉.၉ % လား ။ ၉၉.၉၉၉၉ % လား။
မူရင္း - Evan Hill ၏ Accuracy is a Winner's Policy ႏွင္႔ စာတခ်ိဳ႕
ကိုေဇာ္ ခံစားတင္ျပသည္။
http://zaw357.multiply.com/journal/item/796 မွာ 28.11.2009 က ေရးထားတာပါ။
2 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:
အရင္ဆုံးလာဖတ္မွတ္သြားတယ္ခင္ဗ်ာ႔ း)
နံပတ္မွာ (၂) ပါ..
မွတ္သားသြားပါတယ္ရွင္....
Post a Comment