သၾကၤန္ . . . သၾကၤန္ . . . သၾကၤန္ . . တဲ႔။
ဟိုးအေဝးက လွမ္းၾကည့္မိေတာ့ . . .
ရမ္းၾကည့္ ၾကည့္မိတဲ႔ ဒီမ်က္လံုးက
ငမ္းၾကည့္ေနတဲ႔ တျခား ပုရိသမ်ားနည္းတူ
လွမ္းသြားမိတဲ႔ ေျခလွမ္းေတြက
သူတို႔ရဲ႕ စင္ျမင့္ အနားကို . . .။
လက္ပံပင္ ဇရက္က်
ခပ္ၾကြၾကြ ခုန္ေပါက္သီဆိုလို႔ . . .
ဘာကို ဘာေတြ ေအာ္မွန္း မသိ။
မသိေတာ့လည္း နားကြဲ . .
သိေတာ့လည္း တအားဆဲ . .
နားလည္ေတာ့လည္း နားရွက္ . .
နားမလည္ေတာ့လည္း ၾကားရခက္ . .
ေပါင္အေခ်ာင္းလိုက္နဲ႔ ဇိုးဇိုးဇတ္ဇတ္ ကတဲ႔ အက
အေမဇံုေတာထဲက လူရိုင္းမေတြရဲဲ႕အက
ေအာင္ေသ ေအာင္သား စားေတာ့မဲ႔ ဟန္နဲ႔
ဝါးရံုပင္ေလတိုး ဆိုးလိုက္တဲ႔ အမ်ိဳး။
ဆံပင္ကို ကာလာစံုေျပာင္း
စိတ္ေတြကေတာ့ အညစ္အေၾကးေတြနဲ႔ မည္းနက္ေမွာင္လို႔ . . .
၄ ႏွစ္သား လူငယ္ေလးကေန . . .
အသက္ ၇၀ ဘိုးဘိုးတုိ႔ အထိ . . .
ဒန္႔ . . တန္႔ . . တန္႔ . . .
အေၾကာေတြထ ၊ ေရေတြ ငတ္ျပ ၊
ေရဆာရင္ ဘီယာ ရွိတယ္ ဆိုျပီး
ေထာက္ခနဲ ယူ ၊ ေဖာက္ခနဲ ေသာက္ . .
ဒါ . . ျမန္မာေဟ့ လို႔
သူတို႔က . . .
စဥ့္အုိးထဲ ေခါင္းဝင္ ၾကံဳးဝါးၾကတယ္။
ေခတ္မွီဖို႔ ဆိုျပီး အတြင္းခံ မပါဘဲ
စကတ္တို ဝတ္စရာ မလိုပါဘူး။
အသားကပ္ဝတ္ျပီး မ႑ပ္ေရွ႕ကေန
ဂ်နီဖာ လိုပတ္ဇ္ လို႔ ေကာက္ျပစရာ မလိုပါဘူး။
အုန္းမႈတ္ခြက္ တစ္စုံုကို ၾကိဳးနဲ႔ ခ်ည္ျပီး
ေလဒီဂါဂါ လို ဖက္ရွင္ဆန္းေတြ ထြင္စရာ မလိုပါဘူး။
မင္းဘာေကာင္လဲ ၊ ငါဘာေကာင္လဲ ဆိုျပီး
ျပဳတ္က်မတက္ လႈပ္ရမ္း ၾကြားစရာလည္း မလိုပါဘူး။
ေခတ္မွီဖို႔ ဆိုတာထက္ . . . .
သူတို႔က ေခတ္ကို လြန္ထြက္ျပီး . . .
ေခတ္ကို အေရွ႕က ၾကိဳးနဲ႔ ဆြဲခ်င္ရင္ေတာ့ . . .
မွားမယ္ . . . ။
ျမန္မာဆန္ပါလို႔ ဆိုတိုင္း . . .
လႊတ္ေတာ္ထဲက ဂုဏ္သေရရွိ ဘဘတို႔လို
ေတာင္ရွည္ပုဆိုး ဝတ္ျပစရာ မလိုပါဘူး။
လႊတ္ေတာ္ထဲက ေဒၚေဒၚတို႔လို
သၾကၤန္တြင္းမွာ ပုဝါ ႏွစ္စ အသာခ်ျပီး
မ်က္လႊာေလး ဝင့္ကာ ဝင့္ကာနဲ႔ ဣေျႏၵရေနစရာ မလိုပါဘူး။
ကာလံေဒသံ ၾကည့္ျပီး ဆင္ယင္ေပါ့။
ေဘာင္းဘီတိုကပ္ ျပတ္လပ္ေတြ မဝတ္လို႔
ေရမေလာင္းဘူး မရွိေစရဘူး။
ၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္းနဲ႔ အဖုအေဖာင္းေတြ မျပလို႔
ေရမေလာင္းဘူး မရွိေစရဘူး။
သၾကၤန္မွာ ေရကစားရင္း ေမာလာလို႔
ေရေသာက္ရင္လည္း အေမာေျပပါတယ္။
ဘီယာဘူးေလး ကိုင္ျပီး ေဆးလိပ္ေလး ခဲမွ
ေခတ္မွီတယ္ ထင္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့
အေနာက္ႏိုင္ငံက ေၾကးစားရုပ္ရွင္ေတြကို နည္းနည္းေလာက္ ျပခ်င္တယ္။
မထင္ဘဲနဲ႔ ကိုယ့္ဖာသာကိုယ္ ျပန္ျမင္ . . .
မွန္ကို ရွဴ႕ျမင္လိုက္ရသလို ျဖစ္ရင္ေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူး။
ေၾကးစားေတြရဲ႕ အျပင္အဆင္ ဆိုတာ အဲဒီလိုပဲ။
မ်က္ႏွာမွာ ေရာင္စံုျခယ္ ၊ ဆံပင္ကို ဆန္းေအာင္လုပ္
အဝတ္ကို ပါးေအာင္ဝတ္ ၊ ေဖာ္ႏိုင္သမွ်ေဖာ္
ဒါမွလည္း . . . ပုရိသေတြက . .
ေပ်ာ္ႏိုင္သမွ် ေပ်ာ္ၾကမွာေလ။
ပုရိသေတြ ေပ်ာ္မွ . . .
သူတို႔လန္းမယ္ . . . .
သူတို႔လန္းမွ ကိုယ္လည္း လန္းေအာင္ . .
ေရကမ္းလာမယ္ ဆိုတဲ႔ အေတြးကေတာ့
အားနာနာနဲ႔ ေျပာရရင္ . . .
အေတာ္ကို အေပါစား ဆန္တယ္။
ဆိုက္ကားသမားေတြက ေျပာၾကတယ္။
“ အေခါက္ေရမ်ားေလ ကိုယ့္အတြက္ က်န္ေလ . . ” တဲ႔။
ပုရိသ စားဖားၾကီးေတြကေတာ့ ေျပာမွာေပါ႔ . .
“ အေယာက္ေရမ်ားေလ ကိုယ့္အတြက္ က်န္ေလ ” လို႔။
ဒီလိုနဲ႔ပဲ သူတို႔သမိုင္းကို သူတို႔ ေရးတယ္။
ကိုယ္ျပင္ဆင္ထားတဲ႔ ဟန္က
ေၾကးစားပံု ေပါက္ေနရင္ ေၾကးစားေလာက္ပဲ ဆက္ဆံ ခံရတာ
သိပ္ေတာ့ မဆန္းလွပါဘူး။
ဒီလို အုန္းမႈတ္ခြက္ ဝတ္စံု ၊ လက္သံုးလံုး နံငယ္ပတ္နဲ႔
ဘယ္ႏိုင္ငံက အထက္လႊတ္ေတာ္ ၊ ေအာက္လႊတ္ေတာ္ေတြ တတ္တာ ျမင္ဖူးလဲ။
ဒီေတာ့ . . .
ေတာင္းမွာ အကြပ္ ၊ လူမွာ အဝတ္ ဆို . . .
အခုေတာ့ . . .
ေတာင္းမွာ အကြပ္ပါးလာသလို ၊ လူမွာလည္း အဝတ္ရွားလာပါေရာလား။
အဝတ္ ရွားလာတာလား ၊ အခၽြတ္ ေပါလာတာလား
ေဝေဝဝါးဝါးပဲ ေတြးမိပါတယ္။
ခက္တာက . . .
“ ျမန္မာရိုးရာ ယဥ္ေက်းမႈ ေရသဘင္ပြဲေတာ္ ” ဆိုတဲ႔
စာလံုးလွလွေလးကို ေရာင္ျခယ္ လွလွေလးနဲ႔ ေရးထားတဲ႔
တခမ္းတနား ဆိုင္းပုဒ္ ေရွ႕မွာ . . .
အုန္းမႈတ္ခြက္ ဝတ္စံု ၊ လက္သံုးလံုး နံငယ္ပိုင္းနဲ႔
အဆီဗူးေတြ လႈပ္ခါေနတာကေတာ့
ရာဇဝင္ နည္းနည္းရိုင္းတယ္။
အေနာက္ႏိုင္ငံကို အထင္ၾကီး ၊ အားက် ၊
ေခတ္ကို မွီေအာင္ ေလွာ္ခတ္ေနတယ္ ဆိုေပမဲ႔ . . .
ျမန္မာ့ရိုးရာ အတာေရသဘင္ပြဲေတာ္ ဆိုလို႔
လာေရာက္ ၾကည့္ရႈ႕တဲ႔ . .
အေနာက္ႏိုင္ငံသားေတြေတာင္မွ မ်က္စိလည္ျပီး
သူတို႔ ေခတ္ေနာက္က်ေနသလို မ်က္ႏွာအိုအိုနဲ႔
“ Sexy Water Festival ” ဆိုျပီး နာမည္သစ္ျပဳတယ္။
သူတို႔က ေကာသလမင္းၾကီး မဟုတ္ေပမဲ႔. . .
သူတို႔ရဲ႕ စကားက ေခတ္အဆက္ဆက္ တာသြားမွာေတာ့
( အေတြးလြန္ျပီး ပူတတ္ရန္ေကာ လို႔ပဲ ေျပာေျပာ ) စုိးရိမ္မိတယ္။
Sexy Water Festival ဆိုျပီး သူတို႔ ေျပာသလို. . .
ေနာင္ႏွစ္ေတြလည္း ဒီလိုပဲ “ ဆက္စည္ကား ” သြားမလား စိုးမိတယ္။
ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ . . .
ကိုယ္ေတြ ျမန္မာမွာကိုက ရွိတယ္ေလ။
သူ႕ထက္သူ လူစြမ္းေကာင္းေတြခ်ည္းပဲ. . .
ဘာ . . .
သူက ဒူးထိေပၚတယ္ ဟုတ္လား . .
ငါက ေပါင္လည္ ေဖာ္ပစ္မယ္။
သူက ေပါင္လည္ ဟုတ္လား. . .
ငါက ေပါင္ရင္း ဆိုျပီး ရွိတာေလးေတြ . ..
သေဘာရွိ ထုတ္ျပတတ္ၾကတယ္ မဟုတ္လား။
ဒီေတာ့ ေပါင္ရင္း ၊ ႏွံရင္း ရွိတာေလးေတြ အတိုးဖိုးနဲ႔
အရင္းေတြ ဆံုးကုန္ၾကေတာ့တာပါပဲ။
ဣတၳိယေတြတင္လား ဆိုေတာ့ . .
မဟုတ္ေသးဘူး . .၊
ပုရိသေတြကလည္း ေခတ္ကို သူတို႔က ျပန္ဆြဲေနၾကျပန္ေရာ . .
ဟိုးအရင္ေခတ္က . . .
ေမြးေမြးခ်င္း ပါးစပ္ထဲမွာ သြားပါလာရင္
ဒါဟာ . . ဘီလူး။
ေခါင္းျဖတ္ ၊ ေျမျမွဳပ္ ၊ မီးတိုက္ျပီးေတာ့. . .
ဒီေရအက်နဲ႔ ခပ္ျမန္ျမန္ ေမွ်ာလိုက္သတဲ႔။
လြဲမွားတဲ႔ အေတြးေတြေပါ႔။
အခု ေခတ္မေတာ့ ပါးစပ္ထဲက သြားမွာ အပိုေတြတပ္
ေခါင္းက ဆံပင္ကို ေရာင္စံုျခယ္
ဂ်ယ္ေတြ ၊ ေဆးေတြနဲ႔ ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္
ဦးခ်ိဳနဲ႔ သၾကၤန္မွာ လမ္းသလားၾကသတဲ႔။
ဒီမွာ . . . .
ဒီမွာ . . . . တဆိတ္ေလာက္ နားေထာင္ေပးပါ။
လူေတြမွာ အျမင္ကို ၾကည့္တဲ႔ အၾကည့္ေတြ ရွိပါလိမ့္မယ္။
အားက်လို႔ ၾကည့္မယ္. . .
သေဘာက်လို႔ ၾကည့္မယ္. . .
ႏွစ္သက္လို႔ ၾကည့္မယ္ . . .
ေလးစားလို႔ ၾကည့္မယ္. . .
အထင္ၾကီးလို႔ ၾကည့္မယ္. . .
ထူးဆန္းလို႔ ၾကည့္မယ္ . . .
ရြံရွာလို႔ ၾကည့္မယ္ . . .
သနားလို႔ ၾကည့္မယ္. . .
အျမင္ကပ္လို႔ ၾကည့္မယ္ . . .
ဘဝင္ မဟပ္လို႔ ၾကည့္မယ္. . .
သားေရဂ်ာကင္ တဖားဖား . . .
လမ္းေပၚမွာ ခ်ိဳတကားကား . . .
လူကိုယ္ေပၚမွာ ကြင္းေတြ ဂြေတြက မ်ားမ်ားနဲ႔
လမ္းသြားေနရင္ေတာ့ . . .
လူေတြက ၾကည့္ေတာ့ ၾကည့္ၾကမွာေပါ႔။
ဒါေပမဲ႔ . . .
ေသခ်ာတာကေတာ့ လူၾကည့္တိုင္းလည္း အထင္ၾကီးလို႔ မဟုတ္ဘူး. . .
ေလးစားလို႔ မဟုတ္ဘူး။
ေခြးရူး တစ္ေကာင္ကို လမ္းမွာ ေတြ႕ရင္လည္း
အခါမလပ္ေသာ မ်က္စိ အစံုနဲ႔ ၾကည့္ၾကေသးတာပဲ။
ေျမြပါး ကင္းပါး ေပါတဲ႔ ေနရာမွာလည္း
မ်က္စိ စံုဖြင့္ စူးစူးရဲရဲ ၾကည့္တတ္ၾကေသးတာပဲ။
အႏၱရာယ္ကို အခါမေရြး မ်က္ေျချပတ္မခံတဲ႔ သေဘာ . .၊
အခုလည္း ဘယ္လူေတြက ဘယ္လို႔ ငါ့ကို ၾကည့္ေနပါလိမ့္ . . လို႔။
ခဏေလ. . . . ခဏေလး . . . . အေမာေျပ ထိုင္ရင္း
ေတြးၾကည့္လိုက္ပါလား. . .
သူတို႔ရဲ႕ မ်က္ဝန္းကို စည္သူလြင္ မဟုတ္ေပမဲ႔
နည္းနည္းေလာက္ ဖတ္ၾကည့္လိုက္ပါလား။
ရင္ခုန္ မခုန္ေပါ႔ . . .။
လူေတြမွာ လွခ်င္စိတ္ေၾကာင့္ . . .
ေျပာင္းလဲ သြားရတဲ႔ စိတ္ခံစားမႈ အေျခအေန ႏွစ္မ်ိဳး ရွိသတဲ႔။
ဒီစိတ္ခံစားမႈကလည္း ဖို ၊ မ သဘာဝနဲ႔ အတူ ကြဲျပားတယ္။
ေအးခ်မ္းလြန္းလွပါတယ္ ဆိုတဲ႔ ေဆာင္းတြင္း နံနက္ခင္းမွာေတာင္မွ. . . .
ျပာကညိဳ ဆိုတဲ႔ ပ်ိဳကညာေတြက လွခ်င္လာပါျပီ ဆိုရင္. . .
ဘယ္ေလာက္ပဲ ေအးေနပါေစ . .
တိုသထက္ တို . . . .
ျပတ္သထက္ ျပတ္ . . .
ကပ္သထက္ ကပ္ . . .
ေဖာ္သထက္ ေဖာ္ . . .
ဒါမွ သူတို႔က ေနေပ်ာ္သတဲ႔။
တို႔မ်ား ကိုကို ေယာက်္ားေတြက်ေတာ့ ေျပာင္းျပန္. . . ။
ေႏြေခါင္ေခါင္ ေန႔လည္ခင္း ေနဆယ္စင္းပဲ လင္းလင္း . . .
လွခ်င္လာပါျပီ ဆိုရင္. . . . ဘယ္ေလာက္ပဲ ပူေနပါေစ . .
ဂ်ာကင္ေတြ ဝတ္ . . .
လည္စည္းေတြ တပ္ . . .
လက္ရွည္ေတြ ထပ္ . . .
လွခ်င္တာ တစ္ခုတည္းနဲ႔ ျပံဳးျပီးေတာ့ ေခၽြးထုတ္ၾကတယ္။
ရင္ထဲမွာေတာ့ မီးပဲေတာက္ေတာက္ . . ေပါ႔။
ဒါေပမ႔ဲ . . .
ကိုယ့္ဖာသာ ကိုယ္သာ လွတယ္ ထင္ေနတာ . . .
ပတ္ဝန္းက်င္က လူေတြကေတာ့ အေတာ္ကို
စိတ္က်ဥ္းက်ပ္ခ်င္ က်ပ္ေနမယ္ . . .
ဒါမွမဟုတ္ . . .
စိတ္က်ယ္ျပန္႔ လြတ္လပ္လြန္းခ်င္ လြတ္လပ္လြန္းေနမယ္။
သူတို႔ရဲ႕ တံု႔ျပန္တဲ႔ အၾကည့္က . . .
ကလိတဲ႔ အၾကည့္လား . . . .
ျငိတိတိ အၾကည့္လား . . . .
ဂလုခ်င္တဲ႔ အၾကည့္လား . . . .
ညဳခ်င္တဲ႔ အၾကည့္လား . . . .
က်ိတ္ရယ္ခ်င္ေနတဲ႔ အၾကည့္လား . . . .
ပိတ္ကန္ခ်င္ေနတဲ႔ အၾကည့္လား . . . .
နည္းနည္းပါးပါးေတာ့ ဆန္းစစ္မိဖုိ႔ လိုမယ္။
ဥာဏ္စမ္းေလး တစ္ခုေလာက္ လုပ္ရေအာင္ဗ်ာ။
စာေမးပြဲ ေမးခြန္းေတြထဲက အတိုင္း . . .
ေအာက္ပါ ပံုကို ၾကည့္၍ အေျဖေပးပါ လို႔ ဆိုခ်င္တယ္။
ၾကည့္ျပီးပါျပီလား . . .
ထားလိုက္ပါေတာ့ . . .
ထားလိုက္ပါေတာ့ . . .
( ထပ္၍ ) ထားလိုက္ပါေတာ့ . . .
အထက္ပါ ပံုမ်ားကို ၾကည့္၍ မွတ္ခ်က္ေပးပါ လို႔ မဆိုခ်င္ေတာ့ပါဘူး။
ဒီပံုေတြကို တင္လိုက္လို႔ မူပိုင္ခြင့္နဲ႔ လြတ္ခ်င္မွေတာ့ လြတ္မယ္။
ဒီေတာ့ . . .
ဒီပံုေတြကို ပိုင္ရွင္ေတြ ျပန္ျမင္ရင္ေတာ့ . . . .
အရွက္ေတြ ဟက္တတ္ကြဲျပီး . . .
အိမ္ထဲက အိမ္ျပင္မထြက္ အရွက္သည္းလွတယ္ ဆိုကာ
အိမ္တြင္းပုန္း ျဖစ္မယ္ လို႔ ထင္ပါသလား။
ႏိုး . . . .
မထင္ပါနဲ႔ . . . လံုးဝကို မထင္ပါနဲ႔. . .
ဟဲ႔. . . . ဟိုဘေလာ့ဂါ ကိုေဇာ္ ဆိုတာေလ. . .
ငါတို႔ေတြ ဒြန္႔ ထားတဲ႔ ပံုေတြ . . . .
ငါတို႔ေတြ ဒန္႔ ထားတဲ႔ ပံုေတြကို တင္ထားတယ္ ဆိုျပီး
အင္တာနက္ေပၚ ေရာက္ပေဟ့ ဟုဆို . . .
စပြန္ဆာ မလိုဘဲ ေၾကာ္ျငာျပီးသား ျဖစ္တယ္ဟဲ႔ ဆိုျပီး . . .
သူတို႔ ခပ္တိုးတိုး တိုင္ပင္ၾကလိမ့္ဦးမယ္။
“ ငါတို႔ ေနာက္ႏွစ္က်ရင္ ဒီထက္ ပိုေဖာ္ၾကရေအာင္ . . . ” တဲ႔။
ဒါနဲ႔ပဲ . . .
ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ကဗ်ာ မေရးေတာ့ပါ။
ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ သူတို႔ အေၾကာင္း ကဗ်ာ မေရးေတာ့ပါ။
ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ အေၾကာင္း ဘေလာ့ မေရးေတာ့ပါ။
သို႔ျဖစ္ပါ၍ ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ အေၾကာင္း မေရးတတ္ေတာ့ပါ။
ကၽြန္ေတာ္ သူတုိ႔ကို အားေပးကာ ေရပက္ခ်င္မိေတာ့တယ္။
ေရွးရိုးစြဲ သမားၾကီးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ။
ကူညီႏိုင္ရင္ေလ. . .
ကၽြန္ေတာ့္ကို အရပ္ဝိုင္းကာ ကူညီၾကပါဦး။
ကၽြန္ေတာ္ သူတို႔ကို . . . .
ျမန္မာ့ရိုးရာ အတိုင္း သေျပခက္နဲ႔ ေရပက္ခ်င္လို႔ပါ။
“ အရွည္ ေလးေပ ၊ လံုးပတ္ လက္မလံုး ” ရွိတဲ႔
သေျပကိုင္း သန္႔သန္႔ တစ္ခက္ေလာက္ လိုခ်င္တယ္ဗ်ာ။
ေအာ္ဒီကလံုး ေရေမႊးတိုင္ကီထဲမွာ
ဒီသေျပကိုင္းေလးကို စိမ္ထားျပီး
သူတို႔ကို ျမင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ေလ. . . .
ျမန္မာ့ရိုးရာေဟ့ ဆိုျပီး ေက်ာတစ္ရာ ရင္တစ္ရာ . . .
သေျပကိုင္းနဲ႔ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေလး ဆြဲလိုက္ခ်င္တယ္။ ။
ေလးစားစြာျဖင့္
ကိုေဇာ္
18.4.2011
23 ေယာက္ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္:
သႀကၤန္ကေတာ့ ျမန္မာ့ရိုးရာေတြ ေပ်ာက္ကုန္
ပါေပ့ါလား..။ အားလံုးစံုသြားေအာင္ေရးႏိုင္ပါတယ္.။
မဂၤလာရိွေသာႏွစ္သစ္မွာ က်န္းမာရႊင္လန္း စိတ္ခ်မ္းသာ၊ ကိုယ္က်န္းမာၿပီး လိုရာဆႏၵေတြ
ျပည့္ဝပါေစ။။။
ခင္မင္စြာ
သဒၶါ
အရမ္းေကာင္းတယ္ ကိုေဇာ္ရယ္။ ကေလာင္စြမ္းကေတာ့ ထိပါဘိသနဲ႔။ သူတို႔ေတြ ဆင္ျခင္ႏိုင္ၾကပါေစ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေဖ့ဘြတ္ေပၚမွာ ရွယ္ခြင့္ျပဳပါ။
ထိထိမိမိ ကေလာင္စြမ္း ထက္ထက္နဲ႔ ကိုယ္ေျပာခ်င္တာေတြ အားလုံး ကိုေဇာ္ ေျပာတ့ဲ အထဲ ပါသြားတယ္။ ေက်းဇူး။ ကဗ်ာေလးကို ႏွစ္သက္တယ္။ ပာင္းးးး (သက္ျပင္းခ်သံ)
သာဓု သာဓု သာဓု .... ဟိဟိ
(( ေရးခ်က္က ေတာ္လိုက္တာ))
အလန္းေတြပါပဲ။ း))
ေၾသာ္... ျမန္မာ သၾကၤန္ပြဲၾကီးကေတာ့ ပ်က္စီးပါေပါ့လား...။ ျမင္ရတာ စိတ္မခ်မ္းသာလုိက္တာ...။ လွခ်င္လို႔ ေဖာ္ခၽြတ္ဆိုရင္ေတာ့ မျဖစ္သင့္ပါဘူး...။ ျမန္မာ့ မ်က္စိက ျမန္မာလုိပဲ ၾကိဳက္ၾကမွာပါ...။ ဒီေကာင္မေလးေတြ၊ ေကာင္ေလးေတြ မိဘ၊ ညီအစ္ကို
ေမာင္နွမ ၊ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းေတြကမ်ား မဆံုးမေရာ့ေလသလား..။ ဆံုးမလုိ႔ မရေတာ့လို႔ပဲ ျပစ္ထားလုိက္ၾကတာလား...။ မျဖစ္သင့္ဘူး လံုး၀ မျဖစ္သင့္ပါဘူး...။ ျမတ္စြာဘုရားေဟာခဲ့တဲ့ ဟီရိ၊ ၾသတၱပၸ တရားေတြကိုမ်ား မသိၾကေရာ့ေလသလား။သိတယ္ဆိုရင္လည္း အဲဒီတရားနွစ္ပါးကို ေခ်ာင္ထိုးထားလုိက္ၾကျပီလား...။ ျမန္မာမေတြ ေခတ္လြန္ခ်က္ကေတာ့ အေနာက္တုိင္းသူေတြ ေငးယူၾကရေတာ့မယ္...။ အခုစာသားေတြကို ေခတ္
လြန္ခ်င္ေနၾကတဲ့ အစ္ကို၊ အစ္မ၊ ညီေလး၊ ညီမေလး
အားလံုး ဖတ္မိၾကပါေစ.. ဖတ္နုိင္ၾကပါေစ...။
ကိုေဇာ္ အရမ္းေတာ္တယ္ဗ်ာ...။
ေကာင္ေလးေတြလည္း ထုိနည္း၎ ပါပဲ...။
ေၾသာ္... ျမင္ရတာ ရင္ေလးတယ္ဗ်ာ...။
အားလံုးပဲ သားသမီးေတြကို ဆံုးမနုိင္ၾကပါေစ..
ဆံုးမလုိ႔ရၾကပါေစ...။
ဟင္း.............. သက္ျပင္းအရွည္ၾကီးခ်
သြားတယ္ ကိုေဇာ္ေရ...
ေကာင္းလိုက္တဲ့ကဗ်ာေနာ္..ကိုေဇာ္ လက္စြမ္းက ေၿပာင္လွခ်ည္လား..ဘာတဲ့.(ေၾကးစားေတြရဲ့အၿပင္ဆင္ဆိုတာ အဲဒီလိုပဲ).(ေၾကးစားပံုေပါက္ရင္ ေၾကးစားေလာက္ပဲ ဆက္ဆံခံရတာ သိပ္ေတာ့မဆန္းလွပါဘူး..)(ေခးရဴးတစ္ေကာင္လမ္းမွာေတြ႔ရင္လည္း အခါမလပ္ေသာ မ်က္စိ အစံုနဲ႔ ၾကည့္ၾကေသးတာပဲ)လန္ထြက္ေနတာပဲ...Facebook မွာရွယ္ခြင့္ၿပဳပါေနာ္
ကိုေဇာ္.
ကိုယ့္မ်က္စိထဲစူးလို႔နင့္ သူတို႔မွာေတာ့လွေပတင့္ အထင္နဲ႔ လုပ္ေနၾကတာေလ။ေျပာလဲေမာလာမယ္။ မ်ိဳးၾကီး ေျပာသလို နားနားျပီးေျပာပါ။ယိုသူမရွက္ ျမင္သူရွက္ ဆိုတာေမ့ေနၾကျပီေလ။ ကိုေဇာ္လည္း ႏွစ္သစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ပါေစ။
စိတ္ေလွ်ာ့ ကိုေဇာ္ ေရ..
စိတ္ေလွ်ာ့.....
ယိုသူမရွက္ ျမင္သူရွက္ လို့ ေျပာရင္လည္းး
ၾကည့္ေသာသူသည္ ျမင္၏ လို ့ ေျပာၾကျပန္အံုးမယ္..
ဒီေတာ့.. ဒီေတာ့..
ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းထဲ ေမ်ာလိုသူေတြ ေမ်ာပါေစ ေလ...
ဟူးးးး ဟင္းးးးး ဟမ္းးးး( စိတ္ေမာသြားတယ္ )
( ကိုေဇာ္ၾကီးတေယာက္ တရားရိပ္မွာ ပုတီးခ်ိတ္..အဲ့ ေလ...ပုတီးစိတ္ နိူင္ပါေစ..)
ခင္တဲ့ မကိ..
I think women in the first photo are gays.
အင္း မတတ္ႏိုင္ဘူး လုပ္ခ်င္ရာသာလုပ္ၾကေရာ
ခင္မင္စြာျဖင္႔
ေရႊစင္ဦး
အေရးအသားထိထိမိမိရွီလို႕ ဘာေၿပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူးအကို။။
ခံစားအားေပးလွ်က္
မဂၤလာရွိေသာနွစ္သစ္ေလးၿဖစ္ပါေစ။
ရက္စက္ပါေမာင္ရယ္.. မ်ားတို႕က ဒီေလာက္လန္းေနတာကို ကုိလူဆိုးက အျမင္မၾကည္ဘူးလား.. အေမရိကန္ဗြီးရွင္း သြားပါလားကြယ္...
ဇာပု၀ါ အလႊာျခားထားေပမယ့္ ေရႊရင္အစံု သိမ့္သိမ့္တုန္ ေစပါ့မယ္ ေမာင္ရယ္.. ၾကည့္ေစေလာ့ ၾကည့္ေစေတာ့... ဟီးဟီး
ကဗ်ာႀကိဳက္ေသာ
ၿဂိဳဟ္ေကာင္
ႏွစ္သစ္မွာ မဂၤလာအေပါင္းႏွင့္ ျပည့္စုံပါေစ...အဆုံးအမနဲ႔ ကင္းကြာေနတာပဲလား။ အဆုံးအမကို လြန္ဆန္ေနတာပဲလား မေျပာတတ္ပါ။ စုံေအာင္ေစ့ေအာင္ ေရးတတ္လုိက္ပါဘိ။...က်န္းမာရႊင္လန္း ေအးခ်မ္းပါေစ...(၁၈-ရက္ေန႔ ပူခ်ဳန္းကို မျပန္ျဖစ္ေသးဘူး၊ သန္ဘက္ခါမွ ျပန္ျဖစ္မယ္)
ေကာင္းတယ္ဗ်ဴိ ့...
Hi, Ko Zaw,
salute to you. you are so descriptive for Thingyan Festival. for me, i am not exciting to thingyan anymore because of those attitute. please let me share your poem in my facebook.
ကိုေဇာ့္ ကဗ်ာ ဖတ္လိုက္ခါမွ ေရငတ္ေတာ့ တယ္ :P
ေလွ်ာ့ လုိက္၊ ေလွ်ာ့ လုိက္၊
စိတ္ကုိေျပာတာ၊
သားသမီးမေကာင္း မိဘေခါင္းတဲ့
ကေလးေတြ ဆုိးတာ လူႀကီးေတြ မေကာင္းလုိ႔
လူေတြမေကာင္းတာ အုပ္ခ်ဴပ္တဲ့မင္း ဖ်င္းလုိ႔
အုပ္ခ်ဴပ္တဲ့မင္းဖ်င္းတာ ဘုန္းႀကီးေတြညံ့လုိ႔
ဘုန္းႀကီးေတြညံ့တာ လူေတြမေကာင္းလုိ႔
ေနာက္ဆုံး …………….
………….ကုိေဇာ္ မေကာင္းလုိ႔ းD
ဘဘႀကီးကေျပာတာ တုိးတုိးေလး၊
ၾကိဳက္တာလုပ္ၾကပါေစ ငါတုိ႔ကုိ လာမျငိရင္ၿပီးတာပဲ၊
ျငိရင္ေတာ့ ေပၚမႈ ေဖၚမႈနဲ႔ ဆြဲထည့္၊ အႏွစ္၆၀ အသာေလး။
းD
စင္ကာပူက Canners ေတြ လိုေသးလား အစ္ကို...း)
ခင္မင္ေလးစားလ်က္
ေမသိမ့္သိမ့္ေက်ာ္
ကြင္းကြင္းကြက္ကြက္ပါပဲ...
သႀကၤန္ၿမင္ကြင္းေၿပာပါတယ္...
သေျပခက္ သေျပခက္
အင္းးး
အဲဒီလုိ သေျပခက္န႔ဲ ေရပက္ရင္ေတာ့..
သူတုိ႔ခမ်ာ အေသထြက္ရွာၾကမွာပါတကား။ ဖ်ား ဖ်ား။ း)))))
ခင္မင္လ်က္
ကိုကိုေမာင္(ပန္းရနံ႔)
ဟားဟား ဟား လြပ္လပ္ေပါ့ပါးျပီး ရဲ့ရင့္တဲ့ကေလာင္ခ်က္ပဲ ကိုေဇာ္ေရ ။ သေျပခတ္နဲ ့မရိုက္ပဲ ကိုေဇာ္ရဲ့ ကေလာင္တံနဲ ့ရိုက္တာပိုနာမယ္ထင္တာပဲ(နာတတ္မယ္ဆိုရင္ေပါ့)။ မဂၤလာပါ ကိုေဇာ္ေရ။
It is pleasant that there are still people in the world that share this idea! kamagra online
Post a Comment